Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Pamoka Kas Nori Tas Augment Švytėjimą "Pats" Pasikeis.


Guest Sn1Keris

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5255 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

-=Augment=-

Pamoką Skirta Tiems,Kurie Norėsitę Pasikeisti Patsai "Švytėjimą"

-=Pradedam=-

Šiek Tiek Papąsakosiu Nedaug.

Augmento Kodas Bus Toks "LineageEffect.w_vari_b2_000_a"

"b" Kur yra "b2" Reiškia Gali Būtį Mėlyną Spalvą,Gąlį Būtį "b" arba "r"

r- Raudoną!

Numeris Gąlį Būtį "1,2,3" arba "4" Jie Pakeis "Augmento" Spalvą.

Kitį Skaičiai Reikš ,Kad Tai "Ginklo" Tipas.

Pavyzdžiui:

000 = 2 handed sword

001 = Fists

002 = Dagger

003 = Bow

004 = Sword

005 = Blunt

006 = Sword

007 = Polearm / Staff

008 = Bow

Sakykime Jūs Norite "Sword" Padarytį Mėliną Augmentą? Su Paskutinę "Animaciją" Turėtumę Naudotį. "LineageEffect.w_vari_b4_004_a"

1. Gerai Pradedamę,Visų Pirmą Mums Reikia Idėtį į "system" Folderį. Ieškosimę Tarp Failo "weapongrp.dat"

0 6591 1 1 7 10 0 LineageWeapons.angel_slayer_m00_wp

LineageWeaponsTex.angel_slayer_t00_wp icon.weapon_angel_slayer_i01 -1

950 47 1 0 7 1 1 LineageWeapons.angel_slayer_m00_wp 1 LineageWeaponsTex.angel_slayer_t00_wp

4 ItemSound.dagger_6 ItemSound.sword_small_2 ItemSound.sword_mid_2 ItemSound.public_sword_shing_

7 ItemSound.itemdrop_dagger ItemSound.itemequip_dagger

5 246 132 3 5 12 -3 0 0 0 433 0 1 1 1000 0 -1 0 LineageEffect.c_u004 0.000000

0.000000 0.000000 0.600000 0.100000

LineageWeapons.rangesample 1.100000

0.700000

0.700000 7.000000 0.000000 0.000000 4

-1 -1 -1 icon.weapon_angel_slayer_i01

2. Surasti Reikią Šitokią "Eilutę" :

0 LineageEffect.c_u004 0.000000 0.000000 0.000000 0.600000 0.100000

3. Pakeičiamę: "LineageEffect.c_u004" į "LineageEffect.w_vari_r4_004_a"

Šiokią Tokią Pastabą "Įsitikiname, Kad yra 1 Tab Prieš Tą Kodą, ir 2 Po arba Įšsaugant Męs Gausimę Error.

4. "5" Skaičiai Po Juo yra Nustayti Tam Tikriems Dalykams,Sakykime:

1 = Ginklo Vieta.

2 = Vertikali Pozicija Ginklo "Kad Jūdėtų į Viršų ir į Ąpačią"

3rd = Horizontali Pozicija Ginklo "Kad Judėtū į Šonūs"

4th = Ginklo Storumas.

5th = Ginklo Įlgis.

5. Be To,Kaip Liepsnos Poveikio,Kaip Instensyviai Priklauso Nuo Neskaidrumo Komandą į "env.int" Failą. Norėdami Gauti šį Poveikį Rodomą Net ant +0 Ginklo Priš Ginklo "Enchant" Spalvąs. Reikią Pakeisti "EnchantMeshShow" ir "EnchantEffectShow" Pakeistį į 0.

Ąčiū už Dėmesį +Rep už Pamoką Jei Negailą.. :)

Pamoką Sukūrė:

Sn1Keris`

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5255 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...