Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[PAMOKA] Greito maisto kūrimas.


Tunex

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4032 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Greito maisto kūrimas

(iškarto ir pradėsių)

1. Nueiname į serverį (nesvarbu kokį). Nukeliaujame į vietą kurioje norėtumėte, kad būtų Greito maisto užkandinė. Ir rašome /save uzkandine Taigi su šia komanda mes iššsaugosime koordinates.

2. Išsaugotas koordinates galima rasti: Mano Dokumentai (my documents) >> GTA San Andreas User Files >> SAMP >> rawpositions.txt faile rasite koordinates. Pas mane yra tokios:


AddPlayerClass(170,-2031.0056,-84.8745,40.1586,293.5501,0,0,0,0,0,0); // uzkandine

Skaitykite 3 punkte ir sužinosite kaip gauti X,Y,Z koordinates.

3. Kaip ir minėjau mano koordinatės yra tokios:


AddPlayerClass(170,-2031.0056,-84.8745,40.1586,293.5501,0,0,0,0,0,0); // uzkandine

Jūsų gali būti ir kitokios.

Iš šių koordinačių gauname X,Y,Z koordinates, taigi pagal mano koordinates jos bus:


-2031.0056,-84.8745,40.1586

X koordinatė: -2076.9233

Y koordinatė: 2.3907

Z koordinatė: 35.3203

4. Šiame punkte parodysiu kaip sukurti pickup. Taigi prie darbo.

Einame į <jūsų serveris>/gamemodes/data/pickups.txt failą ir ten rasime pačiame viršuje:


enum pdata{

Eilutę po ja dedame:


uzkask,

Apačioje suraskime kažką panašaus:


CreatePickupA(1272 ,2, -2728.064453, -184.470977, 7.203125); // Autobuso darbas

Pas jus to gali ir nebūti. Čia paimiau kaip pavizdį ir po tokia eilute dedame:


pickups[0][uzkask]=CreatePickupA(pickup id, modelis, X,Y,Z koordinatės);

Pagal mano koordinates dedu taip:


pickups[0][uzkask]=CreatePickupA(1274, 2, -2031.0056,-84.8745,40.1586); // Užkandinė

1274 - pagal mane bus Dolerio ženklas.

2 - pickupo modelio id. Dažniausiai būna 2.

Jei 2 pickup'o modelis pradingsta pickup'as užlipus, o po kiek laiko atsiranda.

Jei 1 pickup'o modelis užlipus nepradingsta.

Ir toliau koordinatės X,Y,Z.

Išssaugome pickups.txt failiuką ir einame į 5 Punktą.

5. Atsidarome .pwn failiuką su PAWNO programa (<jūsų serveris>gamemodes/serverio pavadinimas.pwn)

Tuomet spaudžiame CTRL+F. Ir įrašome:


public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

Po public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)

{

Dedame:


if(pickupid == pickups[0][uzkask])
ShowPlayerDialog(playerid, 20, DIALOG_STYLE_LIST,"Greitas maistas", "Kebabas 6 Lt\nMėsainis 4Lt\nDešrainis 5 Lt", "Pirkti", "Išeiti");
return 1;
}

Tuomet spaudžiame CTRL+F ir įrašome:


public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{

Po public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])

{

Dedame:


if(dialogid == 20)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
if (playerDB[playerid][pinigai] < 6){SendClientMessage(playerid, RED, "* Reikia turėti 6 LT norint nusipirkti kebabą."); return 1;} // tikrina ar zaidėjas turi 6 Lt
SendClientMessage(playerid,0xFF000090," Nusipirkai kebabą"); // nusiunciam zinute
GivePlayerMoneyA(playerid,-6); // nuima 6 litus
SetPlayerHealth(playerid,100); // nustato gyvybes į 100
ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0); // parodo animaciją, kai nusiperka kebabą.
}
if(listitem == 1)
{
if (playerDB[playerid][pinigai] < 4){SendClientMessage(playerid, RED, "* Reikia tureti 5 litus mėsainiui"); return 1;} // tikrina ar zaidejas turi 4 Lt
SendClientMessage(playerid,0xFF000090," Nusipirkai mesainį"); // nusiunciam zinute
GivePlayerMoneyA(playerid,-4); // nuima 4 litus
SetPlayerHealth(playerid,100); // nustato gyvybes į 100
ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0); // parodo animaciją, tuomet kai nusipirks mėsainį
}
if(listitem == 2)
{
if (playerDB[playerid][pinigai] < 5){SendClientMessage(playerid, RED, "* Reikia tureti 5 litus desrainiui"); return 1;} // tikrina ar zaidejas turi 5 Lt
SendClientMessage(playerid,0xFF000090," Nusipirkai dešrainį"); // nusiunciam zinute
GivePlayerMoneyA(playerid,-5); // nuima 5 litus
SetPlayerHealth(playerid,100); // nustato gyvybes į 100
ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0); // parodom animaciją kurią rodis kai nusipirks Dešrainį
}
}
return 1;
}

Komentarai yra kode. Dėkoju už dėmesį.

Jei meta error, rašykite šioje temoje.

Jai padėjau +REP

  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4032 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...