Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Kokia buvo/bus pirmoji tr.priemonė (Automobilis)


Nuodas.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 942 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

21 minutes prieš, Deimis parašė:

Vienas iš gavno automobilių kur yra, gedimų daug, nerekomenduoju :D

Nuo taršos mokesčio neišsivalys oras, reikia spręsti kitais būdais problemą.

Bet bent mokami pinigai už jo teršimą, kad panaudoti balansą, spręsti problemą, kad jis nebūtų užterštas. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

51 minutes prieš, .eimantas parašė:

Norėčiau volkswagen passat nuo 2011 metų, 2l, universalo arba volkswagen golf nuo 2013 metų, 1,5 - 2l, hečbeko.

Taršos mokesčio tikrai nereikia ir esu prieš visą tai.

Maziau fantazuok. Ar uz draudima nori moket belekokius pinigus:Dd

20 minutes prieš, Deimis parašė:

Vienas iš gavno automobilių kur yra, gedimų daug, nerekomenduoju :D

Nuo taršos mokesčio neišsivalys oras, reikia spręsti kitais būdais problemą.

Tai koks?:)

Maniskis golf 4 1.9 66kw (bet burtas)

Registracijos mokestis 30e + 11e perrasymas berods.

Tarsos mokestis bus: 80e i metus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pirmas buvo E60 530d, važiuoklės dalys brangesnės šiek tiek, kadangi daugiasvirtė pakaba, bet iš to gaunamas komfortas ir stabilumas, stabdžių keitimai brangesni, kadangi diskai masyvūs, bet vėl saugumas iš to gaunamas, sakyčiau, kad ir sumoki daugiau, gauni taip pat žymiai daugiau, muzika net paprasčiausia bmwe groja pakankamai neblogai, bent e60 visi mano žiniomis ėjo su elektriniais sostais ir panašūs privalumai net baziniame modelyje.

Galios tikrai pakanka, mieste nėra ekonomiškiausias, bet man važinėjant į studijas į kauną ir atgal buvo labai puikus.

Variklis labai patikimas, žinoma jeigu tepalų nekeisi, neprižiūrėsi, bet kokį užlenksi. Dežė tiek automato tiek mechano laiko, automato tepalų nekeisdavau, kadangi taip deklaruoja gamintojas.

Bent šito modelio bėdos su elektra, bet man per 5 metus eksploatavimo, elektros gedimai kainavo iki kokių 50€.

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Bus Audi A4 B5 Avant 1.6 96'. 

Manau, kad taršos mokestis yra nesąmonė, kadangi papildomi mokesčiai tikrai nepadės žmonėms pereiti prie naujų, ekonomiškesnių transporto priemonių. Bet įmanomas dalykas, kad šiuo klausimu, mano pažiūros pakankamai siauros.

Redaguota , nario darrel.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 3 valandas(-ų), sacral parašė:

Bet bent mokami pinigai už jo teršimą, kad panaudoti balansą, spręsti problemą, kad jis nebūtų užterštas. 

:DDD prikolistas, prie ko nykštukinė Lietuva? kai visa ta planetą ir užteršia milžiniškos azijos šalys, rusija ar tos pačios JAV, Vokietija, Prancūzija :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

VW Golf 1.9TDI 85kw (2001). Manau vienas geresnių automobilių pradedančiąjam vairuotojui.

Atsakant į klausimą apie mokestį, tai mano nuomone, papildomi mokesčiai žmonėms neprivers jų pirkti elektromobilių, hybridų ar kitų mažiau aplinką teršiančių automobilių (nors tarkim hybridas tik SĄLYGINAI mažiau teršia aplinką, priklauso kaip į tai pažiūrėsi). Ne iš gero gyvenimo važinėja tautiečiai su senesnėmis transporto priemonėmis, o dar vienas mokestis tikrai nepapildys jų kišenių, kad lengviau tą naujesnę transporto priemonę įsigyti. Plius, tarkim du žmonės turi vienodus automobilius, vienas per metus nuvažiuoja 10.000km, kitas 100.000km, tai manau kaip ir aišku, kuris daugiau prisideda prie šiltnamio efekto, o mokės už taršą tai abu vienodai :)

prieš 11 valandas(-ų), LaurynasJ parašė:

