Dragoniel

Narys
  • PraneÅ¡imų skaičius

    11
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  • Forumo eurai

    0 +Pervesti

Reputacijos taškai

0 Bus matyti ko vertas

Apie Dragoniel

  • Nario rangas
    Žalias (-ia)
  • Gimtadienis 1986.10.18

Profilio informacija

  • Miestas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    Drakonai, kompiuteriai, ginklai.
  1. Žaidžiu Lineage II nuo tada kai jis atsirado iki dabar ir nedvejodamas galiu pasakyti, kad WoW bent penkiasdešimt kartų geresnis. Visi kiti čia paminėti žaidimai su juo nesilygina taipogi. P.S.: Į apklausą neįdėjot EVE Online (o derėjo, tai vienas žinomiausių MMORPG žaidimų pasaulyje), nors smarkiai abejoju ar čia atsirastų jo fanų.
  2. Dragoniel

    Line age c5 servas

    Vienintelis man žinomas normalus lietuviškas serveris yra http://www.avalonas.com (official C6, ne java). Reitai šiek tiek didoki (x7), bet ten bent jau lygiuojamasi į globalą, tai reiškia jokių idiotizmų su enchantais, gm shopais, daiktų arba exp pirkimais už litus ir panašiom nesamonėm. Stabilumas ne kažin koks (per dieną būna pora lūžimų), bet žmonių apie 2,5k online nuolat ir administracija normali.
  3. Dragoniel

    Uz kokia klase geraiu eit

    Man labiau patinka Beast Masteris, bet aš apskritai už hunterį palygint nedaug žaidžiau. Mano brolis yra hunteris. O marksmanas nė iš tolo neprilygsta survivalistui. Bent jau arenoje, aukštesniuose nei vidutiniuose reitinguose. Kai pralaimėdavom, tai pralaimėdavom dėl savo klaidų, o ne dėl characterio silpnumo (arcane mage/disc priest/shadow priest + beast/marksman/survivalist). Hunteris yra velniškai pavojingas padaras, net ir tada, kai priešas prieina iš arti. Visas valdymo sudėtingumas pasireiškia tuo, kad reikia tiksliai žinoti ką gali tavo priešas, tiksliai žinoti ką ir kada gali tu, turėti strategiją ir nesveiką reakciją. Tooooli gražu ne kiekvienas visa tai žino bei sugeba atlikti - hunteris turi daugiausia skillų bei macro žaidime, kiekvieną vis kitai situacijai, + kovos metu reikia nuolat kontroliuoti savo žvėrį (pagal situaciją keisti stance, atšaukti jei jis yra focusinamas, pasiųsti kai nebe, paslėpti nuo tiesioginės atakos, paaukoti kai reikia ir prikelti vidury kovos), tai reiškia, kad privalai vienu metu sekti savo skillu cooldownus, savo MP ir HP, savo žvėries HP, kill command proc'us, žvėries poziciją, atstumą tarp tavęs ir priešo ir taip toliau. Daugumai kitų klasių užtenka apsiriboti savo HP, energijos rūšimi bei cooldownais. Tačiau jei visa tai sugebi atlikti, tuomet turi characterį, kuris gali sunaikinti daugumą klasių net nedavęs šanso priešui smogti atgal. Characterį, kurio praktiškai neįmanoma netikėtai užpulti, nuo kurio nepaprastai sunku pabėgti ir kuris nepastebėtas gali surasti tave, priartėti ir sunaikinti greičiau nei spėsi sugalvot ka daryti. Ne kiekvienas hunteris sugeba gerai žaisti už savo klasę, nors žaidžia jau ne pirmus ir ne antrus metus. Čia kalbu apie PvP. PvE manęs nė trupučio nedomina. Antra vertus aš jau beveik mėnesį nebežaidžiu, nes turiu per daug darbo. Nesekiau naujausių patchų, viskas galėjo vėl smarkiai pasikeisti. ___________________ Nepaisant to, pats asmeniškai tiem, kas svarsto už kokį personažą pradėti žaidimą, tai rekomenduočiau hunterį. Žemuose lygiuose hunteris gali labai lengvai ir nepaprastai greitai levelintis, turi daugybę labai smagių skillų, kurių dauguma yra labai naudingi ir ne kovos metu, be to yra smarkiai overpowered PvP atžvilgiu. Nuo maždaug 66 lygio su PvP prasidės problemos - kitos klasės daugmaž susilygina, pradeda daryti baisiai daug žalos ir išgyventi tampa vis sunkiau. Ir net nesvajok eiti PvP prieš priešus su PvP setais, pats būdamas su žemesnio lvl ginklais bei daiktais. Arba iš anksto užsisakyk karstus sau ir žvėriui. Šiaip ar taip, tuo metu jau būsi susipažinęs su žaidimu, žinosi pagrindinius questus, turėsi šiek tiek pinigų ir galėsi pradėti kelti kitą characterį, jau taikydamas į aukštus lygius. Tiem, kas neturi kantrybės kelti antrą characterį, tegaliu patarti kelti tą, kurio žaidimo stilius ir characterio išvaizda labiausiai patinka. Visos klasės žaidime yra daugiau ar mažiau lygios. Skirtumai yra nežymūs, nepaprastai priklauso nuo aprangos ir labai dažnai keičiasi (praktiškai sulig kiekvienu patchu). Tobulo personažo nėra. Visi gauna nuo kažko galvon, tačiau savo ruožtu gali kažkam kitam užvožt.
  4. Dragoniel

