Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[cLesson] Kaip naudoti YCMD.


Pyazo

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4074 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi, taigi šiandien pristatysiu jums labai naudingą pamoką, kaip naudoti YCMD, kuris veikia tikrai greičiau negu ZCMD, o su strcmp nėra ką lygint.

Visų pirma

Visų pirma jums reiks parsisiųsti YSI biblioteką, iš čia: https://github.com/Y...hive/master.zip (originali tema: http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=321092 )

Parsisiuntę, reikalingus YSI failus keliame į /pawno/includes/

Ką daryti toliau?

Tada įsijunkite savo modifikaciją, ir jos viršuje prie include rašykite:

#include <YSI\y_commands>
#include <YSI\y_iterate>

Taip pat patartina turėti SSCANF include, jį rasite čia: http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=120356 ( vėliau sukursiu spec. pamoką kaip juo naudotis ).

Tęsiame darbą

Taigi turime reikiamus include, dabar sucompiliuokite savo modifikaciją. Jokių warning/error neturi būti, jeigu ir yra, tai patikrinkit ar failai teisingai įkelti.

Kuriame pirmą komandą

Taigi bet kurioje modifkacijos vietoje tiktai ne callback'e,taimeryje,stock'e, rašome:

YCMD:komanda(playerid,params[],help)
{

Šis kodas apibrėžia komandą kurią naudosime ir parametrus kurie bus komandoje.

Rašydami pirmąją komandą nenaudosime params ir help, taigi po prieš tai parašyto kodo rašome:

#pragma unused help, params

Šis kodas nustato jog mes nenaudosime help ir params parametrų komandoje.

Taigi turime štai tokį kodą:

YCMD:komanda(playerid,params[],help)
{
	 #pragma unused help,params
	 //JŪSŲ KODAS TOLIAU KAI PARAŠO KOMANDĄ
	 return 1;
}

Taigi į tą vietą kurioje yra komentaras galime dėti dialog'o rodymą, žinutės siuntimą ir praktišką ką norime.

Aš panaudosiu žinutės siuntimą:

YCMD:komanda(playerid,params[],help)
{
	 #pragma unused help,params
	 SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFF,"* Sveikiname parašius pirmąją YCMD komandą!");
	 return 1;
}

Šis kodas parašius komandą rodys štai šį tekstą:

* Sveikiname parašius pirmąją YCMD komandą!

Na ir pagrinde kaip ir viskas, kitoje pamokoje stengsiuosi paaiškinti kaip reikia naudoti YCMD+SSCANF.

Patiko pamoka?

+REP!

Redaguota , nario Carlo.
  • Teigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4074 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...