Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

nogalosa

Narys
  • Pranešimų skaičius

    470
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Laimėta dienų

    11
  • Atsiliepimai

    100%
  • Forumo eurai

    539 +Pervesti

nogalosa paskutinį kartą laimėjo Balandžio 6

nogalosa turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Apie nogalosa

  • Gimtadienis 04/24/1999

Susisiekimo būdai

  • Tinklalapis
    http://www.nogalosa.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

7289 profilio peržiūros

nogalosa pasiekimai

Užkietėjęs dalyvis (-ė)

Užkietėjęs dalyvis (-ė) (5/11)

  • Turintis ką pasakyti Retas
  • Veteranas
  • Senbuvis
  • Lietuviai žais arba mirs

Neseniai gauti ženkliukai

502

Reputacijos taškai

  1. Sms-sistema.lt atnaujinimas 🚀 Nuo šiol palaikome ir FiveM serverius! FiveM SMS sistema — tai įrankis, leidžiantis GTA:V FiveM serverio žaidėjams išsiuntus SMS gauti tam tikras paslaugas FiveM serveryje, o serverio savininkui gauti įmokas už šias paslaugas. Kaip susikurti FiveM SMS sistemą? https://sms-sistema.lt/tutorials/2-kaip-susikurti-fivem-sms-sistema Kaip susikurti Minecraft SMS sistemą? https://sms-sistema.lt/tutorials/1-kaip-susikurti-minecraft-sms-sistema Manau pridėsime
  2. Pridėtas žaidėjų portalas - galite sugeneruoti nuorodą savo serveriui ir užėję į šį portalą žaidėjai matys visas paslaugas, kurias gali užsisakyti, o atsidarę puslapį telefonu, iš jo išsiųsti ir SMS. Portalo išvaizdą galite susikonfigūruoti pagal save - pakeiskite pavadinimus, logotipą, spalvas. Pavyzdinis portalas: https://example.sms-sistema.lt/
  3. Sistema dar beta versijoje, šiuo metu veikia paprasta apsauga nuo botų blokuojant prisijungimus nuo per didelio bandymų skaičiaus per sesiją / IP. Captcha kaip papildoma apsauga tikrai bus implementuota. Dėkui už pastebėjimus
  4. Sveiki, prieš porą savaičių rašiau apie mano kuriamą SMS įmokų apdorojimo projektą, perskaičiau jūsų pasiūlymus, kai kuriuos ir pritaikiau ir nuo šiandien oficialiai startuojam su BETA versija! Pradėti naudotis sistema gali kiekvienas nemokamai. Nemokamas planas puikiai tinka privatiems, mažiems serveriams, kurie sulaukia nedaug paslaugų užsakymų. Didesniems projektams siūlome Basic ir Unlimited planus. Palaikomi žaidimai: Minecraft FiveM API (kuriama, „callback“ sąsaja programuotojams) CS1.6, CS2?, SA:MP, AltV?, Rust? (planuojama) Laukiu daugiau pasiūlymų! Įmokas gaukite į: Redfox Cloud balansą VPSnet balansą Interneto vizijos premiją Išmokėjimas (kuriama, tik juridiniams asm. ir pagal IV) Laukiu daugiau pasiūlymų! Naudotis pradėkite trejais paprastais žingsniais: Prijunkite paslaugą, į kurią gausite įmokas Prijunkite žaidimo serverį Sukurkite paslaugas ir žaidėjai jau gali užsakinėti jas! Laukiu bet kokių komentarų ar pasiūlymų! Išbandyk dabar: sms-sistema.lt Dar praeitoje temoje gavau įžvalgų dėl pinigų išmokėjimo, tai noriu patikslinti, kad sms-sistema.lt nekaupia išmokų, tik veikia kaip trečioji šalis apdorojant SMS žinutes gautas į kitas sistemas. Kuriama galimybė gauti mokėjimus į pačią sms-sistema.lt tačiau ši nebus pasiekiama bet kam - kad gautumėte išmokėjimą jūsų įmonei (juridiniams asm. arba pagal IV) siųsime gautų SMS ataskaitas bei iš jos lauksime išrašytos sąskaitos-faktūros, kurią apmokėsime.
  5. Žaidimų palaikymas bus plečiamas, o ir pats projektas kuriamas su idėja, kad serverių kūrėjams atsikratyti visų programavimo reikalu, kaip callback ir pan., ir viską supaprastinti. 😊
  6. Išbandykite jau dabar! ------- Sveiki, pristatau savo naują kuriamą projektuką - SMS sistemą. Esmė paprasta - norite savo žaidime priimti SMS mokėjimus? Visi žinome, kad tai bene viena iš sudėtingiausių vietų kuriant serverį, tad turiu sprendimą. Be jokių sudėtingų konfigūracijų šis projektukas leis tai padaryti, tik pasirenkate kokį žaidimo serverį turite / kuriate, pasirenkate, kur norite gauti pinigus už SMS ir projektas paruoštas paslaugų kūrimui. Suveskite norimas paslaugas valdymo panelėje ir visa automatizacija pasirūpins, kad žaidėjas gautų užsakytą paslaugą parašius SMS sistemą, o pinigai nukeliautų į Jūsų pasirinktą vietą. Projektas dar ankstyvoje stadijoje, tačiau įdomu būtų sužinoti jūsų nuomonę
  7. nogalosa

