Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4256 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Aprašymas:

Script'as padeda sukurti tam tikrą checkpoint'ų kiekį kiek vienam žaidėjui (vienu metu žaidėjas mato tik vieną checkpoint'ą). Šios sistemos dėka kiek vienam checkpoint'ui galima nustatyti unikalų ID, kurio pagalba galima padaryti daug įvarių tikrinimų. Sumasčiau padaryti šią sistemą, pagal vieno žmogaus prašymą (jam buginosi checkpoint'ai(buvo sukuriamas vienas checkpoint'as (pavyzdžiui vieta kur reikės nunešti maišą), vėliau sukuriamas antras checkpoint'as (pavyzdžiui kokio žaidėjo pozicija), žaidėjui užlipus ant antro checkpoint'o buvo vykdoma(-os) funkcija(-os) pirmo checkpoint'o.

Funkcijos:

SetPlayerCheckpointEx(playerid, cpid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size)

- Sukuria checkpoint'ą žaidėjui.

Parametrai:

playerid - žaidėjo id.
cpid - checkpoint'o id.
x - checkpoint'o x koordinate.
y - checkpoint'o y koordinate.
z - checkpoint'o z koordinate.
size - checkpoint'o dydis.

DisablePlayerCheckpointEx(playerid, cpid)

- Funkcija pašalina žaidėjo checkpoint'ą.

Parametrai:

playerid - žaidėjo id.
cpid - checkpoint'o id.

DisableAllPlayerCheckpoints(playerid)

- Funkcija pašalina visus žaidėjo checkpoint'us.

Parametrai:

playerid - žaidėjo id.

IsPlayerInCheckpointEx(playerid, cpid)

- Funckija tikrina, ar žaidėjas randasi checkpoint'o zonoje(jame).

Parametrai:

playerid - žaidėjo id.
cpid - checkpoint'o id.

Video:

Siųstis:

Pastebin

Man labiau patiktų toks variantas:

  • Viršuje ar bet kur sukuriame tą checkpoint su tarkim createCP(ivairus parametrai kaip pozicija ir pnš)
  • Ir tada naudojam naują fukciją SetPlayerCheckpointEx(playerid, cpid ); - skirtumas tas, kad kai sukūrėm CP, jam priskyrėm koordinates todėl čia naudot nereikėtų.

Toks variantas būtų greitesnis ir lengvesnis ( panašu į mano cDialogs )

Man labiau patiktų toks variantas:

  • Viršuje ar bet kur sukuriame tą checkpoint su tarkim createCP(ivairus parametrai kaip pozicija ir pnš)
  • Ir tada naudojam naują fukciją SetPlayerCheckpointEx(playerid, cpid ); - skirtumas tas, kad kai sukūrėm CP, jam priskyrėm koordinates todėl čia naudot nereikėtų.

Toks variantas būtų greitesnis ir lengvesnis ( panašu į mano cDialogs )

O kam?
  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4256 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...