Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Dinaminė namų sistema v1.0


bebras

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3541 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveikučiai, nusprendžiau kad jau seniai buvau ką nors parašęs ir išleidęs... tai štai, mano dinaminė namų sistemos include. Apie ją.

Ko reikia kad galėtumėte naudoti?

  • BlueG MySQL plugin R7+
  • Elementarių žinių apie Pawn
  • Smegenų

 

Kaip ją naudoti? Jeigu galvojat kad atsisiųsit, įsidėsit ir ji veiks, labai klystat.
Pirmiausia, savo kode:

#include <houses1.0>

Tai tėra include su tam tikromis funkcijomis, todėl apžvelgsime jas:

native LoadHouses(Connection_Handler);
native AddHouse(Connection_Handler,HousePrice,InteriorID,Float:EntranceX,Float:EntranceY,Float:EntranceZ);
native GetFreeHouseArraySlot();
native ReloadHouses(Connection_Handler);
native Houses_OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys,key,Float:distance=5.0);
native IsPlayerInRangeOfHouseEntrance(playerid,Float:distance=5.0);
native IsPlayerInRangeOfHouseExit(playerid,Float:distance=5.0);
native LockHouse(playerid,houseArrayindex=-1);
native UnlockHouse(playerid,houseArrayindex=-1);
native IsHouseLocked(houseArrayIndex);
native ChangeHouseInterior(Connection_Handler,houseArrayIndex,newInteriorID);
native DeleteHouse(Connection_Handler,houseArrayIndex);
native ChangeHouseOwner(Connection_Handler,houseArrayIndex,newowner[]);
native ChangeHousePrice(Connection_Handler,houseArrayIndex,newprice);

* kodėl native? Žemiau.

Manau visiems aišku ką daro funkcijos. Bet į ką noriu atkreipti dėmesį (nes tai labai svarbu) tai parametrą "houseArrayIndex", šis parametras reiškia Houses masyvo indeksą su kuriuo dirbsite.

Tie kas to nesuprato, vietoj jo naudokite "GetPlayerHouseId(playerid,Float:dis=5.0)" funkciją(jos tarp native neprirašiau). Antrasis jos parametras reiškia kokiu atstumu reikia rasti artimiausia namą.

Kitas dalykas į ką atkreipkime dėmesį, tai kad kaikurios funkcijos turi parametrą: "connection_handler", tai yra jūsų mysql duomenų bazė(TIK R7+). Ateityje (jei leisiu naujas versijas) bus padaryta kad jis būtų naudojamas tik kartą.




Kaip įsidėti papildomą interjerą? Pridėjau tik 2, testavimui.
Atsidarykite atsisiųstą houses.inc. Susiraskite HouseInteriors kintamąjį, prirašykite papildomą eilutę:

{Xkoordinatė,YKoordinatė,Zkoordinatė,interjero_numeris}

Nepamirškite skirti šių eilučių kableliais jei jų daugiau nei viena.


Kaip pakeisti maksimalų namų skaičių? Nustatytas maksimalus namų skaičius yra 100.
Atsidarykite houses.inc. Susiraskitę eilutę "MAX_HOUSES 100", 100 pakeiskite į norimą skaičių.
Arba
Savo kode prieš "include <houses>" prirašykite: MAX_HOUSES jūsų_limitas



 

Atsisiuntimas

Include

.sql lentelė

Pastebin

 

Nuotraukos:s41e2b.jpg

52hso9.jpg



Naujesnės verijos bus leidžiamos tik jei bus susidomėjimo.

Ačiū už dėmesį.

Redaguota , nario Bebras
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

*Myliu SuperGames.lt* tie native jeigu čia net ne pluginas?

Didysai protinguoli skripteri las-venturo, matosi kad nekažko vertas esi jeigu net pačia Pawno programa nesidomi. Includuose native naudojami tam, kad per Pawno programą kai atidarai kažką rodytų šone funkcijas:

vWXv5TR.png

Bet tai aišku, kurgi tokio lygio skripteris žinos :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Didysai protinguoli skripteri las-venturo, matosi kad nekažko vertas esi jeigu net pačia Pawno programa nesidomi. Includuose native naudojami tam, kad per Pawno programą kai atidarai kažką rodytų šone funkcijas:

vWXv5TR.png

Bet tai aišku, kurgi tokio lygio skripteris žinos :D

Jo, *Myliu SuperGames.lt* man žinoti apie pawno jei juo nesinaudoju.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai jo matosi :DDDDDDDDDDDDDd

Jis google naudojas ir google verteju!

