Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4443 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{

if(playerDB[playerid][cuffed]){
playerDB[playerid][relog]=true;
new string[128], pname[128];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(string, sizeof(string), "* %s atsijunge,padare relog!",pname);
SendMessageToAdmin(string);
}

Čia grp versija, beto playerDB reik sukurt kintamaji jeigu neturi bool:relog, taip pat padaryt jo saugojima ir loadinima,

Saugojimas:

dini_BoolSet(file,"CytRelog",playerDB[playerid][relog]);

Krovimas:

if (dini_Int(file,"CytRelog")) playerDB[playerid][relog] = true;

Kai atsispawnina patikrinam:

po OnPlayerSpawn dedi:

if (playerDB[playerid][relog])
{
//cia jailplayer ar koks ten pas tave bus kodas...
}

Redaguota , nario Carlo.
(redaguota)

tipo tame dėti ?

if (playerDB[playerid][relog])

{

//cia jailplayer ar koks ten pas tave bus kodas...

}

cia is /jail komandos

JailPlayer(id,226.8616,109.2857,999.0156,10,playerDB[id][kalejimo_laikas]*1000,0,-1608.1517,714.9713,12.5610,7.5367,0,true);

ar sita

cia kai mentas nuzudo

JailPlayer(playerid,218.7330,108.9046,999.0156,10,playerDB[playerid][kalejimo_laikas]*1000,0,-1608.1517,714.9713,12.5610,7.5367,0,true);

BEJE META ERROR

(2743) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

Geltona eilutė:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)

{

if(playerDB[playerid][cuffed]){

playerDB[playerid][relog]=true;

new string[128], pname[128];

GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));

format(string, sizeof(string), "* %s atsijunge,padare relog!",pname);

SendMessageToAdmin(string);

}

Redaguota , nario woozy

tipo tame dėti ?

if (playerDB[playerid][relog])

{

//cia jailplayer ar koks ten pas tave bus kodas...

}

cia is /jail komandos

JailPlayer(id,226.8616,109.2857,999.0156,10,playerDB[id][kalejimo_laikas]*1000,0,-1608.1517,714.9713,12.5610,7.5367,0,true);

ar sita

cia kai mentas nuzudo

JailPlayer(playerid,218.7330,108.9046,999.0156,10,playerDB[playerid][kalejimo_laikas]*1000,0,-1608.1517,714.9713,12.5610,7.5367,0,true);

antrą

Skype: efkyzalas

(redaguota)

Ir kai dėl šito ?

(2743) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

Geltona eilutė:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)

{

if(playerDB[playerid][cuffed]){

playerDB[playerid][relog]=true;

new string[128], pname[128];

GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));

format(string, sizeof(string), "* %s atsijunge,padare relog!",pname);

SendMessageToAdmin(string);

}

Redaguota , nario woozy

Ir kai dėl šito ?

(2743) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

Geltona eilutė:

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)

{

if(playerDB[playerid][cuffed]){

playerDB[playerid][relog]=true;

new string[128], pname[128];

GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));

format(string, sizeof(string), "* %s atsijunge,padare relog!",pname);

SendMessageToAdmin( -1, string);

}

(redaguota)

Bugas vėl...Žodžiu su script nera klaidų bet pačiame žaidime viskas gerai kol neatsijungi su antrankiais, o po vieno relog pastovei mirdamas atsirandi toje vietoje kurioje turi atsirasti kai paleidžia iš kalėjimo.Ir dar kai padarai ta relog atsirandi toje vietoje kur paleidžia iš kalėjimo ir tu esi be star švarus (nors turėtum atsirasti jaile ir sėdėti jame). Čia manau susiję su ta JailPlayer eijute bet gal ir klystu taigi gal kas padės ?

Redaguota , nario woozy
(redaguota)

Ir dar beto žaidėja visados mes į kalėjimą nes jis tures relog true reikšmę visados

if (playerDB[playerid][relog])
{
SetPlayerWantedLevel(playerid,GetPlayerWantedLevel(playerid)+50); // gauna +50 ieškomumo lygio kad padarė relog surakintas + prisideda turėtos jo star , vietoj 50 gali savo pasirašyti kiek nori kad gautu star už relog'a
playerDB[playerid][kalejimo_laikas] = GetPlayerWantedLevel(playerid)*60;
JailPlayer(playerid,218.7330,108.9046,999.0156,10,playerDB[playerid][kalejimo_laikas]*1000,0,-1608.1517,714.9713,12.5610,7.5367,0,true);
SetPlayerInterior(playerid,10);
playerDB[playerid][relog]=false; // nuemam true reikšme
SavePlayerData(playerid,false); // Ši eilutė išsaugo žaidima
}

Papildyta

22:14

Pabandyk ši kodą

Redaguota , nario dzeronimo

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4443 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...