Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[Skriptas] Banko apiplėšimas


DeividasG

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3605 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi supergames.lt GTA SAMP forumo temų lankytojai, šiandien aš jums pateiksiu banko apiplėšimo skripta, viska pasikeisite kaip jums reikės čia kaip supratau buvo FS įkeltas šitame forume, bet jis yra verstas o maxi užsimetes savo kreditus taigi aš turėdamas garbės jų nenuimsiu tiesiog padarysiu čia jums jog nereiktų kelti kaip FS ir apkrauti modifikacijos krovimą su visokiais FS. Pradėkime:

 

1.Pačioje modifikacijos pradžioje sukuriame #define , skaičius 20 tai yra apiplėšimo laikas kuris bus naudojamas plėšiant banką jį galite pasikeisti.

#define DIALOG_BANKO_APIPLESIMAS 20

2.Sukuriame banko apiplėšimo new's prie visų new arba jeigu jų nėra sukurkite pačiame modifikacijos viršuje jog viskas klostytūsi gerai.

new Text:JuodasEkranas;

new Text:BankasTD;
new Text:PlesiamasTD;
new Text:LaikasTD;

new BankasApiplestas = 0;
new BankoVagimoPickup;
new GalimaPlestiLaikmatis;
new BankasPlesiamasLaikmatis20[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis19[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis18[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis17[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis16[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis15[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis14[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis13[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis12[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis11[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis10[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis9[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis8[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis7[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis6[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis5[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis4[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis3[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis2[MAX_PLAYERS];
new BankasPlesiamasLaikmatis1[MAX_PLAYERS];
new BankasApiplestasLaikmatis[MAX_PLAYERS];

3. Sukuriame forward's pačioje modifikacijos viršuje, prie visų forward.

forward BankoPlesimasLaikmatis(playerid);
forward BankasApvogtasLaikmatis();
forward BankasPlesiamas20(playerid);
forward BankasPlesiamas19(playerid);
forward BankasPlesiamas18(playerid);
forward BankasPlesiamas17(playerid);
forward BankasPlesiamas16(playerid);
forward BankasPlesiamas15(playerid);
forward BankasPlesiamas14(playerid);
forward BankasPlesiamas13(playerid);
forward BankasPlesiamas12(playerid);
forward BankasPlesiamas11(playerid);
forward BankasPlesiamas10(playerid);
forward BankasPlesiamas9(playerid);
forward BankasPlesiamas8(playerid);
forward BankasPlesiamas7(playerid);
forward BankasPlesiamas6(playerid);
forward BankasPlesiamas5(playerid);
forward BankasPlesiamas4(playerid);
forward BankasPlesiamas3(playerid);
forward BankasPlesiamas2(playerid);
forward BankasPlesiamas1(playerid);
forward BankasApiplestas0(playerid);
forward GalimaPlesti();

4. Sukuriame pick up ant kurio užlipus pradės plėšti banką.(pick up kuriame po ongamemodeinit arba jeigu pas jus yra data folderis y pickups.txt) Paaiškinimas:Kordinatės x,y,z - (1962.4921,1356.3519,9.2578).  Pickup id - (1212). Pickup'o parametras ar jis dar atsiras ar nebe 2 reiškia jog jis atsiras  - (2).

    BankoVagimoPickup = CreatePickup(1212, 2, 1962.4921,1356.3519,9.2578);

5. Po public ongamemodeinit.

JuodasEkranas = TextDrawCreate(-20.000000,2.000000,"|");
    TextDrawUseBox(JuodasEkranas,1);
    TextDrawBoxColor(JuodasEkranas,0x000000ff);
    TextDrawTextSize(JuodasEkranas,660.000000,22.000000);
    TextDrawAlignment(JuodasEkranas,0);
    TextDrawBackgroundColor(JuodasEkranas,0x000000ff);
    TextDrawFont(JuodasEkranas,3);
    TextDrawLetterSize(JuodasEkranas,1.000000,52.200000);
    TextDrawColor(JuodasEkranas,0x000000ff);
    TextDrawSetOutline(JuodasEkranas,1);
    TextDrawSetProportional(JuodasEkranas,1);
    TextDrawSetShadow(JuodasEkranas,1);
    
