Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Žaidėjo žodžiai - Žaidėjas:žodžiai


hustrine

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4282 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Taigi pamokos prasmę turėjote suprasti iš pavadinimo. Na aš žiūrėdamas Luknio Sabter.LT video pamačiau kaip jis buvo pasakęs kad ši sistema, kad jeigu žaidėjas neturi ten pinigų ar šiaip atlieka kokį nors veiksmą pasako pats, pas juos yra unikali. Tai va sumasčiau ir aš kažką panašaus sukurti.

Jums reikės foreach include.

Jį gali parsisiūsti iš čia: foreach.inc - 25.1 Kb

Kaip šis script'as veikia? Paprastai kadangi mes viską sukrursime viename stock'e.

Jums tereikės parašyti kur jūs norite

PlayerSay( playerid, textas );

Tai va galime pradėti

stock PlayerSay( playerid, textas [] )
{
new zinute[ 126 ], vardas[ MAX_PLAYER_NAME ]; //sukuriame kintamuosius kuriuos naudosime vardo išgavimui ir su kintamuoju "zinute" formatuosim žaidėjo tektą.
GetPlayerName( playerid, vardas, MAX_PLAYER_NAME ); //išgaunam žaidėjo vardą
format( zinute, 126, "{B0AEAE}%s: {B0AEAE}%s", vardas, textas ); //Padarom žinutės formatavimą. Pirmą nustatėm vardą, o paskui ir kokia bus žinutė. Tą žinutę turėsite parašyti kokią jūs norite.
new Float:Poz[ 3 ]; //sukuriame kintamajį pozicijai išgauti.
foreach(Player,i)
 	{
  		GetPlayerPos( i, Poz[ 0 ], Poz[ 1 ], Poz[ 2 ] ); //išgaunam žaidėjo poziciją.
  		if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 17.0, Poz[ 0 ], Poz[ 1 ], Poz[ 2 ] ) ) //jeigu yra žaidėjų nuo šio žaidėjo nutolusio nedaugiau kaip per 17metrų jie girdės ką jis pasako
  		SendClientMessage( i, -1, zinute ); //nusiunčiam visiems žinutę, kad visi matytų ką žaidėjas pasakė
 	}
return 1; //užbaigigiame.
}

Na tai kaip ir sukūrėme. Tik nepamirškite viršuje jūsų modifikacijos prirašyti

#include < foreach >

Tai kaip ir pamoka baigta.

Jeigu ko nors nesupratote rašykite komentaruose. Jeigu patiko nepagailėkite +Rep.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Visai ne taip paaiskinai. Čia naudojama tada kai žaidėjas ką nors atlieka.

Pavyzdžiui

if( pikcupid == pickupas )
{
if( GivePlayerMoney( playerid ) > 900 )
{
PlayerSay( playerid, "Ech... Neturiu tiek pinigu" );
return 1;
}

Šis kodas padarytas taip, kad jeigu žaidėjas neturi 900lt jis pasakys "Ech... Neturiu tiek pinigų" ir visi aplinkiniai esantys nuo jo per 17 metrų girdės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Visai ne taip paaiskinai. Čia naudojama tada kai žaidėjas ką nors atlieka.

Pavyzdžiui

if( pikcupid == pickupas )
{
if( GivePlayerMoney( playerid ) > 900 )
{
PlayerSay( playerid, "Ech... Neturiu tiek pinigu" );
return 1;
}

Šis kodas padarytas taip, kad jeigu žaidėjas neturi 900lt jis pasakys "Ech... Neturiu tiek pinigų" ir visi aplinkiniai esantys nuo jo per 17 metrų girdės.

Ir? Tikiesi, kad visi subėgs ir aukos?

Negi tu rėki lauke "Ech... Neturiu tiek pinigų"? :liuxas:

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Visai ne taip paaiskinai. Čia naudojama tada kai žaidėjas ką nors atlieka.

Pavyzdžiui

if( pikcupid == pickupas )
{
if( GivePlayerMoney( playerid ) > 900 )
{
PlayerSay( playerid, "Ech... Neturiu tiek pinigu" );
return 1;
}

Šis kodas padarytas taip, kad jeigu žaidėjas neturi 900lt jis pasakys "Ech... Neturiu tiek pinigų" ir visi aplinkiniai esantys nuo jo per 17 metrų girdės.

Ir? Tikiesi, kad visi subėgs ir aukos?

Negi tu rėki lauke "Ech... Neturiu tiek pinigų"? :liuxas:

Tu tik šiaip kvailu apsimeti? Čia gi tik pavyzdys posteri tu nelaimingas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4282 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...