Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4234 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

new ginkl[128];
new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid); // Return the player's current weapon
   if(iCurWeap == 7 || iCurWeap == 9 || iCurWeap == 11 || iCurWeap == 12 || iCurWeap == 13 || iCurWeap == 15 || iCurWeap == 18 || iCurWeap == 28 || iCurWeap == 35 || iCurWeap == 36 || iCurWeap == 37 || iCurWeap == 38 || iCurWeap == 39 || iCurWeap == 40 || iCurWeap == 41 || iCurWeap == 44 || iCurWeap == 45 || iCurWeap == 26)
{
if(playerDB[playerid][tavosavininkokintamasis]){ return 1;} // vietoje tavosavininkokintamasis idedi manau jau zinai ka
 iCurrentWeapon[playerid] = iCurWeap;
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 format(ginkl, sizeof(ginkl), "[APSAUGA] %s iðmestas uþ neleistinu ginklu naudojimà", PlayerName);
 SendClientMessageToAll(RED, ginkl);
 SendClientMessage(playerid, RED, "[APSAUGA] Tu iskickintas uz neleistinu ginklu naudojimà");
 ResetPlayerWeapons(playerid);
 SavePlayerData(playerid,false);
 Kick(playerid);
}

Šitą koda dėdi po

public OnPlayerUpdate(playerid)
{

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4234 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...