    Pagalba dėl Java

    https://www.redfoxcloud.com/lt/tutorial/java-8-11-16-17-irasymas-i-linux-serveri
  8. Jei reiktų dashboardo žaidėjams, kreipkis
  9. Balneta neturi tokių komplektacijų pasiūlyti, o jei ir turėtų, nemanau, kad apsimokėtų perpardavinėti
  10. nogalosa

    Iphone 14 Pro Max

    Turiu 256 GB versiją, viskas puikiai, bugų kartais pastebiu, ypač su dynamic island, bet labai minimalūs ir naudojimui netrukdo. Per tą laiką, kiek turiu, nemažai appsų sutvarkė ir palaikymą jam, tad šiuo metu galima imti ir džiaugtis
  11. Trumpas prologas Radau seną temą šiame forume, kuriame dar 2017 metais buvau sukūręs Minecraft pluginą, kuris apsaugo nuo botų. Per toli vis dėlto per 5 metus nenukeliavau, o ir GFXas toje temoje gan smagus Sveiki, šiais metais užbaigiau rašyti mokslinį darbą, kurio tema „Kompiuterių tinklo duomenų srauto kopijų rinkimas, saugojimas ir jų apdorojimas mašininio mokymosi algoritmų taikymams“ (angl. Collection, Storage and Processing of Computer Network Traffic Data for the Application of Machine Learning Algorithms), kurio metu buvo išsikeltas tikslas sukurti fiktyvių automatizuotų prisijungimų į žaidimo serverius aptikimo sistemą kompiuterių tinkle taikant mašininio mokymosi algoritmus. Norėjau pasidalinti labai trumpa šio darbo (originalas siekia 32 puslapius) apžvalga, pagrindiniais aspektais darant analize, metodinę bei įgyvendinimo dalis bei, žinoma, rezultatus. Straipsnis skirtas žmonėms, kuriuos domina, kaip veikia žaidimo (šiuo atveju Minecraft) botų atakos, jų aptikimas bei prevencija netaikant jokių papildomų įrankių pačiame žaidimo serveryje. Tai reiškia, kad visi serveriai esantys bendrame tinkle automatiškai apsaugomi su papildoma apsauga nuo botų! Tai ypač aktualu www.redfoxcloud.com hostingo klientams, nes šis sprendimas jau baigiamas įdiegti pagrindiniuose duomenų centro tinklo maršrutizatoriuose. Idėja ? ? ? Pradėjus rašyti mokslinį darbą pagrindinė idėja buvo tokia – sugalvoti ir realizuoti būdą kuo paprasčiau išfiltruoti Minecraft botus, kuriuos naudojant apkraunami serveriai iki tokio lygio, kad šių pasiekti paprastiems žaidėjams nėra galimybės. Ir tai padaryti taikant dirbtinį intelektą! Siekiant per daug neišsiplėsti, skrendam į įgyvendinimo dalį, kurioje trumpai papasakosiu kiekvieną priimtą sprendimą bei trumpai jį pakomentuosiu Įgyvendinimas ☝️ ?️ ?‍? Siekiant pasiekti tikslą buvo naudojama duomenų centro infrastruktūra, kuri sudaryta iš pagrindinio maršrutizatoriaus, komutatorių bei serverių tinklo. Šiame tinkle pirmiausia teko išsirinkti duomenų srauto rinkimo, saugojimo bei apdorojimo būdą. Eksperimentų metu buvo analizuojami galimi kompiuterių tinklo stebėjimo metodai – tinklo bandymų prieigos taško (angl. Network TAP) bei prievado dubliavimo (angl. Port Mirroring), tačiau įvertinus maršrutizatoriaus galimybes nusprendžiau naudoti „Packet Sniffer“ įrankį, kuris jau integruotas įrenginio operacinėje