Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Per greitai "darinėjasi" šlagbaumas


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4446 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, bandau daryti naują darbą, ir padariau įvažiavimą su šlagbaumu, tai tiesiog jis neatsidaro lėtai, o greitai labai pasikelia, na sunku paaiškinti. Labai jau greitai keliasi, nors nustatęs atrodo nedideli greiti...

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_HANDBRAKE || !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_SPRINT) 
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10 , -2487.23437500,1205.08789062,36.91078186))
{
{

if(GetPVarInt(playerid, "taxi1") == 0) 
{
MoveObject(taxi1,-2487.23437500, 1205.08850098,36.91078186, 1 ,0.00000000,0.00000000, 27.50000000);
SetPVarInt(playerid, "taxi1", 1); 
GameTextForPlayer(playerid, "~G~ Atidarote vartus!", 2000, 5);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "taxi1") == 1) 
{
MoveObject(taxi1, -2487.23437500, 1205.08789062,36.91078186, 1 ,0.00000000, 271.25009155 , 28.99880981);
SetPVarInt(playerid, "taxi1", 0);
GameTextForPlayer(playerid, "~R~ Uzdarote vartus!", 2000, 5);
}
}
return 1;
}
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

if (!strcmp("/atav", cmdtext, true))

{

MoveObject(armija,1067.40002441,1357.80004883,6.90000010, 3);

GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);

return 1;

}

if (!strcmp("/utav", cmdtext, true))

{

MoveObject(armija,1067.39941406,1357.79980469,12.39999962, 3);

GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);

return 1;

}

}

va koks skriptas turi buti ten kur pazimejau melyna spalva ten vartu greitis rasosi. paziurek kaip pas man kordai parasyti o kaip pas tave

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

if (!strcmp("/atav", cmdtext, true))

{

MoveObject(armija,1067.40002441,1357.80004883,6.90000010, 3);

GameTextForPlayer(playerid, "~G~ ATIDAROTE VARTUS!", 2000, 5);

return 1;

}

if (!strcmp("/utav", cmdtext, true))

{

MoveObject(armija,1067.39941406,1357.79980469,12.39999962, 3);

GameTextForPlayer(playerid, "~R~ UZDAROTE VARTUS!", 2000, 5);

return 1;

}

}

va koks skriptas turi buti ten kur pazimejau melyna spalva ten vartu greitis rasosi. paziurek kaip pas man kordai parasyti o kaip pas tave

Ka tu gonish.. jeigu as taip padarysiu kaip tu man parodei,tai tas slagbaumas vartysis i belenkokias puses :)
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

as tau dabar pavizdi parodziau tiktais, noriu tau pasakyt kad tu blogai kordus uzrasei, tos kordus kurios gaune savetpositions tai visus skaicius nereikia rasyt o tik 6 skaiciu o paskutintas skaicius kur melynai tai ten greitis.

Žmogau a tu supranti nauja 0.3D funkciją objektų sukimą? Tos paskutinės koordinatės yra pasisukimo, jos yra būtinos norint, kad objektas suktusi, scripte viskas gerai, tiesiog nežinau, kame problema, kad tas šlagbaumas ne po biški atsidaro, o iškart pasidaro atidarytu...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4446 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...