Peršokti į turinį
Snoop_John

Padėkit dėl konvertinimo

Recommended Posts



2 minutes prieš, Michael_Scott parašė:

Ctrl+h ir pakeiti CreateObject į CreateDynamicObject. Same su materialais. Tekstus man rodos reiks apkeist. Tūrėtų veikt man rodoa

Hm, pamiršau pasakyt, kad su Texture Studio mappinu, o ne su Map Editor. :D Nebent į Map Editor įkelt tą map ir editint

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį



54 minutes prieš, Snoop_John parašė:

Bandžiau, neišėjo, noriu kito būdo, man ten tas convertffs yra juodas miškas, kad ir mokyčiaus su Youtube. :D

Tai kad ten nėra ką mokytis, pasirenki iš ko convertuot į ką ir viskas, kokio dar kito būdo nori, kai tai geriausias būdas yra :D

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


Dabar, S'Jobs parašė:

Exportuojant „map'ą“ gali pasirinkti ko tau reikia, nereikia nieko daryt savo rankomis.

PglsxV7.png

Aš tą suprantu, bet man reikia atskirti ten, pvz., pagrindus nuo baldų ir t,t, čia serveriui būtų. 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį


1 minute prieš, Inn#Progress parašė:

image.thumb.png.47773c604f1ac97f3cb59ca41ebf3a9e.pngŠituos pakeiti ir viskas

Ir paskui tipo įkeli tą eilutę, kur objektas yra? Pvz.: 

SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 18800, "mroadhelix1", "road1-3", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(8661, 601.996398, -560.132202, 15.337500, 0.000000, 0.000000, 90.000000); 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

59 minutes prieš, Snoop_John parašė:

Ir paskui tipo įkeli tą eilutę, kur objektas yra? Pvz.: 

SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 18800, "mroadhelix1", "road1-3", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(8661, 601.996398, -560.132202, 15.337500, 0.000000, 0.000000, 90.000000); 

Na jo.. Bet žiūriu, kad su tekstura taip paprastai nesikonvertina kažkodėl, jeigu tik įkelsi CreateObject pasiconvertins, bet su tekstūra, tai nežinau, galbūt kitą kokį reik pasirinkti input ar output

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

6 minutes prieš, Inn#Progress parašė:

Na jo.. Bet žiūriu, kad su tekstura taip paprastai nesikonvertina kažkodėl, jeigu tik įkelsi CreateObject pasiconvertins, bet su tekstūra, tai nežinau, galbūt kitą kokį reik pasirinkti input ar output

Hm, įdomiai.. reikės dar per Map Editor bandyt, gal ten išeis kažkas.. Ačiū už atsakymą nors! 

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

prieš 2 valandas(-ų), Michael_Scott parašė:

Ctrl+h ir pakeiti CreateObject į CreateDynamicObject. Same su materialais. Tekstus man rodos reiks apkeist. Tūrėtų veikt man rodoa

CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance = 0.0)

o

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance, DRAWDISTANCE);

 

Tiesiog tekstus pakeitus jam nepadės mes pilna klaidų.

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Komentuoti gali tik prisijungę nariai

Jeigu turite paskyrą, prisijunkite

Sukurti paskyrą

Sukurkite paskyrą mūsų forume

Registruotis

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite

Prisijungti dabar

  • Narių peržiūri šį forumą:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.


  • SuperGames programele
  • SuperGames programele


×