Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Vartų kurimo pamoka [Pawn]


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2956 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Del tų skaičiu atsiprašau kur rodo patį vartų atidarimo sistemą tik aš kopijavau iš pastebin kad būtų lygiavimas. Ačiu už supratinguma

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






1 - Pasirašome kaškur gm viršuje ar prie kitų new šį koda
"  new vartai1;  "
______________________________________________________________________

2 - po   public OnGameModeInit()   rašome

"  vartai1 = CreateDynamicObject(986, 180.59322,1101.60400,11.59817,0.00000,0.00000,92.81998);  "

tas CreateDynamicObject privalo būt jūsų sukurtas objiektas kuris bus vietoi vartų. Dabar objiektas privalo būt uždarytas.

______________________________________________________________________

3 - Po public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)  rašome
 


  1.  if ( newkeys & KEY_SPRINT && !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) || newkeys & KEY_HANDBRAKE && IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) // Uzbindinam SPACE   
    {
  2.         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -> 799.3759766,664.6290283,11.7869997<- )) // Irasom uzdarytu vartu kordinates kur yra rodyklem pazymeta. Rodykles kai pakeitete kordinates istrinkite
  3.         {
  4.             if(playerDB[playerid][darbas]==7) //Cia irasykit darbo id. Darbo id nurodys kas gales darynet vartus
  5.             {
  6.                 if(GetPVarInt(playerid, "vartai1") == 0)
  7.                 {
  8.                     MoveDynamicObject(vartai1,   799.3759765625, 664.62902832031, 6.4120001792908, 2);//Čia irašykite atidaritų vartų kordinates
  9.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5); //ši eilute daro ta kai atidarote vartus jums ekrane parodys "Vartai atidaromi" teksta
  10.                     SetPVarInt(playerid, "vartai1", 1);
  11.                 }
  12.                 else if(GetPVarInt(playerid, "vartai1") == 1)
  13.                 {
  14.                     MoveDynamicObject(vartai1,   799.3759766,664.6290283,11.7869997, 2);//Cia irasykite uzdarytu vartu kordinates
  15.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5); //ši eilute daro ta kai atidarote vartus jums ekrane parodys "Vartai atidaromi" teksta
  16.                     SetPVarInt(playerid, "vartai1", 0);
  17.                 }
  18.             }
  19.         }
  20. ///////////////Jaigu Norit kad taip pat su space užsidarytu ir kiti vartai, tiesiog prateskit kodą. Ir poto viska teskitte kaip ir pirmam pavizdyje, tiesiog nepamirskite pakeist darbų ID, vartų pavadinimus, ir aišku kordinates.
  21.         else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , 713.1799, 1927.1957, 7.3459)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
  22.         {
  23.             if(playerDB[playerid][darbas]==14)
  24.             {
  25.                 if(GetPVarInt(playerid, "grovez") == 0)
  26.                 {
  27.                     MoveObject(grovev,   713.1799, 1927.1957, 1.6543, 2);//Atidarom
  28.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5);
  29.                     SetPVarInt(playerid, "grovez", 1);
  30.                 }
  31.                 else if(GetPVarInt(playerid, "grovez") == 1)
  32.                 {
  33.                     MoveObject(grovev,  713.1799, 1927.1957, 7.3459,2);//uzdarom
  34.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5);
  35.                     SetPVarInt(playerid, "grovez", 0);
  36.                 }
  37.             }
  38.         }
  39. //Šis kodas užbaigia vartų kodus. Turiu omenyje kad prasidės kiti bind'ai ar visiškai naujos sistemos. Viska užbaigia pats paskutinis skliaustas
  40.         else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -322.9429932,1735.9659424,43.8069992)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
  41.         {
  42.             if(playerDB[playerid][darbas]==4)
  43.             {
  44.                 if(GetPVarInt(playerid, "dylaz") == 0)
  45.                 {
  46.                     MoveDynamicObject(dylbaze1,   -322.94198608398, 1735.9659423828, 35.006999969482, 2);//Atidarom
  47.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5);
  48.                     SetPVarInt(playerid, "dylaz", 1);
  49.                 }
  50.                 else if(GetPVarInt(playerid, "dylaz") == 1)
  51.                 {
  52.                     MoveDynamicObject(dylbaze1,   -322.9429932,1735.9659424,43.8069992, 2);//Atidarom
  53.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5);
  54.                     SetPVarInt(playerid, "dylaz", 0);
  55.                 }
  56.             }
  57.         }
  58.     }
    X
    by DNSUnlocker
     
     
     
     
     
    X
    by DNSUnlocker
     
     
     
     
     



    Su lygiavimu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaigu negaila +rep
Man rodos kad klaidų nepadariau bet jaigu pastabėjote parašykit į komentarus ir butinai ištaisysių.Jaigu reikia jums kokios pagalbos rašykit į komentarus.

 

Redaguota , nario CyrexMaps
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

**Nuspalvinau kur yra paaiškinimai kad būtų aiškiau skaityt.**

Parašiau kad Pawn. O Pawn yra skirtas kad SA-MP'e modifikuot serverį visokios sistemom iš panašiai.

aišku dabar žinosiu , aš tokiais neužsiimu bet tik paklausiau ..

