Peršokti į turinį

Automobilio taršos mokesčio skaičiuoklė ir diskusijos


kesh

Recommended Posts

Sveiki,

padiskutuokime tie kas turite automobilius ar planuojate pirkti, kaip jums naujasis automobilio registracijos mokestis paremtas taršos sumetimais?

Kas turite auto galite pažiūrėti automobilio taršos mokesčio skaičiuoklę bei lentelę kiek naujasis pirkėjęs turėtų sumokėti mokesčių ant viršaus (dažnai dabar dėl to prašys tokios nuolaidos nuo automobilio, o kur dar autopliuso ar pan. skelbimo išaugusios kainos).

0.16238800_1554458407_p11illu-f12-march-ortnight-[1].jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį


Asmeniškai atrodo geriausias galimas variantas, žinoma tiksliau būtų buvę tą mokestį pridėti prie kuro ar kokio automobilio draudimo, kad būtų mokama už naudojimąsi automobiliu, bet toks mokestis ko gero būtų atsiėjęs daug brangiau, šiuo metu dyzelinį auto turiu kuris per metus nuvažiuoja po 15 tūkstančių kilometrų, taršos mokestis jam būtų apie 150€, kas tikrai nėra daug jeigu planuoji automobilį naudoti ilgiau nei metus, žvalgausi benzininio auto, jam registracijos mokestis bus apie 30-60€, tai apibendrinus nėra toks didelis reikalas kaip čia eskalavo žiniasklaida visa :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

16 minutes prieš, LaurynasJ parašė:

Asmeniškai atrodo geriausias galimas variantas, žinoma tiksliau būtų buvę tą mokestį pridėti prie kuro ar kokio automobilio draudimo, kad būtų mokama už naudojimąsi automobiliu, bet toks mokestis ko gero būtų atsiėjęs daug brangiau, šiuo metu dyzelinį auto turiu kuris per metus nuvažiuoja po 15 tūkstančių kilometrų, taršos mokestis jam būtų apie 150€, kas tikrai nėra daug jeigu planuoji automobilį naudoti ilgiau nei metus, žvalgausi benzininio auto, jam registracijos mokestis bus apie 30-60€, tai apibendrinus nėra toks didelis reikalas kaip čia eskalavo žiniasklaida visa :D

Taip, kuro pabranginimas būtų logiškiausias buvęs, nes tada ir nepirktų galingesnių ar pan. o ir senukai nesikeiktų mokesčiu, kai labai retai važiuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sutinku su jumis, apmokestint galėjo kitokiais būdais nei kad dabar, iškart susimokėti, paimkime nestandartinę situacija, nusiperkat automobilį, susimokat taršos mokestį, po savaitės sugenda arba sudaužot ir remonto kaštai viršija automobilio kainą ir tiesiog remontuoti neapsimoka, tenka pirkti vėl kitą automobilį ir vėl mokėti mokestį. All in all mano nuomonę jog viena kart susimokėjus gamta švaresnė nepasidarys dėl to. Šiuo metu mano dyzeliukui mokestis būtų 150 pinigų

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

dabar neatsimenu kiek maniske ismeta co2, bet bus panasiai iki 150e. Apie pati mokesti, juokinga. Man idomiausia dalis, kur pinigai nukeliaus. Gal ventiliatorius pastatys, kurie vedins ora? Saunu jei bus investuojama i keliu tvarkyma, tada tikrai uz. 

Redaguota , nario /Frixo
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 4 valandas(-ų), /Frixo parašė:

dabar neatsimenu kiek maniske ismeta co2, bet bus panasiai iki 150e. Apie pati mokesti, juokinga. Man idomiausia dalis, kur pinigai nukeliaus. Gal ventiliatorius pastatys, kurie vedins ora? Saunu jei bus investuojama i keliu tvarkyma, tada tikrai uz. 

Kelių tvarkymui lyg keliauja nuo pilamo kuro akcizas, kaip šitais taršą tvarkys abejoju ar patys ten valdžioje žino :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Praėjo 1.5 metų nuo transporto priemonių taršos registracijos mokesčio įvedimo ir jau po poros dienų įvedamas periodinis metinis automobilio taršos mokestis ir nors tik labai maža dalis automobilių iš 1.5mln registruotų atitinka bet valdžiai tas eilinį kartą nerūpi. Reik tikėtis nebus priimtas, nors ir žada kitą malonę - panaikinti cituojamą registracijos mokestį..

