Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4305 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Kadangi nemačiau niekur šios temos tai aš ikelsiu :)

Enumas tai kintamųjų apibendrinimas, kurių dėka tuos pačius kintamuosius galima panaudoti visiems žaidėjams.
Pagal enumus galima išsaugoti žaidėjo darbą, adminą, vipą, mašiną, namą, uždarbį, ir dar kitas privilegijas.
Pats enumas turi būti viršuje gamemodo, aišku ne pačiame viršuje, o po spalvų define‘ų.
Enumas turi atrodyti taip:
enum item{
adminas,
kreditai,
vipas
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][item];
Visada po kintamųjų bet kokių turi būti dedami kableliai, tik ant pačio paskutinio kitamojo nereikia dėti kablelio, kad nebūtų loginė klaida.
pInfo – galima pakeisti į bet kokį kitą terminą, pvz.: playerDB, playerINFO, ir t.t., bet kuo ilgesnis žodis bus, tuo ilgiau jį rašysi ir gaiši laiką, svarbiausia, kad būtų patogu ir greitai būtų galima parašyt jį.
Šiuo atvėju bus pInfo.
Tai gi, dabar turim enume kintamuosius kelis, tai kaip atrodytų jų užklausos, sąlygos bei kita, pavyzdžiai:
Tikrinimo salyga:
if(pInfo[playerid][darbas] == 1) – Jei žaidėjas dirba darbe, kurio ID 1, tai
{
kažkoks veiksmas;
return 1;
}

Jeigu norint patikint, ar žaidėjas turi daugiau kreditų nei reikia (gali būt ne būtinai kreditai, gali būt bet kas kitas).
if(pInfo[playerid][kreditai] < 100) – Tikrina ar žaidėjas turi daugiau už 100 kreditų.
{
kažkoks veiksmas;
return 1;
}
Norint žaidėjui tarkim pridėti kreditų, reikia rašyti tam tikroje komandoje ar salygoje tokį terminą:
pInfo[playerid][kreditai]+= 100;
Ši funkcija suteikia žaidėjui prie turimų kreditų dar 100 kreditų.
pInfo[playerid][kreditai]-= 100;
Ši funkcija atminusuoja iš žaidėjo turimų kreditų 100 kreditų.
Norint suteikt žaidėjui administratorių arba vipą:
pInfo[playerid][admin] = 1;

Sekmės naudojime! :)

  • Teigiamai 2
  • Neigiamai 2
  • ,
, kurių dėka tuos pačius kintamuosius galima panaudoti visiems žaidėjams.

Perskaičiau tik pirma eilutę, kiek pagal tave supratau, jog norėjai pasakyti kad tik enumo pagalbą gali naudoti pvz:

enum aha
{
       Kas,
       kas2
};

new labaInfo[ MAX_PLAYERS ][ aha ];

Visiems žaidėjams. Nes jeigu tu ta norėjai pasakyti, kad enumo pagalbą gali naudoti enume esančius kintamuosius visiems žaidėjams, tai klysti. Nes gali, tokį kintamajį panaudoti visiems žaidėjams:

new Kas[ MAX_PLAYERS ];

if( Kas[ playerid ] ... 

Na kiek tave supratau vien iš pirmos eilutės, tai tu norėjai pasakyti kaip ir minėjau - kad tik enume esančia informaciją galima panaudoti visiems žaidėjams, jei tu ta norėjai pasakyti tai klysti.

1.2.3....
Soon... New. Unique.

 

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4305 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...