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Del tų skaičiu atsiprašau kur rodo patį vartų atidarimo sistemą tik aš kopijavau iš pastebin kad būtų lygiavimas. Ačiu už supratinguma

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1 - Pasirašome kaškur gm viršuje ar prie kitų new šį koda

"  new vartai1;  "

______________________________________________________________________

2 - po   public OnGameModeInit()   rašome

"  vartai1 = CreateDynamicObject(986, 180.59322,1101.60400,11.59817,0.00000,0.00000,92.81998);  "

tas CreateDynamicObject privalo būt jūsų sukurtas objiektas kuris bus vietoi vartų. Dabar objiektas privalo būt uždarytas.

______________________________________________________________________

3 - Po public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)  rašome

 

  1.  if ( newkeys & KEY_SPRINT && !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) || newkeys & KEY_HANDBRAKE && IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) // Uzbindinam SPACE   

    {

  2.         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -> 799.3759766,664.6290283,11.7869997<- )) // Irasom uzdarytu vartu kordinates kur yra rodyklem pazymeta. Rodykles kai pakeitete kordinates istrinkite
  3.         {
  4.             if(playerDB[playerid][darbas]==7) //Cia irasykit darbo id. Darbo id nurodys kas gales darynet vartus
  5.             {
  6.                 if(GetPVarInt(playerid, "vartai1") == 0)
  7.                 {
  8.                     MoveDynamicObject(vartai1,   799.3759765625, 664.62902832031, 6.4120001792908, 2);//Čia irašykite atidaritų vartų kordinates
  9.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5); //ši eilute daro ta kai atidarote vartus jums ekrane parodys "Vartai atidaromi" teksta
  10.                     SetPVarInt(playerid, "vartai1", 1);
  11.                 }
  12.                 else if(GetPVarInt(playerid, "vartai1") == 1)
  13.                 {
  14.                     MoveDynamicObject(vartai1,   799.3759766,664.6290283,11.7869997, 2);//Cia irasykite uzdarytu vartu kordinates
  15.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5); //ši eilute daro ta kai atidarote vartus jums ekrane parodys "Vartai atidaromi" teksta
  16.                     SetPVarInt(playerid, "vartai1", 0);
  17.                 }
  18.             }
  19.         }
  20. ///////////////Jaigu Norit kad taip pat su space užsidarytu ir kiti vartai, tiesiog prateskit kodą. Ir poto viska teskitte kaip ir pirmam pavizdyje, tiesiog nepamirskite pakeist darbų ID, vartų pavadinimus, ir aišku kordinates.
  21.         else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , 713.1799, 1927.1957, 7.3459)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
  22.         {
  23.             if(playerDB[playerid][darbas]==14)
  24.             {
  25.                 if(GetPVarInt(playerid, "grovez") == 0)
  26.                 {
  27.                     MoveObject(grovev,   713.1799, 1927.1957, 1.6543, 2);//Atidarom
  28.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5);
  29.                     SetPVarInt(playerid, "grovez", 1);
  30.                 }
  31.                 else if(GetPVarInt(playerid, "grovez") == 1)
  32.                 {
  33.                     MoveObject(grovev,  713.1799, 1927.1957, 7.3459,2);//uzdarom
  34.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5);
  35.                     SetPVarInt(playerid, "grovez", 0);
  36.                 }
  37.             }
  38.         }
  39. //Šis kodas užbaigia vartų kodus. Turiu omenyje kad prasidės kiti bind'ai ar visiškai naujos sistemos. Viska užbaigia pats paskutinis skliaustas
  40.         else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -322.9429932,1735.9659424,43.8069992)) // Vietoi X,Y,Z iraome vartu koordinates
  41.         {
  42.             if(playerDB[playerid][darbas]==4)
  43.             {
  44.                 if(GetPVarInt(playerid, "dylaz") == 0)
  45.                 {
  46.                     MoveDynamicObject(dylbaze1,   -322.94198608398, 1735.9659423828, 35.006999969482, 2);//Atidarom
  47.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Atidaromi!",1500,5);
  48.                     SetPVarInt(playerid, "dylaz", 1);
  49.                 }
  50.                 else if(GetPVarInt(playerid, "dylaz") == 1)
  51.                 {
  52.                     MoveDynamicObject(dylbaze1,   -322.9429932,1735.9659424,43.8069992, 2);//Atidarom
  53.                     GameTextForPlayer(playerid,"~g~Vartai Uzdaromi!",1500,5);
  54.                     SetPVarInt(playerid, "dylaz", 0);
  55.                 }
  56.             }
  57.         }
  58.     }

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaigu vistiek nesupratote kreipkites į skype: makatuks.1234    tik pirma praneškite kad kviečiate. Ačiu

Jaigu negaila +rep

Man rodos kad klaidų nepadariau bet jaigu pastabėjote parašykit į komentarus ir butinai ištaisysių.Jaigu reikia jums kokios pagalbos rašykit į komentarus.

 

 

eilinis script gabaliukas

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2956 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...