    BankasTD = TextDrawCreate(268.000000, 130.000000, "BANKAS");
    TextDrawBackgroundColor(BankasTD, 255);
    TextDrawFont(BankasTD, 3);
    TextDrawLetterSize(BankasTD, 0.800000, 3.000000);
    TextDrawColor(BankasTD, -13434625);
    TextDrawSetOutline(BankasTD, 0);
    TextDrawSetProportional(BankasTD, 1);
    TextDrawSetShadow(BankasTD, 1);

    PlesiamasTD = TextDrawCreate(249.000000, 153.000000, "PLESIAMAS...");
    TextDrawBackgroundColor(PlesiamasTD, 255);
    TextDrawFont(PlesiamasTD, 3);
    TextDrawLetterSize(PlesiamasTD, 0.700000, 2.800000);
    TextDrawColor(PlesiamasTD, -13434625);
    TextDrawSetOutline(PlesiamasTD, 0);
    TextDrawSetProportional(PlesiamasTD, 1);
    TextDrawSetShadow(PlesiamasTD, 1);

    LaikasTD = TextDrawCreate(302.000000, 173.000000, "20");
    TextDrawBackgroundColor(LaikasTD, 255);
    TextDrawFont(LaikasTD, 3);
    TextDrawLetterSize(LaikasTD, 0.700000, 3.000000);
    TextDrawColor(LaikasTD, -1965825);
    TextDrawSetOutline(LaikasTD, 0);
    TextDrawSetProportional(LaikasTD, 1);
    TextDrawSetShadow(LaikasTD, 1);

6. Po onplayerpickup rašome šį kodą jog pickup'as funkcionuotų.

    if(pickupid == BankoVagimoPickup)
    {
    if(BankasApiplestas == 1) return SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,"Las Venturas bankas: {999999}Bankas buvo neseniai apiplėštas!");
    else if(BankasApiplestas == 0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BANKO_APIPLESIMAS,DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{FFFFFF}LAS VENTURAS BANKAS", "{FFFFFF}Ar tikrai norite apiplėšti banką?", "Taip", "Ne");
}
}
    return 1;
}

7. Po ondialogresponse rašome šį koda jog funkcionuotų ši funkcija DIALOG_BANKO_APIPLEŠIMAS.

    if(dialogid == DIALOG_BANKO_APIPLESIMAS)
{
    if(response)
{
    if(BankasApiplestas == 1) return SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,"Las Venturas bankas: {999999}Bankas jau apiplėštas!");
    else if(BankasApiplestas == 0)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,JuodasEkranas);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,BankasTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,PlesiamasTD);
    BankasApiplestas = 1;
    SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,"Las Venturas bankas: {999999}Pradėdamas banko plėšimas...");
    BankasPlesiamasLaikmatis20[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas20", 1000, false, "i", playerid);
}
}
    if(!response)
{
    SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,"Las Venturas bankas: {999999}Atsisakėte apiplėšti banką.");
}
    return 1;
}
    return 1;
}

8. Galiausiai sukuriame public'us jog viskas vyktų sklandžiai rodytu žaidėjui textdraw's ir kad žaidėjas gautų pinigus bei įtariamuma apiplėšus banką.

public BankasPlesiamas20(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis19[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas19", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis20[playerid]);
}

public BankasPlesiamas19(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"19");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis18[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas18", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis19[playerid]);
}

public BankasPlesiamas18(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"18");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis17[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas17", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis18[playerid]);
}

public BankasPlesiamas17(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"17");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis16[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas16", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis17[playerid]);
}

public BankasPlesiamas16(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"16");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis15[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas15", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis16[playerid]);
}

public BankasPlesiamas15(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"15");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis14[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas14", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis15[playerid]);
}

public BankasPlesiamas14(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"14");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis13[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas13", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis14[playerid]);
}

public BankasPlesiamas13(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"13");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis12[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas12", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis13[playerid]);
}

public BankasPlesiamas12(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"12");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis11[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas11", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis12[playerid]);
}

public BankasPlesiamas11(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"11");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis10[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas10", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis11[playerid]);
}

public BankasPlesiamas10(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"10");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis9[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas9", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis10[playerid]);
}

public BankasPlesiamas9(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"9");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis8[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas8", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis9[playerid]);
}

public BankasPlesiamas8(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"8");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis7[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas7", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis8[playerid]);
}

public BankasPlesiamas7(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"7");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis6[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas6", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis7[playerid]);
}

public BankasPlesiamas6(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"6");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis5[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas5", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis6[playerid]);
}

public BankasPlesiamas5(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"5");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis4[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas4", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis5[playerid]);
}

