Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4251 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

PlayerLoop

Naujas, patogus, greitesnis už for, foreach( Y_Less ) žaidėjų loop'as. Kuo? Tuo, kad skaičiuoja žaidėjų kiekį ir pagal jį daro loopą, t.y. jeigu žaidėjų serveryje 50 ( prisijungusių ) tai ir loopas eis per 50 žaidėjų, jeigu bus 150 prisijungusių, tai loopas eis per 150 prisijungusių ir t.t.

Naudojimas

Tiesiog vietoj for(...) arba foreach(...) rašote:

pLoop( i ){
//jusu kodas
}

Jeigu norite naudoti savo modifikacijoj, viršuje rašot( po <a_samp> ):

#include <pLoop>

NEPAMIRŠKITE: pLoop.inc failą reikia įkelti į pawno/include!

PRIMENU: tai yra žaidėjų loopas, kitiems dalykams jo naudoti neįmanoma!

Parsisiuntimas

- Pastebin

- Solidfiles

Redaguota , nario This

Reikia pagalbos Pawn/C++/HTML/CSS/CSS3/PHP/MYSQL srityse?

Rašyk PM man ir gauk atsakymą per 24h.

  • ,

Hmm o jeigu žaidėjų ID bus tokie {0,1,2,3,4,5,8,10,15}, tai skaičiuos iki 15? O kaip matosi tokiu atveju nelabai gerai... (aišku geriau nei iki 500).

Ir naudoji senąjį hook metodą

loopas eina per žaidėjų skaičių, o tada per jų id, o ne iš karto per id.

Man senasis labiau patinka

Reikia pagalbos Pawn/C++/HTML/CSS/CSS3/PHP/MYSQL srityse?

Rašyk PM man ir gauk atsakymą per 24h.

loopas eina per žaidėjų skaičių, o tada per jų id, o ne iš karto per id.

šitas loopas visiška nesamonė, ir priešingai negu foreach, jis neveikia tinkamai.

Kaip jau bebras minėjo, jeigu žaidėjų id'ai bus {0,1,2,3,4,5,8,10,15}, loopas eis per visus žaidėjus nuo 0 iki 15, net kai 6,7,9,11,12,13,14 žaidėjai bus atsijungę, jis vistiek juos tikrins. O tavo minėtas pliusas šio include, kad šitas loopas yra greitesnis taip pat gana idiotiškas teiginys. Tokiuose dalykuose skaičiuoti tūkstantąsias sekundės dalis yra beprasmiška nes tai apsoliučiai nieko nekeičia.

  • Parašė po 3 savaičių...

šitas loopas visiška nesamonė, ir priešingai negu foreach, jis neveikia tinkamai.

Kaip jau bebras minėjo, jeigu žaidėjų id'ai bus {0,1,2,3,4,5,8,10,15}, loopas eis per visus žaidėjus nuo 0 iki 15, net kai 6,7,9,11,12,13,14 žaidėjai bus atsijungę, jis vistiek juos tikrins. O tavo minėtas pliusas šio include, kad šitas loopas yra greitesnis taip pat gana idiotiškas teiginys. Tokiuose dalykuose skaičiuoti tūkstantąsias sekundės dalis yra beprasmiška nes tai apsoliučiai nieko nekeičia.

Tikrins ar žaidėjas yra prisijungęs, nes kiekvienam žaidėjui kai jis prisijungia/atsijungia nustato atitinkamai Online būseną. :)

Reikia pagalbos Pawn/C++/HTML/CSS/CSS3/PHP/MYSQL srityse?

Rašyk PM man ir gauk atsakymą per 24h.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4251 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...