Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Padekit įėjimas į pastata/išejimas


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3786 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys, oldkeys)
{
  if((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && !(oldkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)) // Taip jau reikia tikrint dėl paspaudimo. Daugiau info wiki arba google "bit masking". KEY_SECONDARY_ATTACK yra enter(default).
 {
	  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,atstumas,x,y,z)) //Juk nenori kad iš betkurios pasualio vietos galėtų įeit
	 {
		   SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
		   SetPlayerInterior(playerid,...);
	 }
 }
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && !(oldkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)) // Taip jau reikia tikrint dėl paspaudimo. Daugiau info wiki arba google "bit masking". KEY_SECONDARY_ATTACK yra enter(default).
{
	 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,atstumas,x,y,z)) //Juk nenori kad iš betkurios pasualio vietos galėtų įeit
	 {
		 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
		 SetPlayerInterior(playerid,...);
	 }
}
}

Yra ir lengvesnis kodas, naudojant zcmd :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && !(oldkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)) // Taip jau reikia tikrint dėl paspaudimo. Daugiau info wiki arba google "bit masking". KEY_SECONDARY_ATTACK yra enter(default).
{
	 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,atstumas,x,y,z)) /*Įvesk atstumą, na kaip pavyzdį galima paimti 2, tai yra žaidėjas galės įeiti tik nuo 2 metrų spindulio, toliau įvesk X,Y,Z na iš kur gauti X,Y,Z visų pirma žaidime rašyk /save tavo pavadinimas pvz: /save manokordinates taigi toliau eik į My Documents -> Gta San Andreas User Files -> SAMP -> savedpositions ir ten rasi kažką panašaus į: AddPlayerClass(124,-1269.4364,955.3731,45.1001,315.2964,0,0,0,0,0,0); // manokordinates, taigi iš viso šito tau reikės ištraukti tik: AddPlayerClass(124,[color=#00ff00]-1269.4364,955.3731,45.1001[/color],315.2964,0,0,0,0,0,0); // manokordinates ir štai jau turi X,Y,Z: [color=#00FF00]-1269.4364,955.3731,45.1001[/color]*/
	 {
		 SetPlayerPos(playerid,x,y,z);//taigi čia įvesk savo X,Y,Z
		 SetPlayerInterior(playerid,...);/*Taigi, o čia yra interiero paskyrimas, na jeigu tu nenaudosi interiero tuomet gali šita eilute iš pašalint, tačiau jeigu naudosi interierą nepamiršk jog reikia įvesti to interiero ID*/
	 }
}
}

Šiek tiek pataisau, nes naujokas gali nesuprast.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3786 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...