Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Reikia pamokos :)


G-l-iMa-S-

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4335 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki taigi kas galite įdėti paprasta pamoką [RPG], nes esu pradininkas ant scriptinimo :) Tai ieškau pamokos, kai nueini į piceriją galėtum kažko nusipirkti :) Norėčiau, kad kai pavalgytų duotu biški gyvybių, ir, kad būtų su animacija :) Ir aišku, kad tam žmogui, kuris perką maistą nuima pinigų :) Kas įdės gaus +R3P. Dėkuj iš anksto

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveikas,na pabandysiu tave pamokyti kaip tai padaryti.

Pirmiausia reikia susikurti pickupą ant kurio užlipus išmestų visus maistus.

Viršuje susikurk :

new maistas;

Ir po :

public OnGameModeInit() 

Rašyk :

maistas = CreatePickup(1274, 2,  tavo pickup'o koordinatės , -1);

Na va,pickupą susikūrei.Dabar reikia,kad ant jo užlipus išmestų maisto pasirinkimą.

Po :

Po public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

Rašyk :

if(pickupid == maistas)
{
	ShowPlayerDialog(playerid, 15, DIALOG_STYLE_LIST,"Užkandinės meniu", "Sumuštinis 4LT\nDešrainis 3LT\nKeptas viščiukas 11LT", "Pirkti", "Iseiti");
	return 1;
}

Susikūrei dialogo langą.Dabar užlipus viską išmes kas ten parašyta,bet paspaudus kurį nors iš jų,nieko nevyks,todėl po :

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])

Rašome :

if(dialogid == 15)
  {
     if(response)
     {
			if(listitem == 0)

        {
	 	if(GetPlayerMoney(playerid)< 4 )
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR, "Jums neužtenka pinigų.");
			return 1;
		} 
		SendClientMessage(playerid,COLOR,"Nusipirkote sumuštinį,skanaus.");
		GivePlayerMoney(playerid,-4);
		GivePlayerHealth(playerid,30);
		ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0);
        }
			if(listitem == 1)
        {
		if(GetPlayerMoney(playerid) < 6)
		{
			SendClientMessage(playerid,COLOR, "Jums neužtenka pinigų.");
			return 1;
		} 
     		SendClientMessage(playerid,COLOR,"Nusipirkote dešrainį,skanaus.");
		GivePlayerMoney(playerid,-6); 
		SetPlayerHealth(playerid,50);
		ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0); 
        }
			if(listitem == 2)
        {
		if(GetPlayerMoney(playerid) < 5)
		{
			SendClientMessage(playerid,COLOR, "Jums neužtenka pinigų.");
			return 1;
		} 
		SendClientMessage(playerid,COLOR,"Nusipirkote keptą viščiuką,skanaus."); 
		GivePlayerMoney(playerid,-11);
		GivePlayerHealth(playerid,80);
		ApplyAnimation(playerid,"VENDING","vend_eat1_P",4.1,0,0,0,0,0); 
	}
     }
     return 1;
  }

Kaip ir baigta,bet tau mes error'ą,nes mes panaudojome naują funkciją :

GivePlayerHealth(playerid,health);

Ši funkcija nenustato konkretų gyvybių skaičių,o tiesiog prideda gyvybes prie jau turimų.Kad nemestų error'o,reikia susikurti naują stock'ą.Tai kažkur pačioje apačioje rašyk :

stock GivePlayerHealth(playerid,health)
{
new Float:health1;
GetPlayerHealth(playerid,health1);
SetPlayerHealth(playerid, health1+health); 
return 1;
} 

na kaip ir viskas,tikiuosi padėjau ir tikiuosi,kad viską supratai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4335 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...