Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Anti jetpack


Dj-zuikis123

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3633 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, taigi padarysiu pamokėle antijetpack. Eigu žaidėjas pasiima jetpack jį automatiškai užbanina!

Taigi po eilute :

 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{

Dedam :

 

if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK) // Nustato daiktą
    {
        Ban(playerid); // Eigu žaidėjas turi ta daikta jį užbanina
    }
    return 1;
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O jeigu žmogus adminas ir yra komanda arba galima pas juos pasiimti jetpacką? visiška nesamonė.

 

Tada.

 

if(GetPlayerSpecialAction(p) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
{
if(playerDB[p][admin] < 1)
{
        Ban(playerid); // Eigu þaidëjas turi ta daikta já uþbanina
     }
return 1;
}

 

 

Atsiprašau už lygiavimą. xd, gryba pjauna.

 

Tik aišku šį: 

if(playerDB[p][admin] < 1)

 

Sau prisitaikai. ^^

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...

Kadangi 80% lietuviškų serverių yra GRP, o ten yra timeris kuris nuskaito tam tikras f-jas kas sekunde tai geriau butu ta tikrinima dėti po timeriu nei po onplayerupdate, nes tas onplayerupdate tai neturėtu būti prigrustas, žaidėjuj užtenka paspausti W ir onPlayerUpdate iškviečiamas ~8 kartus :D kas bus jei serverije žais ~50 žaidėjų ar net daugiau ir tai tikrinimas eis per sekunde ~500-800 kartų :D

Todėl siulau naudoti Timeri, jei jo nėra tai sukurti jį. jug yra skirtumas ar 50 kartų per sec ar 800 kartų :D serveriui ~12 kartų mažesnis apkrovimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kadangi 80% lietuviškų serverių yra GRP, o ten yra timeris kuris nuskaito tam tikras f-jas kas sekunde tai geriau butu ta tikrinima dėti po timeriu nei po onplayerupdate, nes tas onplayerupdate tai neturėtu būti prigrustas, žaidėjuj užtenka paspausti W ir onPlayerUpdate iškviečiamas ~8 kartus :D kas bus jei serverije žais ~50 žaidėjų ar net daugiau ir tai tikrinimas eis per sekunde ~500-800 kartų :D

Todėl siulau naudoti Timeri, jei jo nėra tai sukurti jį. jug yra skirtumas ar 50 kartų per sec ar 800 kartų :D serveriui ~12 kartų mažesnis apkrovimas

Taip tai jo, žiauriai apkrautų ;D gali dėt 1sec timerį, visgeriau, ir taip nejau nepagautų, gi jei naudotų tai plbm 20sec.~ :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3633 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...