Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4352 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Inventoriaus sistema: sistema leis žaidėjams paiimti ir padėti ginklus į inventoriu ,o jem mirus ginklai nedinks.

Nueiname į gamemode /data /playerDB

Ir po pvz:

masina,

pas jus gali būt kitoks dedame

ammas0,
ammas1,
ammas2,
ammas3,
gunas0,
gunas1,
gunas2,
gunas3,

Dabar atsidarome savo GM per pwn

Ir po

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

dedame

if(strcmp(cmdtext, "/inv", true) == 0 )
{
new wep[64],wep2[64],wep3[64],wep4[64];
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas0],wep,sizeof(wep));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas1],wep2,sizeof(wep2));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas2],wep3,sizeof(wep3));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas3],wep4,sizeof(wep4));

new amm=pInfo[playerid][ammas0];
new ammm2=pInfo[playerid][ammas1];
new ammm3=pInfo[playerid][ammas2];
new ammm4=pInfo[playerid][ammas3];

new string[512];
format(string,512,"Jūsų inventoriuje yra:\n1.%s kulkos: %i\n2.%s kulkos: %i\n3.%s kulkos: %i\n4.%s kulkos: %i\nPasirinkite ką norite įdėti arba paimti.",wep,amm,wep2,ammm2,wep3,ammm3,wep4,ammm4);
ShowPlayerDialog(playerid,46,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Inventorius",string,"Paimti","Padėti");

return 1;
}

Dabar susirandame

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

ir po juo dedame

 //============================================Inventoriaus sistema===================================
//===============================paėmimas========================================================
 if(dialogid == 47)
 {
 if(response)
 {
 new text[128];
	 strmid(text,inputtext,0,128);

//=====================================1 INVENTORIAUS VIETA===========================================================================
 if(inputtext[0] == '1')
 {
 if(pInfo[playerid][gunas0]==0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Tu neturi įsidėjęs [ 1 ] ginklo");
 }else{
 new string[100];
 new wep[64];
 GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas0],wep,sizeof(wep));
 new kulkosz=pInfo[playerid][ammas0];
 GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][gunas0], kulkosz);
 format(string,100,"Paimėte %s (%i)",wep,kulkosz);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 pInfo[playerid][gunas0]=0;
 pInfo[playerid][ammas0]=0;
 }
 }
 //=====================================2 INVENTORIAUS VIETA===========================================================================
 if(inputtext[0] == '2')
 {
 if(pInfo[playerid][gunas1]==0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Tu neturi įsidėjęs [ 2 ] ginklo");
 }else{
 new string[100];
 new wep[64];
 GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas1],wep,sizeof(wep));
 new kulkosz=pInfo[playerid][ammas1];
 GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][gunas1], kulkosz);
 format(string,100,"Paimėte %s (%i)",wep,kulkosz);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 pInfo[playerid][gunas1]=0;
 pInfo[playerid][ammas1]=0;
 }
 }
 //=====================================3 INVENTORIAUS VIETA===========================================================================
 if(inputtext[0] == '3')
 {
 if(pInfo[playerid][gunas2]==0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Tu neturi įsidėjęs [ 3 ] ginklo");
 }else{
 new string[100];
 new wep[64];
 GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas2],wep,sizeof(wep));
 new kulkosz=pInfo[playerid][ammas2];
 GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][gunas2], kulkosz);
 format(string,100,"Paimėte %s (%i)",wep,kulkosz);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 pInfo[playerid][gunas2]=0;
 pInfo[playerid][ammas2]=0;
 }
 }
 //=====================================4 INVENTORIAUS VIETA===========================================================================
 if(inputtext[0] == '4')
 {
 if(pInfo[playerid][gunas3]==0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Tu neturi įsidėjęs [ 4 ] ginklo");
 }else{
 new string[100];
 new wep[64];
 GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas3],wep,sizeof(wep));
 new kulkosz=pInfo[playerid][ammas3];
 GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][gunas3], kulkosz);
 format(string,100,"Paimėte %s (%i)",wep,kulkosz);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 pInfo[playerid][gunas3]=0;
 pInfo[playerid][ammas3]=0;
 }
 }
 }
 if(response)
 {
 }
 }


