Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4272 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Hmm. Čia nuo 0 modams. Šita pamoka neveiks rodos ant GRP, nes pas tu modu kitaip yra. Bėja labas Mindaugai, malonu tave matyt.

Žiūrint kaip yra su tais modais.. jeigu su data failais, tai tada neveiks tavo variantas, bet jeigu viskas į patį .pwn failą sudėta, tada veiks. Beto manau geriau daryti su enum, kad nereiktu visur new rašinėt.

enum pickupsDB
{
    pickupas
}
new Pickups[ 2 ][ pickupsDB ];

Pickups[ 1 ][ pickupas ] = CreatePickup(pickup,type, x.y.z, 0);

Žiūrint kaip yra su tais modais.. jeigu su data failais, tai tada neveiks tavo variantas, bet jeigu viskas į patį .pwn failą sudėta, tada veiks. Beto manau geriau daryti su enum, kad nereiktu visur new rašinėt.

enum pickupsDB
{
    pickupas
}
new Pickups[ 2 ][ pickupsDB ];

Pickups[ 1 ][ pickupas ] = CreatePickup(pickup,type, x.y.z, 0);

Tai va, GRP modas yra su DATA aplankalu. Taip neveiks, nes nebus funkciju ar dar ko. Bėja tavo variantas geras, bet pritaikytas GRP moduliams.

Guess who's back

Tai va, GRP modas yra su DATA aplankalu. Taip neveiks, nes nebus funkciju ar dar ko. Bėja tavo variantas geras, bet pritaikytas GRP moduliams.

Tai tipo jeigu su enum - GRP, o su new ne GRP? :D

Tada man atrodo taip dar galim:

new
    pickupas,
    kitas_pickupas
;

Nereiks kiekviena kart new rašinėt iš naujos eilutės. :D

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4272 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai




×
×
  • Sukurti naują...