Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5471 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Ziurekit descriptive_fire_in_the_hole.amxx turiu sita plugina! dabar noriu pakluast ka ir kur man reikia keist kad chate rasytu

PVZ. Nikas: [HE granata]

Nikas: [FB granata]

Nikas: [sG granata]

STAI KODAI:

/* AMX Mod X

* Descriptive 'Fire in the hole!'

*

* © Copyright 2006 by VEN

*

* This file is provided as is (no warranties)

*

* DESCRIPTION

* Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.

* The color and the text is different for each grenade type and can be altered.

* This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.

* Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.

*

* CREDITS

* Damaged Soul - colored chat text method

* p3tsin - team color override method

*/

#include

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"

#define PLUGIN_VERSION "0.1"

#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {

GRENADE_HE,

GRENADE_FLASH,

GRENADE_SMOKE

}

// EDITABLE: grenade description

new const g_grenade_description[_][] = {

" [HE granata]",

" [FB granata]",

" [sG granata]"

}

enum color {

COLOR_NORMAL,

COLOR_RED,

COLOR_BLUE,

COLOR_GRAY,

COLOR_GREEN

}

// EDITABLE: grenade description text color

new const g_grenade_desccolor[_] = {

COLOR_RED,

COLOR_GRAY,

COLOR_GREEN

}

new const g_grenade_weaponid[_] = {

CSW_HEGRENADE,

CSW_FLASHBANG,

CSW_SMOKEGRENADE

}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01

#define COLORCODE_TEAM 0x03

#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_] = {

COLORCODE_NORMAL,

COLORCODE_TEAM,

COLORCODE_TEAM,

COLORCODE_TEAM,

COLORCODE_LOCATION

}

new const g_color_teamname[_][] = {

"",

"TERRORIST",

"CT",

"SPECTATOR",

""

}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {

RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,

RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,

RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,

RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,

RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,

}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"

new const g_radiotext_template[] = "%s "

new g_msgid_saytext

new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")

g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")

}

public message_text(msgid, dest, id) {

if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)

return PLUGIN_CONTINUE

static arg[32]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)

if (!equal(arg, g_required_radiotype))

return PLUGIN_CONTINUE

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)

new caller = str_to_num(arg)

if (!is_user_alive(caller))

return PLUGIN_CONTINUE

new clip, ammo, weapon

weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)

for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {

if (g_grenade_weaponid == weapon) {

static text[192]

new pos = 0

text[pos++] = g_color_code[color_NORMAL]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)

pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)

copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description)

new desccolor = g_grenade_desccolor

if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {

static teamname[12]

get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {

msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])

msg_saytext(id, text)

msg_teaminfo(id, teamname)

return PLUGIN_HANDLED

}

}

msg_saytext(id, text)

return PLUGIN_HANDLED

}

}

return PLUGIN_CONTINUE

}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {

message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)

write_byte(id)

write_string(teamname)

message_end()

}

msg_saytext(id, text[]) {

message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)

write_byte(id)

write_string(text)

message_end()

}

KAIP matos jau kazka badziau pats daryt bet man neisejo :DDD

  • ,

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5471 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...