sistemoje, turi platesnį funkcionalumą bei leidžia sutaupyti piniginius kaštus. Naudojamas „TaZmen Sniffer“ protokolas leidžia rinkti ir analizuoti tinklo paketus, keliaujančius į, iš arba per maršrutizatorių, kas ne visada būtų įmanoma su kitais minėtais būdais. Surenkame srautą, kas toliau? Jį apsidorojame! Minecraft serverio protokolas ⛏️ ? ? Man labai patinka dirbti su Minecraft tinklo srautu, nes šio žaidimo duomenų paketai nėra šifruojami, yra pilnai pasiekiami, o nepaisant to, dar turi puikią tinklo struktūros bei naudojamo protokolo dokumentaciją. Visą tai paėmus ir išsiskaidžius per TZSP surinktus tinklo paketus pagal OSI modelį ir pasiėmus tik aplikacijos lygio duomenis, pritaikom kelias skaidymo formules pagal Minecraft tinklo protokolą, gauname gryną kiekvieno tinkle siunčiamo žaidimo paketo informaciją. Išsifiltruojame duomenų keliavimo kryptį, leistinus IP adresus ir turime gan švarų gaunamos informacijos srautą. Paieškojus papildomos informacijos, kaip šiaip veikia Minecraft botai, priėjau prie išvados, kad logiškiausia būtų sekti „handshake“ bei „settings“ paketus – „handshake“ metu gan svarbus kintamasis, kurį galime paduoti dirbtiniam intelektui yra žaidėjo vardas, o „settings“ paketo botai dažniausiai iš viso neatsiunčia (!!!), kol iš paprasto žaidėjo šis paketas gaunamas jau po kelių milisekundžių po prisijungimo. Dar išvedame kelis papildomus kintamuosius, kaip prisijungimo laiko skirtumas tarp kitų žaidėjų bei kita sesijos informaciją ir turime visai neblogą duomenų rinkinį, kurį eksperimento metu galime paduoti dirbtinio intelekto algoritmams. Botų duomenų rinkinio sukūrimui naudojau duomenų srautą sugeneruota per „galingiausią“ mcstorm.io įrankį. Dirbtinis intelektas apsaugo nuo Minecraft botų? ? ? ? O dar ir kaip! Išbandyti penki mašininio mokymosi algoritmai (Neural Network, K-nearest neighbors algorithm, Support vector machines, Decision Trees, Random Forest) ir rezultatai atrodo iš tiesų teigiami! Pavyko gauti net iki 100% tikslumą (reiškia sukurtas dirbtinio intelekto modelis gali visiškai tiksliai botus atskirti nuo paprastų žaidėjų) taikant Random Forest ML algoritmą. Prasčiausiai pasirodė Support vector machines ML algoritmas, kuris optimizacijos metu su kai kuriais atributais sugebėjo surinkti tik ~97 % tikslumą. Gan nustebino sukurtas neuroninis tinklas – šio algoritmo tikslumas laikėsi virš 99% duodant tiek mažesnės apimties, tiek didesnės apimties duomenų rinkinius. Rezultatai Darbas apėmė nemažą sričių kiekį – teko gan giliai paliesti tiek kompiuterių tinklus, tiek Minecraft veikimo principus, tiek dirbtinio intelekto reikalus. Tačiau gautas 100 procentų tikslumas džiugina ir šiuo metu liko šiam sprendimui duoti kokį gražų pavadinimą ir pradžiuginti daugiau žmonių su saugesniu žaidimo serveriu. ? Ačiū už sugaištą laiką skaitant šį mano minčių kratinį, galime padiskutuoti, jei kyla kokių klausimų!
  12. nogalosa

