Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Plugino Ideja


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5508 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Tai va sugalvojau gera plugina.Ta mintis nera pati geriausia bet turetu tik,

Noriu kad kas sukurtu plugina per kuri Zmogus pasiemes Knife buna iskarto su 3d vaizdu (chase).Bu labai gerai atrodytu ir per knife map ir seip mapuose ;)

Su knife jie atrodys taip:

dedust22x20000n.png

Noreciau kad butu tik su knife ir granatomis.

-- Papildyta --

Lempa butu gi labai sunku lost su 3rd vaizdu bentjau man asmeniskai.

ir beto man reik 3d person tik tada kai pasiemi peili ar granata :|

#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 

#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS    32

#define    m_flWait        42

#define USE_TOGGLE 3

new g_iCam[MAX_PLAYERS+1]
new g_iMaxPlayers

public plugin_init()
{
   register_plugin("Camera View", VERSION, "ConnorMcLeod")

   register_clcmd("say /cam", "cam")
   register_think("trigger_camera", "Camera_Think")
   g_iMaxPlayers = get_maxplayers()

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn_post", 1)
}

public cam( id )
{
   if( !is_user_alive(id) )
   {
       return
   }
   new iEnt = g_iCam[id]
   if( !is_valid_ent(iEnt) )
   {
       iEnt = create_entity("trigger_camera")

       entity_set_int(iEnt, EV_INT_spawnflags, SF_CAMERA_PLAYER_TARGET|SF_CAMERA_PLAYER_POSITION)

       DispatchSpawn(iEnt)
       set_pdata_float(iEnt, m_flWait, 999999.0, 4)

       g_iCam[id] = iEnt
   }

   ExecuteHam( Ham_Use, iEnt, id, id, USE_TOGGLE, 1.0)

   entity_set_int(id, EV_INT_flags, entity_get_int(id, EV_INT_flags) & ~FL_FROZEN)
   cs_reset_user_maxspeed(id)
}

public fw_spawn_post(id) 
{ 
new weapon = get_user_weapon(id)

       if(weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_KNIFE)
		{
		client_cmd(id, "say /cam") 
		}
	else
		{
		 new iEnt = g_iCam[id]
		 if( !is_valid_ent(iEnt) )
			{
				g_iCam[id] = 0
				remove_entity(iEnt)
			}
		}
return HAM_IGNORED 
}  

public client_disconnect(id)
{
   new iEnt = g_iCam[id]
   if( !is_valid_ent(iEnt) )
   {
       g_iCam[id] = 0
       remove_entity(iEnt)
   }
}

cs_reset_user_maxspeed(id)
{
   new Float:flMaxSpeed;
   switch ( get_user_weapon(id) )
   {
       case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1 : flMaxSpeed = 210.0;
       case CSW_M249 : flMaxSpeed = 220.0;
       case CSW_AK47 : flMaxSpeed = 221.0;
       case CSW_M3, CSW_M4A1 : flMaxSpeed = 230.0;
       case CSW_SG552 : flMaxSpeed = 235.0;
       case CSW_XM1014, CSW_AUG, CSW_GALIL, CSW_FAMAS : flMaxSpeed = 240.0;
       case CSW_P90 : flMaxSpeed = 245.0;
       case CSW_SCOUT : flMaxSpeed = 260.0;
       default : flMaxSpeed = 250.0;
   }
   set_user_maxspeed(id, flMaxSpeed);
}

get_cam_owner(iEnt)
{
   static id
   for(id = 1; id<=g_iMaxPlayers; id++)
   {
       if( g_iCam[id] == iEnt )
       {
           return id
       }
   }
   return 0
}

public Camera_Think(entid)
{
   new id = get_cam_owner(entid);
   if( !id )
   {
       return
   }

   static Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
   entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
   entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );

   angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );

   origin[2] += 20.0; //So we're closer to the eyes.

   //Move back to see ourself (150 units)
   origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
   origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
   origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);

   entity_set_origin( entid, origin );
   entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );  

   entity_set_float(entid, EV_FL_nextthink, get_gametime())
} 

Na va, kažkas tokio, bet žinok netikrinau, tai padaryti tau teks pačiam :)

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5508 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...