Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

‘‘ING Renault F1‘‘ Paryžiuje


Svečias

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5712 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Svečias

0ee9cd2831f576d34fe67d0jh9.jpg

15700hdren2008formule1ra2.jpg

15699hdren2008formule1wp9.jpg

‘‘ING Renault F1‘‘ Paryžiuje

Paryžiuje "ING Renault F1" komanda pristatė sezono naujoves, tai 2008m. pristatytas visiškai naujas "Renault" R28 F1 bolidas su savo nauja komandos sudėtimi. Ši naujoji komanda paskelbė, 2008 m. sieksianti grįžti į pirmaujančias F1 pozicijas. Šio tikslo padės siekti naujajame bolide pritaikyta tvirta dizaino koncepcija bei prie komandos prisijungęs dukart pasaulio F1 čempionas Fernandas Alonsas ir kitas talentingas komandos naujokas – Nelsonas Piquet.

"ING Renault F1" komandos prezidentas teigė jog tikisi, kad komanda grįš į sau įprastą lyderių vietą (Bernardas Rey‘jus). Tai tikslas kurio jie nori pasiekti su naujuoju bolidu. Komandos prezidentas teige, jog dirbo labai sunkiai, norėdami išspręsti technines problemas, su kuriomis buvo susidurta praeitame sezone. Didžiulis paskatinimas yra Fernando Alonso sugrįžimas į komandą, kuris suteikė dar daugiau optimizmo visai komandai. Taip pat tai labai svarbu visai "Renault" grupei, nes "F1 yra galingas įrankis, padedantis didinti prekės ženklo žinomumą netradicinėse rinkose."ING Renault F1" pirmaujančios komandos statusas rodo, kad "Renault" gali kurti automobilius, pasižyminčius išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, patikimumu ir aukštomis technologijomis. Dalyvavimas F1 yra reikšminga ir pelninga "Renault" investicija. Pirmasis bolido bandomasis važiavimas įvyko sausio 21 d. Valensijoje. Per keturių dienų bandomąjį važiavimą bolidas įveikė daugiau kaip 1500 km, pademonstruodamas aukštus rezultatus. Pirmajame testavime bolidas pasirodė nepriekaištingai, o vėliau pasiekė dar didesnį progresą. Komanda padarė didelį progresą tobulindama bolido eksploatacines savybes. Tobulinant bolidą didelis dėmesys skirtas 2008 metais pasikeitusiems techniniams reikalavimams (ECU standartais) ir ypač atsižvelgta į ilgalaikes pavarų dėžes. Taip pat ypatingai daug dėmesio skyrė bolido tvirtumo tobulinimui ir nereikalingo svorio šalinimui. Bolide peržiūrėtas svorio pasiskirstymas ir sukurta nauja aerodinaminė koncepcija. Bolidas yra aprūpintas RS27 V8 varikliu, kuris iš esmės išlieka toks pats kaip ir praeitais metais, nes sugriežtėjusios taisyklės neleidžia jo daugiau tobulinti. Variklių technikos direktorius Robas White‘as teigia, kad kol neleidžiama tobulinti variklių, daugiau koncentruojamasi į bolido eksploatavimo patikimumą.

Šaltinis: http://www.vtv.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5712 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...