Intelektualus

Narys
  • Pranešimų skaičius

    2
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  • Forumo eurai

    0 +Pervesti

Reputacijos taškai

0 Bus matyti ko vertas

Apie Intelektualus

  • Nario rangas
    Žalias (-ia)
  1. Ištrauka iš straipsnio: "Kaip reikia mastyti jog galvotume žaidimas yra laisvo laiko praleidimas - tokiu sakiniu kaip "laisvo laiko praleidimas" motyvuotas kiekvienas aktyvus įvairiausių tipų žaidimų megėjas." Kodėl taip yra, prieš pradedami žaisti galbūt tai neįdomu bet pradedant atlikinėti žaidimo užduotis jūs esate sudomintas ir kartais kai jus paprašo nulipti nuo kompiuterio jūs atsakote " Palauk dar 5/10 o gal ir daugiau min nes noriu pereiti užduotį". Tai priklausomybės polinkis lyginamas su pramoga šiuo atveju niekas to nelygina su nark. Na bet dėl šio atsakymo pasirinkimo galima ir pasiginčyti nes tokių komentarų tikrai tikėjausi susilaukti. Taigi kaip sakant atsakymai sudaro 50% visi pasirinkimai tiek priklausomybė tiek laisvo laiko praleidimas.
  2. Sveiki, šiuo straipsniu noriu parašyti, pateikti išsamia žaidimų analizę taip pat pamatyti jūsų argumentus žemiau straipsnio ir įvertinta mano pirmąjį straipsnį. Taigi mano straipsnio tema yra "Žaidimai tai laisvo laiko praleidimas ar priklausomybė?" - Kaip įvertintumėte šį klausimą iš 2 pasirinkimų. Manau jog abiejų variantų galimybė yra 50% nes kiekvienas žaidimas ji pradedant žaisti sukelia priklausomybės jausmą. Žaidimo esmė sudaryta sudominti kiekvieną, kuris bando žaisti - todėl dažn. žaidime pasiekti greitai (pakelti lygį ar kt.) yra sudėtinga. Nesate įsitikinęs? padarykime vieno populiaraus žaidimo analizę pvz: GTA San Andreas. Pradėkime nuo to koks žaidimo tikslas: 1. Simuliuoti realų pasaulį taip sudominant žaidėja. 2. Sukurti gerą grafika tam jog žaidimas taptu dar įdomesnis. 3. Padaryti sunkiai pereinamas misijas (užduotys). Užtenka 3 variantų įrodyti jog žaidimo tikslas sukelti priklausomybę net nesigilinant į variantų prasmę, bet žaidimų kūrimo studijuose tokių variantų šimtai. Todėl mano pateikti 50 procentų už priklausomybę yra teigiami. Kad ir kokia analizę be sudarytume vis tiek gausime ta pačia procentų sumą. Kaip reikia mastyti jog galvotume jog žaidimas yra laisvo laiko praleidimas - tokiu sakiniu kaip laisvo laiko praleidimas motyvuotas kiekvienas aktyvus įvairiausių tipų žaidimų megėjas. Todėl galima manyti jog kita dalis 50 procentų yra taip pat teigiama. Dabar klausimas: O kaip yra ištikrųjų ? Žaidimai yra žmonių, firmos, bendrovės verslas - sukurdami vis geresnį žaidimą studija uždirba daug daugiau nei į ji investuoja. Tad nereikia būti labai protingu jog manyti kad žaidimai yra priklausomybės polinkį sukelianti pramoga. Tad visų analizių ir variantų galę teisingiausias atsakymas proto rybose yra: Žaidimai sukurti verslo, priklausomybės pagrindu. Manau mano straipsnis suteiks jums protingesnį pasirinkimą kuris beabejo dalies bendruomenes akyse suteiks jums proga pamastyti ir pasirinkti tą variantą kuris yra teisingas. Straipsnis yra trumpas, na bet manau bus ką įvertinti - laukiu aštrių argumentu. Kitą kartą pateiksiu ilgesnį ir daug konkretesnį straipsnį.