O jai apie sistemą, kiek permečiau akim gan tvarkingai padaryta, lygevimas yra, ko nepasakysi pas daugelį kitų.

Jai dar ką tobulinti lygevime tai sakykim.

SetPlayerInterior(playerid,0); 

(playerid, 0) (1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7 ,8 , 9)

( dedam tarpus, kad kodas būtų dar labiau lengviau skaitomas )

Kintamieji taipat:

Houses[houseArrayindex][Locked] = 1; 

 [ ][ ]

- tarpelei...

Toliau kiek esu mates dinaminių namų sistemų visos kuremos tiesiog žaidime. O ar čia taip yra ? ( kolkas kol skriptas include - ne )

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Jis google naudojas ir google verteju!

O jai apie sistemą, kiek permečiau akim gan tvarkingai padaryta, lygevimas yra, ko nepasakysi pas daugelį kitų.

Jai dar ką tobulinti lygevime tai sakykim.

SetPlayerInterior(playerid,0); 

(playerid, 0) (1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7 ,8 , 9)

( dedam tarpus, kad kodas būtų dar labiau lengviau skaitomas )

Kintamieji taipat:

Houses[houseArrayindex][Locked] = 1; 

 [ ][ ]

- tarpelei...

Toliau kiek esu mates dinaminių namų sistemų visos kuremos tiesiog žaidime. O ar čia taip yra ? ( kolkas kol skriptas include - ne )

Tarpai, čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai jie atrodo baisiai. Tiesiog negaliu į juos žiūrėti..Man net nepatogiau su jais skaityti kodą.

Kaip suprasti: "visos kuremos tiesiog žaidime"?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kaip suprasti: "visos kuremos tiesiog žaidime"?

Nu man atrodo tai, kad dinaminė pvz "namų sistema" kaip dabar tu pavadinai tai nėra dinaminė, tai .inc, o dinaminės kuriamos iškart žaidime, skaitykim :

Nueini į servą ir parašai "/AddHouse(HousePrice,InteriorID,Float:EntranceX,Float:EntranceY,Float:EntranceZ); Čia jau būtų dinaminė sistema, nes visas kūrimas žaidime.

Redaguota , nario champion
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nu man atrodo tai, kad dinaminė pvz "namų sistema" kaip dabar tu pavadinai tai nėra dinaminė, tai .inc, o dinaminės kuriamos iškart žaidime, skaitykim :

Nueini į servą ir parašai "/AddHouse(HousePrice,InteriorID,Float:EntranceX,Float:EntranceY,Float:EntranceZ); Čia jau būtų dinaminė sistema, nes visas kūrimas žaidime.

Na kaip ir tiesa, reikėjo pavadinti "Include skirtas dinaminei namų sistemai"... bet labai jau ilgas pavadinimas būtų...

Bet pradžioje paaiškinta kad tai yra tik include ir kad neužtenka vien įsikelti jį. Bet pastabą supratau, pagalvosiu kaip čia geriau būtų suformuluot pavadinimą

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...
  • Parašė po 10 mėnesių...
  • Parašė po 2 savaičių...

Neblogai, bet tokių sistemų pilna. Gal geriau padaryk, mašinos bėgių sistemą? kaip tikrovėje?

Kad nelabai ten yra ką daryti... Tiesiog reikia rinkti duomenis. Kadangi nėra jokios galimybės sekti bėgius GTA SA pasaulyje, manau tai turėtų būti daroma pagal greitį. Žinoma skirtingos transporto priemonės bėgius turėtų jungti skirtingu metu, todėl tiesiog reikia surinkti duomenis visoms tr. priemonėms kada reikia jungti bėgį ir koks maksimalus bėgis. Dar galima būtų atsižvelgti į tikrą transporto priemonę, pagal kurią buvo kuriamas GTA SA modelis. 

 

Bet to didžioji dalis yra duomenų rinkimas, kas nėra mano mėgstamiausias dalykas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3541 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...