Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

f //AntiBhop


Funkis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3776 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,

Kadangi mokausi skriptinti, nusprendžiau parašyti paprastą pamoką naujokams.

Pamokos tikslas - uždrausti bėgant šokinėti - SPACE + lSHIFT.

Visas veiksmas/veikimas po :

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

Darome tikrinimą ar žaidėjas paspaudę : SPACE + lSHIFT.

if ((newkeys & KEY_SPRINT) && (newkeys & KEY_JUMP))

Atliekame funkcijas :

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if ((newkeys & KEY_SPRINT) && (newkeys & KEY_JUMP))
{
 SendClientMessage(playerid,-1,"{FD9A9A}Nukritai ir netekai 2HP");
 ApplyAnimation(playerid, "PED", "BIKE_fall_off", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
GivePlayerHealth(playerid,-2);
 SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //
}
return 1;
}

Time'rio pabaiga :

forward pasokimas(playerid);
public pasokimas(playerid)
{
ClearAnimations(playerid); // pastatome žaidėją atgal ant kojų
return 1;
}

Gyvybių davimo stock'as :

stock GivePlayerHealth(playerid,Float:Health)
{
new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health);
SetPlayerHealth(playerid,health+Health);
}

Redaguota , nario Funkis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mes errorą ( tiksliau dont send'ą ), nes yra per daug } vienu .

Turėtu būti taip :

if ((newkeys & KEY_SPRINT) && (newkeys & KEY_JUMP))

{

SendClientMessage(playerid,-1,"{FD9A9A}Nukritai ir netekai 2HP");

ApplyAnimation(playerid, "PED", "BIKE_fall_off", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);

GivePlayerHealth(playerid,-2);

SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //

return 1;

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Okay, pasiaiškinkim kodą:

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

if ((newkeys & KEY_SPRINT) && (newkeys & KEY_JUMP))

{

SendClientMessage(playerid,-1,"{FD9A9A}Nukritai ir netekai 2HP");

ApplyAnimation(playerid, "PED", "BIKE_fall_off", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);

GivePlayerHealth(playerid,-2);

SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //

}

return 1;

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //

}

return 1;

}

Tą kur padidinau, nereikia .. Nes dėl jo mes Don't send'ą .. PAts katik taip padariau ( kaip pas mane ) ir viskas suveikė, o tavo su tuo skliaustu - meta ..

Kažką jau sapnuoji čia.

Redaguota , nario Funkis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

snapback.pngAlex, 2013 lapkričio 25 - 10:25, parašė:

Pabandžiau šita begdamas laikyk C raide vistek eis hopint :D

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){
if ((newkeys & KEY_SPRINT) (newkeys & KEY_JUMP) || (newkeys & KEY_JUMP) && (newkeys & KEY_CROUCH))
{
	 SendClientMessage(playerid,-1,"{FD9A9A}Nukritai ir netekai 2HP");
	 ApplyAnimation(playerid, "PED", "BIKE_fall_off", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
                GivePlayerHealth(playerid,-2);
	 SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //
}
return 1;
}

Dabar turėtų neiti BHopint

Redaguota , nario #KitKat
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

snapback.pngAlex, 2013 lapkričio 25 - 10:25, parašė:

Pabandžiau šita begdamas laikyk C raide vistek eis hopint :D

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){
if ((newkeys & KEY_SPRINT) (newkeys & KEY_JUMP) || (newkeys & KEY_JUMP) && (newkeys & KEY_CROUCH))
{
	 SendClientMessage(playerid,-1,"{FD9A9A}Nukritai ir netekai 2HP");
	 ApplyAnimation(playerid, "PED", "BIKE_fall_off", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
GivePlayerHealth(playerid,-2);
	 SetTimerEx("pasokimas", 3000, false, "i", playerid); //
}
return 1;
}

Dabar turėtų neiti BHopint

Vo dabar neeina mldc.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

stock GivePlayerHealth(playerid,Float:Health)
{
new Float:health; GetPlayerHealth(playerid,health);
SetPlayerHealth(playerid,health+Health);
}

Kam šito stocko? Galima naudoti tiesiog :

SetPlayerHealth(playerid, GetPlayerHealth(playerid)+5); // for example

Hmm.. Stock geriau, nes nereikia rašyti ilgesnės funkcijos :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3776 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...