Naikinamas automobilių registracijos mokestis, įvedamas metinis taršos mokestis
Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/naikinamas-automobiliu-registracijos-mokestis-ivedamas-metinis-tarsos-mokestis-n46508

2020-07-03 11:03, kesh parašė:

Sveiki,

padiskutuokime tie kas turite automobilius ar planuojate pirkti, kaip jums naujasis automobilio registracijos mokestis paremtas taršos sumetimais?

Kas turite auto galite pažiūrėti automobilio taršos mokesčio skaičiuoklę bei lentelę kiek naujasis pirkėjęs turėtų sumokėti mokesčių ant viršaus (dažnai dabar dėl to prašys tokios nuolaidos nuo automobilio, o kur dar autopliuso ar pan. skelbimo išaugusios kainos).

0.16238800_1554458407_p11illu-f12-march-ortnight-[1].jpg

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Kai yra kuriami ir planuojami įvesti tokie mokesčiai, ypač akcentuojant dyzelinių automobilių taršą, liūdniausia yra tai, jog tokios institucijos kaip vyriausybė, policija ir panašiai, toliau sėkmingai pildo savo autoparkus automobiliais kurie turi būtent dyzelinius variklius (ir dar dažnu atveju net ne mažalitražius). Be to, kai yra akcentuojamos išmetamosios dujos ir šiltnamio efektas, juokingai atrodo situacija, kuomet piko metu su švyturėliais lekia ministras, o jo automobilis iš priekio ir iš galo yra lydimas dar 2 automobilių. Piliečiai yra raginami daugiau naudotis viešuoju transportu bei vienu automobiliu važiuoti keliese, kad kuo mažiau būtų išmetama dujų į aplinką, o štai dėl vieno ministro, kuris važiuoja namo po darbų, reikia net 5 automobilių. 😕

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Net ekonomistai trumpai ir aiškiai bando jiems pasakyti, bet panašu, kad beviltiška

Kuodžio kritika didesniam automobilių naudojimo mokesčiui: jis mažai ką bendro turi su tarša

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transportas/kuodzio-kritika-didesniam-automobiliu-naudojimo-mokesciui-jis-mazai-ka-bendro-turi-su-tarsa.d?id=88736879
 

Vyriausybė patvirtino. Kuro akcizo ir automobilių taršos mokesčių pakeitimai keliauja į Seimą

Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/11/24/kuro-akcizoir-automobiliu-tarsos-mokesciu-pakeitimai-keliauja-i-seima#ixzz7D8sv1N00

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 23 valandas(-ų), kesh parašė:

Net ekonomistai trumpai ir aiškiai bando jiems pasakyti, bet panašu, kad beviltiška

Kuodžio kritika didesniam automobilių naudojimo mokesčiui: jis mažai ką bendro turi su tarša

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transportas/kuodzio-kritika-didesniam-automobiliu-naudojimo-mokesciui-jis-mazai-ka-bendro-turi-su-tarsa.d?id=88736879
 

Vyriausybė patvirtino. Kuro akcizo ir automobilių taršos mokesčių pakeitimai keliauja į Seimą

Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/11/24/kuro-akcizoir-automobiliu-tarsos-mokesciu-pakeitimai-keliauja-i-seima#ixzz7D8sv1N00

Kosminiai skaičiai. Apmaudu, jog automobilių tarša yra skirstoma ne pagal konkrečias CO2 emisijas, o pagal vizualiai matomas išmetamąsias dujas bei pagal tai, kada pagaminta pati transporto priemonė. 1995 metais pagamintas automobilis gali būti mažiau taršus, nei šių metų gamybos auto, atitinkamai, vieno gamintojo gaminamas automobilis su dyzeliniu varikliu ir turintis 140g/km CO2 emisiją yra mažiau taršesnis, nei tokio paties litražo ir panašaus galingumo benzininis agregatas, kuris išmeta 170g/km. Bet juk ko nematai, dėl to neskauda :)

Šiokia tokia informacinė nuotrauka, parodanti, kas ir kiek teršia bei dėl kieno didelių taršos kiekių, ant mūsų pečių guls mokesčiai už tai, nors mūsų šalies ribose net nekvepia raudona spalva :)
https://www.facebook.com/photo/?fbid=4771915762833182&set=a.524889434202524

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.




×
×
  • Sukurti naują...