Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Pagalbos. Galutinis taškas. Kaip apsisaugot nuo crasherio?


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3989 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Dėl įdomumo, pabandžiau ir su senesne versija. Kadangi pas mane crashdetect VISADA įjungtas: 

[15:01:06] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
[15:01:06] [debug]  Accessing element at index 20268 past array upper bound 499
[15:01:06] [debug] AMX backtrace:
[15:01:06] [debug] #0 00167a00 in ?? () from server.amx
[15:01:06] [debug] #1 0000ef0c in public OnPlayerDeath () from server.amx

Panašu kad tiesiog iškviesdavo OnPlayerDeath su netinkamu "playerid". O ta SA-MP klaida ko gero ir buvo tai kas leido tą ID įterpti.

 

 

@Ekoo_Din spausk ant žodžio "Čia" mano praėjusiame pranešime.

Redaguota , nario Justas Š.

Reikia Pawn pagalbos? Skype nerašyk.

 

 

 

 

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Dėl įdomumo, pabandžiau ir su senesne versija. Kadangi pas mane crashdetect VISADA įjungtas: 

[15:01:06] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
[15:01:06] [debug]  Accessing element at index 20268 past array upper bound 499
[15:01:06] [debug] AMX backtrace:
[15:01:06] [debug] #0 00167a00 in ?? () from server.amx
[15:01:06] [debug] #1 0000ef0c in public OnPlayerDeath () from server.amx

Panašu kad tiesiog iškviesdavo OnPlayerDeath su netinkamu "playerid". O ta SA-MP klaida ko gero ir buvo tai kas leido tą ID įterpti.

 

 

@Ekoo_Din spausk ant žodžio "Čia" mano praėjusiame pranešime.

 

Dėl įdomumo, pabandžiau ir su senesne versija. Kadangi pas mane crashdetect VISADA įjungtas: 

[15:01:06] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
[15:01:06] [debug]  Accessing element at index 20268 past array upper bound 499
[15:01:06] [debug] AMX backtrace:
[15:01:06] [debug] #0 00167a00 in ?? () from server.amx
[15:01:06] [debug] #1 0000ef0c in public OnPlayerDeath () from server.amx

Panašu kad tiesiog iškviesdavo OnPlayerDeath su netinkamu "playerid". O ta SA-MP klaida ko gero ir buvo tai kas leido tą ID įterpti.

 

 

@Ekoo_Din spausk ant žodžio "Čia" mano praėjusiame pranešime.

Sorry netaip supratau galvojau reik samp client versija atsinaujint :DD

26b3e569cb1f2a2aee59cd7a5c409ceb842.png

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3989 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...