Peršokti į turinį

kozwax

Narys
  • Pranešimų skaičius

    152
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Atsiliepimai

    80%
  • Forumo eurai

    22 +Pervesti

Reputacijos taškai

15 Bus matyti ko vertas

Apie kozwax

  • Nario rangas
    Dalyvis (-ė)
  • Gimtadienis Vasario 19

Profilio informacija

  • Miestas
    Panevėžys

Paskutiniai lankytojai

797 profilio peržiūros
  1. kozwax

    perku Forumo eurus

    kontaktus numesk.
  2. kozwax

    Kaip padaryti

    va visas kodas: if(Darbas[playerid] != 1) return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Tu ne mechanikas!"); //Čia ir visa "darbo" sistemos esmė, jeigu vienas kintamasis neatitinka sąlygos, reiškia žmogus ten nedirba. Daugiau darykis pats gi
  3. kozwax

    perku [PERKU] CS:GO paskyra iki 35€!!!

    kontaktus duok
  4. kozwax

    Ieškau bendrasavininko SA:MP projektui

    20eur už vieną darbą.
  5. kozwax

    Ieskau paslaugos

    sunku taip paieškot?
  6. kozwax

    Parduodu SARG.lt turtą

    ne čia pakomentavau!!
  7. kozwax

    Ieškau bendrasavininko SA:MP projektui

    ką siūlai gero
  8. kozwax

    perku Superku <<< Facebook >>> anketas

    koks tolkas rašyti savo kainą, jeigu tu siūlai tik 2-3eur?
  9. ta prasme man tik kai kurie susikuria, o ne visi. Bet visas map darbas įkeltas yra, tai net neįsivaizduoju kame problema.
  10. žalias visiškai esu, gal galėtum paaiškint plačiau? :?
  11. susiduriau su problema.. tikiuosi kas nors padėsit. paaiškinsiu apačioj viską. Aii betoo viršuj skripto įkelta yra: #include "mapai\DedamObjektus.pwn" #include "mapai\TrinamObjektus.pwn" o OnPlayerConnect įkėliau TrinamObjektus(playerid); O po OnGameModeInit DedamObjektus(); o tarp pačių tu .pwn viršuj gm prirašiau #include <a_samp> #include <streamer> o tarp server.cfg pluginai: plugins streamer sscanf crashdetect ai beto ir man tik panaikina visą ta sklypą kuriame turėtu būti map darbas. :)) kažkokia dalys skripto. Čia įdeda map darbą! #include <a_samp> #include <streamer> DedamObjektus(){ // lv parkas Create3DTextLabel("***********", 0x008080FF, 2520.543457,1496.985961,11.636269, 5.0, 0, 0); Create3DTextLabel("*******", 0x008080FF, 2452.019531,1583.711425,11.529788, 5.0, 0, 0); SetObjectMaterial(CreateObject(19463,2585.713378,1526.042114,6.503250,0.000000,-90.000000,0.050000), 0, 5149, "lasground2_las2", "Bow_Abattoir_Conc2", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(CreateObject(19365,2587.182617,1530.047363,8.285881,0.000000,0.000000,0.000000), 0, 13066, "sw_fact01a", "sw_brewbrick01", 0xFFFFFFFF); } O čia ištrina mapo kažkokius objektus! #include <a_samp> #include <streamer> TrinamObjektus(playerid){ // lv parkas RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8532, 2517.3906, 1543.2188, 9.8203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 710, 2492.7656, 1485.1016, 25.2266, 0.25); } kas padėsit bus atsilyginta.
  12. kozwax

    Pagalbos su textdraw

    nėr už ką. https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=331475
  13. gal būt padėtum? :/
  14. #include <a_samp> #include <streamer> DedamObjektus(){ // lv parkas Create3DTextLabel("***********", 0x008080FF, 2520.543457,1496.985961,11.636269, 5.0, 0, 0); Create3DTextLabel("*******", 0x008080FF, 2452.019531,1583.711425,11.529788, 5.0, 0, 0); SetObjectMaterial(CreateObject(19463,2585.713378,1526.042114,6.503250,0.000000,-90.000000,0.050000), 0, 5149, "lasground2_las2", "Bow_Abattoir_Conc2", 0xFFFFFFFF); SetObjectMaterial(CreateObject(19365,2587.182617,1530.047363,8.285881,0.000000,0.000000,0.000000), 0, 13066, "sw_fact01a", "sw_brewbrick01", 0xFFFFFFFF); } #include <a_samp> #include <streamer> TrinamObjektus(playerid){ // lv parkas RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8532, 2517.3906, 1543.2188, 9.8203, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 710, 2492.7656, 1485.1016, 25.2266, 0.25); }

×