public BankasPlesiamas4(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"4");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis3[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas3", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis4[playerid]);
}

public BankasPlesiamas3(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"3");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis2[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas2", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis3[playerid]);
}

public BankasPlesiamas2(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"2");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasPlesiamasLaikmatis1[playerid] = SetTimerEx("BankasPlesiamas1", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis2[playerid]);
}

public BankasPlesiamas1(playerid)
{
    new AtnaujintiTD[64];
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    format(AtnaujintiTD, sizeof (AtnaujintiTD),"1");
    TextDrawSetString(LaikasTD,AtnaujintiTD);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,LaikasTD);
    BankasApiplestasLaikmatis[playerid] = SetTimerEx("BankasApiplestas0", 1000, false, "i", playerid);
    KillTimer(BankasPlesiamasLaikmatis1[playerid]);
}

public BankasApiplestas0(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid,JuodasEkranas);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,BankasTD);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,PlesiamasTD);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,LaikasTD);
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 1550, 1, 0.1, -0.2, 0, 0, 90, 0.5, 0.8, 0.8, 0.8);
    GameTextForPlayer(playerid, "BANKAS APIPLESTAS", 1000, 3);
    KillTimer(BankasApiplestasLaikmatis[playerid]);
    new Pinigai = random(3500);
    GivePlayerMoney(playerid,Pinigai);
     new ZINUTE[128];
    format(ZINUTE,sizeof ZINUTE,"Las Venturas bankas: {999999}Apiplėšėte banką ir gavote {99FF33}%iLt",Pinigai);
    SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,ZINUTE);
    SendClientMessage(playerid,0x0CA919AA,"Las Venturas banko {999999}darbuotojas pranešė apie apiplėšimą! Policija atvyksta pas jus!");
    SetPlayerWantedLevel(playerid,GetPlayerWantedLevel(playerid)+10);
    BankasApiplestas = 1;
    GalimaPlestiLaikmatis = SetTimer("GalimaPlesti",300000, false);
}

public GalimaPlesti()
{
    BankasApiplestas = 0;
    KillTimer(GalimaPlestiLaikmatis);
}

Nereikalaujiu +REP nesu rep'ų auka, jeigu jums patiko ir tinką naudokitės į sveikatą ačiū už sugaištą laiką žiūrint šį skripta, norėčiau sulaukti nuomonės iš scripterių ar viskas teisingai, viskas gerai.

Redaguota , nario BandytO
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...

Pragma nevykeli tu.. iš mano seno FS ištraukiai ir vaidini, kad tavo? Apgailėtinas "SCRIPTERIS"

 

Bei Banko apiplėšimas nėra verstas - jis darytas mano. Čia simple dalykas yra :)

 

Bei norėčiau įrodymo, kad yra kopijuotas, ačiū.

 

1.Pačioje modifikacijos pradžioje sukuriame #define , skaičius 20 tai yra apiplėšimo laikas kuris bus naudojamas plėšiant banką jį galite pasikeisti.

#define DIALOG_BANKO_APIPLESIMAS 20

 

No way? Taigi čia DIALOG ID o ne laikas :DDDDDDD Išmok kopijuot bent.

Redaguota , nario Maxi
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki visi supergames.lt GTA SAMP forumo temų lankytojai, šiandien aš jums pateiksiu banko apiplėšimo skripta, viska pasikeisite kaip jums reikės čia kaip supratau buvo FS įkeltas šitame forume, bet jis yra verstas o maxi užsimetes savo kreditus taigi aš turėdamas garbės jų nenuimsiu tiesiog padarysiu čia jums jog nereiktų kelti kaip FS ir apkrauti modifikacijos krovimą su visokiais FS. Pradėkime:

 

 bet jis yra verstas o maxi užsimetes savo kreditus taigi aš turėdamas garbės  Įdomu kas čia? Jei sakai įrodyma duok, ir vaikeli -REP nedalink. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...
  • Parašė po 2 savaičių...

Šaunuolis aišku.  Bet galima ir buvo padaryti geriau. Turiu omeny, pats skriptas ne labai patogus. Na ir galima buvo kažko pridėt dar. Neržinau,čia mano nuomone. Bet naujokams 100 proc. patiks ir jie paims šį skripta. :D

dekui uz pagyrima supranti naujokas jis pasiims ji ir viskas o jau biski suprantantis persidarys ji

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3605 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...