    Internetinė svetainė + Reklama.

    Dirbam su viskuo, kreipkis https://www.adfingers.com/
  13. nogalosa

    Klausimas esamiems/buvusiems studentams.

    Šiais metais baigiau VU MIF Informacinių sistemų inžineriją (toliau - ISI) ir pasidalinsiu įžvalgomis apie šią bei kitas studijų programas šiame universitete bei ką girdėjau iš draugų, studijuojančių kituose. Pats stojant rinkausi iš dviejų programų - PS bei ISI, tačiau pirmoje vietoje palikau ISI. Pati programa nauja, kai įstojau buvome tik antras kursas, kaip šią programą gavome ir lyginant su PS - nemažai aspektų tuo metu atrodė pranašesnė, tobulesnė, naujesnė. Rekomenduočiau pasiskaityti šios programos aprašymą, jei to dar nepavyko padaryti. Studijos apėmė ne tik gryną programavimą, tačiau ir sritis, kurios, mano manymų, yra fundementalios norint įsitvirtinti į dabartinę programavimo rinką - reikalavimų inžineriją, vadybą, naujas duombazių bei cloud technologijas, programavimo šablonus, kodo kokybę, kompiuterių bei tinklų architektūrą, dirbtinį intelektą. Buvo ir smagių pažintinių pasirenkamųjų dalykų, pvz tokių kaip blockchaino technologijos (savo coino bei minerio kūrimas, smart kontraktai) bei robotų programavimas (VU MIF turi du humanoidus, su kuriais leidžia pilnai daryti paskaitų metu, ką nori). Kadangi matematikos nesu fanas, tai taip pat įtakojo mano pasirinkimą - ISI programoje grynos matematikos yra tik pirmame pusmetyje. Visose kitose studijų programose matematikos ir su ja susijusių paskaitų bus daugiau (nebent kažkas keitėsi). Programavimo taip pat netrūksta, gan advanced C++ kursas, taip pat naudotos buvo Java, Python kalbos, Web kalbos bei jų karkasai. Iš esmės dažniausiai griežtai kokią programavimo kalbą kokiam darbui padaryti nėra nurodyta, tai būna studento pasirinkimas, svarbiausia - darbo atlikimas. Taip pat programa gan gerai tobulina soft skillsus, kurie taip pat labai įtakoja įsitvirtinimą į dabartinę darbo rinką ir su šiomis žiniomis, kilti programavimo lygiais (junior-mid-senior) tampa paprasčiau. Beveik visi laboratoriniai darbai daromi mažesnėmis arba didesnėmis grupėmis (dažniausiai 2-4 žmonės), tad komunikacija su kitais būsimais programuotojais yra nuolatinė, tobulinamos tarpusavio žinios bei gebėjimas dirbti komandoje. Keli komentarai apie kitas studijų programas - kaip minėjau, visose dažnu atvėju bus gerokai didesnis matematikos kiekis, tiek ir tavo minėtame dirbtiniame intelekte - nes šio mokslo pagrindas yra matematika bei statistika. Ta pati situacija ir su tokiom programom kaip duomenų mokslas. Jei matematika tinka ir patinka, manau gali žvalgytis ir į šias sritis. Kalbant apie kitus universitetus, turiu draugų iš VilniusTech, KTU, VDU ir pagal tai, ką teko su kolegomis pakalbėti, VU MIF ISI studijų programa, lyginant su VT PS, KTU bei VDU multimedais, yra paprastesnė, vien dėl to, kad didžioji dalis VU MIF dėstytojų yra labai jauni, dažnu atvėju neseniai apsigynę doktorantūrą, ne "kirviai" ir nekelia kosiminių reikalavimų, ko negali pasakyti mano draugai. Iš esmės mano studijų programoje buvo žmonių, kurie 11-12 klasėj neturėjo net IT pamokos, o šiais metais sėkmingai apsigynė bakalauro darbą ir jau dirba IT įmonėse. In the end, VU tikrai galiu maksimaliai rekomenduoti ir jei dar kyla klausimų, klausk.
  14. Sveiki, aš Nerijus. Atsilaisvino valandų šią ir ateinančią savaitę, tad turiu laiko apsiimti smulkiems programavimo darbams. Lauksiu Jūsų žinučių Mano teikiamų paslaugų sąrašas: Svetainių bei sistemų programavimas Minecraft paslaugų sistemos bei papildomų funkcijų kūrimas; Minecraft monitorių (žaidėjų sąrašo) programavimas; Minecraft įskiepių informacijos surišimas su svetaine; Minecraft reprezentacinės svetainės. Minecraft įskiepių (Java) programavimas Smulkūs Spigot platformos įskiepiai; Galimos integracijos su kitais plugin SQL, API integracijos; Minecraft serverių infrastrūktūros sprendimai, optimizacija. Kodėl aš? +8 metai Java programavimo patirties; +7 metai Full-Stack programavimo patirties; Informatikos bakalauras; Dabartinis technologinis „stack“: WEB (Tailwind, Alpine.js, Laravel, Livewire, Wordpress - Bedrock, Sage); Java; SQL, NoSQL (Redis, MongoDB); Užsakymo eiga Parašote man gražią žinutę su savo norais ; Tarpusavyje apsitariame kaip abu matome galutinį variantą (reikalavimų apsirašymas); Pasiskaičiuoju sąmatą, pasitvirtiname kartu su jumis; Sumokate avansą, pradedu darbus; Užbaigiu darbus, juos kartu pasitvirtiname, sumokama antra sumos dalis; Gero naudojimo Apmokėjimas Apmokėjimas 50/50 - pusė sumos sumokama prieš darbų pradžia avansu, kita dalis sumos sumokama užbaigus darbus. Kaina Visų darbų kaina prasideda nuo 20 € ir vertinama individualiai. Pirmiesiems užsakymams pritaikysiu nuolaidą! Taip pat, kaip dovaną, po sėkmingo užsakymo prižadu palikti gerą atsiliepimą forume Kontaktai Dėl paslaugų užsakymo kreiptis Discord: nogalosa#0001. Laukiu jūsų žinučių!
×
×
  • Sukurti naują...