 //=================================padėjimas====================================
 if(dialogid == 48)
 {
 if(response)
 {
 new text[128];
strmid(text,inputtext,0,128);

if(!IsNumeric(text))
{
ShowPlayerDialog(playerid,48,DIALOG_STYLE_INPUT,"Inventorius","TURI BŪTŲ SKAIČIUS!\nĮrašykite skaičių, ginklo kulkų kurį norite padėti.","Padėti","Išeiti");
return 1;
}
new kiek = StringToInt(text);
new weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
new ammo = GetPlayerAmmo(playerid);

if(ammo < kiek)
{
ShowPlayerDialog(playerid,48,DIALOG_STYLE_INPUT,"Inventorius","TIEK KULKŲ NETURITE!\nĮrašykite skaičių, ginklo kulkų kurį norite padėti.","Padėti","Išeiti");
return 1;
}

 if(kiek == 0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Negali nieko neįdėti");
 }

GivePlayerWeapon(playerid, weapon, -kiek);

if(pInfo[playerid][gunas0]==0)
{
pInfo[playerid][gunas0]=weapon;
pInfo[playerid][ammas0]+=kiek;
}

else if(pInfo[playerid][gunas1]==0)
{
pInfo[playerid][gunas1]=weapon;
pInfo[playerid][ammas1]+=kiek;
}


else if(pInfo[playerid][gunas2]==0)
{
pInfo[playerid][gunas2]=weapon;
pInfo[playerid][ammas2]+=kiek;
}


else if(pInfo[playerid][gunas3]==0)
{
pInfo[playerid][gunas3]=weapon;
pInfo[playerid][ammas3]+=kiek;
}
else if(pInfo[playerid][gunas0]!=0 && pInfo[playerid][gunas1]!=0 && pInfo[playerid][gunas2]!=0 && pInfo[playerid][gunas3]!=0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{ff0000}[ / ] {ffffff}Inventorius yra pilna.");
}

}
 }

 //===========================================PAGR SISTEMOS DIALOG================================
if(dialogid == 46)
 {
 if(!response)
 {
 ShowPlayerDialog(playerid,48,DIALOG_STYLE_INPUT,"Inventorius","Įrašykite skaičių, ginklo kulkų kurį norite padėti.","Padėti","Išeiti");
 }
 if(response)
 {
new wep[64],wep2[64],wep3[64],wep4[64];
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas0],wep,sizeof(wep));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas1],wep2,sizeof(wep2));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas2],wep3,sizeof(wep3));
GetWeaponName(pInfo[playerid][gunas3],wep4,sizeof(wep4));

new amm=pInfo[playerid][ammas0];
new ammm2=pInfo[playerid][ammas1];
new ammm3=pInfo[playerid][ammas2];
new ammm4=pInfo[playerid][ammas3];

new string[512];
format(string,512,"Jūsų inventoriuje yra:\n1.%s kulkos: %i\n2.%s kulkos: %i\n3.%s kulkos: %i\n4.%s kulkos %i\nParašykite ginklo skaičių kurį norite paimti.",wep,amm,wep2,ammm2,wep3,ammm3,wep4,ammm4);
ShowPlayerDialog(playerid,47,DIALOG_STYLE_INPUT,"Inventorius",string,"Imti","Išeiti");
 }
 }

Surandame

public Clear(playerid)

Ir po pvz:

playerDB[playerid][masina]=-1;

pas jus gali būt kitoks dedame

 playerDB[playerid][gunas0]=0;
playerDB[playerid][gunas1]=0;
playerDB[playerid][gunas2]=0;
playerDB[playerid][gunas3]=0;
playerDB[playerid][ammas0]=0;
playerDB[playerid][ammas1]=0;
playerDB[playerid][ammas2]=0;
playerDB[playerid][ammas3]=0;

Taigi inventoriaus sistema baigta

Taip atrodo inventorius: 37513e978de955e8001a39d31137f89c493.png

Redaguota , nario .: Paulekas :.
  • Teigiamai 6
  • ,

Meta eror

C:\Users\Ðvarcas\Desktop\GRP 6.0 Los Santos Remake\gamemodes\GRPLT.pwn(662) : error 017: undefined symbol "pInfo"

C:\Users\Ðvarcas\Desktop\GRP 6.0 Los Santos Remake\gamemodes\GRPLT.pwn(662) : warning 215: expression has no effect

C:\Users\Ðvarcas\Desktop\GRP 6.0 Los Santos Remake\gamemodes\GRPLT.pwn(662) : error 001: expected token: ";", but found "]"

C:\Users\Ðvarcas\Desktop\GRP 6.0 Los Santos Remake\gamemodes\GRPLT.pwn(662) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\Ðvarcas\Desktop\GRP 6.0 Los Santos Remake\gamemodes\GRPLT.pwn(662) : fatal error 107: too many error messages on one line

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4352 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...