Pirmas buvo E60 530d, važiuoklės dalys brangesnės šiek tiek, kadangi daugiasvirtė pakaba, bet iš to gaunamas komfortas ir stabilumas, stabdžių keitimai brangesni, kadangi diskai masyvūs, bet vėl saugumas iš to gaunamas, sakyčiau, kad ir sumoki daugiau, gauni taip pat žymiai daugiau, muzika net paprasčiausia bmwe groja pakankamai neblogai, bent e60 visi mano žiniomis ėjo su elektriniais sostais ir panašūs privalumai net baziniame modelyje.

Galios tikrai pakanka, mieste nėra ekonomiškiausias, bet man važinėjant į studijas į kauną ir atgal buvo labai puikus.

Variklis labai patikimas, žinoma jeigu tepalų nekeisi, neprižiūrėsi, bet kokį užlenksi. Dežė tiek automato tiek mechano laiko, automato tepalų nekeisdavau, kadangi taip deklaruoja gamintojas.

Bent šito modelio bėdos su elektra, bet man per 5 metus eksploatavimo, elektros gedimai kainavo iki kokių 50€.

 

 

Galbūt jau nepamenu kokios kainos buvo detalių, kai turėjau Golfą, bet E60 pakabos detalės ganėtinai adekvačiai kainuoja, kaladėlių irgi visokiausių yra ir skirtinguose kainų diapazonuose. Kalbant apie muziką, tai Standard tikrai negroja gerai, HiFi jau ženkliai geriau už Standard (nekalbant apie Logic7, Individual), bet turbūt prilygsta Audi paprasčiausiai aparatūrai. Visgi ne stebuklas, bet tikrai pasitempė ties garso sistema po E46, E39 ir E38 modelių. Ne visuose E60 ėjo pilnai elektrinės sėdynės (gal E65/E66/E67/E68 visos elektrinės buvo), galėjo būti ir ne tik pusiau elektrinės sėdynės, bet ir ne odinės, o veliūrinės.

Automato tepalus keisti reikia ir tai daryti atitinkamais intervalais. Jei neaišku kada buvo atliktas keitimas, tuomet keisti ne tik tepalą, bet ir patį greičių dėžės karterį, filtrus. Tikiuosi variklio tepalus keitei dažniau, nei kas 30.000km, kaip deklaruoja gamintojas?

Dėl elektronikos sutinku. Labai išpūstas burbulas, jog daug elektronikos gedimų šiuose modeliuose. Per savo eksploatavimo laiką su elektronika problemų neturėjau, nebent skirtingai nei kiti žmonės suprantu sąvoką „elektronikos gedimai“.

prieš 9 valandas(-ų), Dresta parašė:

registravau praita rudeni, 3.5 benzas, as ir sakiau kad nesamone, bet ka ten su jais gincysies

Įdomiai. Nei pagal gamintojo nurodomą CO2/km kiekį nei pagal svorio/galios santykį Regitros skaičiuoklėje nesigauna tokia kaina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 13 valandas(-ų), Dresta parašė:

pirma masina bemsas chuemsas, efke, tarsos 350 moket reikejo, nesamone visiska

Atrodo ,kad visai nevairuoji, naujesnėm mašinom mažiau kainuoja taršos mokestis, ypač benzui dar pigiau.

E92 BMW 130kw mokėjau 30 eu taršos mokesti.

 

pirma mašina buvo Passat B6 2.0 103kw per metus laiko pakeičiau tik galini suportą du kartus , nes labai nelaiko elektrinis rankinis ir sulūžta varikliukas. Valgė nedaug, komfortas pusetinis, dalys pigios ir jų daug.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 942 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...