    Uz kokia klase geraiu eit

    Aha, už hunterį žaisdamas "sėdėt ir tingėt"... Nu jo, sėkmės. Nebent, aišku, ketini levelintis iki kokio 50 lvl ir rerolint. O silpnas hunteris nėra. Tiesog jį yra sudėtingiau valdyti nei daugumą kitų.
  5. Dragoniel

    GTA

    Burbt, jeigu jau taip nori su visais expansion packais ir panašiom nesamonėm, tada sąrašas būtų: GTA GTA - London 1969 GTA - London 1961 GTA 2 GTA 3 GTA 3 - Vice City GTA 3 - Advance GTA 3 - San Andreas GTA 3 - Liberty City Stories GTA 3 - Vice City Stories GTA 4 GTA 4 - The Lost and Damned* GTA 4 - China Town Wars* * Dar neišėjo Bet neverta visko vardinti, kadangi dalis šių dalių išleista tik konsolių platformoms, kitos yra pusiau neoficialūs expansionai, kai kurie net nesuderinami su GTA naujausia oficialia versija. P.S.: Niekada negirdėjau apie "GTA London 1965". Man regis supainiojai datą.
  6. Dragoniel

    Warhammer 40000 Dawn Of War : Soulstorm

    Jei nebus atidėjimų. Šiaip ar taip labai abejotina ar mano dabartinis kompas paveš, tai man kaip ir tas pats... Bet, žinoma, džiugu. Warhamerio serija neabejotinai viena geriausių (jei ne apskritai geriausia) iš visų dabartinių sci-fi RPG. Knygos irgi puikios. Gaila lietuviškai mažai tėra, o angliškų gauti (ne atsisiųsti, o gauti) labai sudėtinga.
  7. Dragoniel

    Warhammer 40000 Dawn Of War : Soulstorm

    Kiek žinau dar ne. Bet Soulstorm savininkai jau gali (bent jau galėjo) atsisiųsti beta lano versiją per Steam. Kaži ar šiais metais išeis.
  8. Dragoniel

    GTA

    GTA 1 GTA 2 GTA 3 GTA 3 - Vice City GTA 3 - San Andreas GTA 4
  9. Dragoniel

    The Witcher.(11)

    Bandžiau neseniai. Išinstaliavau. Valdymas absoliučiai tragiškas, neketinu pratintis. Nesuprantu kam išradinėti dviratį, jeigu jau yra bent keli standartiniai valdymo modeliai. Ir ne "paspaudus mygtuką stebėjimas kaip mojuojama kardu". Prašau pamėginti pažaisti Assassins Creed arba, skolinantis iš kito žanro, - Gothic II arba Oblivion. Paspaudimas ir ėjimas gerti arbatos yra būdingas senesniems RPG bei MMORPG tipo žaidimams dėl kelių priežasčių. Šiaip ar taip, tai jau praeitis. Senokai. O knygos neblogos. Netgi itin neblogos.
  10. Dragoniel

    Warhammer 40000 Dawn Of War : Soulstorm

    Prieš aprašinėjant žaidimą rekomenduotina bent jau apie jį pasiskaityti. Norėčiau patikslinti porą detalių. No offence. Nekronai Ne "skeletai iš ateities", o prakeikta rasė. jeigu norite žinoti jos istoriją - tai rasė egzistavusi senų senovėje, dar tuomet, kai daugumos kitų rasių nė kvapo nebuvo. Tai buvo humanoidai, visom išgalėm siekę nemirtingumo. Tačiau, kad ir kaip stengėsi, visiško nemirtingumo pasiekti jiems nesisekė. Tuomet, kai viltis buvo beveik prarasta, netikėtai tyrinėtojai atrado neįtikėtinai galingas būtybes, egzistuojančias netolimoje žvaigždėje (Būtent. Ne planetoje, o žvaigždėje). Atrastosios būtybės pažadėjo nemirtingumo paslaptį mainais už ištikimybę. Nelaimingoji rasė priėmė pasiūlymą ir nusilenkė būtybėms iš žvaigždės kaip savo dievams. Naujieji dievai išpildė savo pažadą - jų pažadėtasis nemirtingumas buvo supertechnologija, leidžianti kažkokiu būdu perkelti protus (sielas?) į mašinas. Istorija nutyli kaip viskas vyko, tačiau rezultatas buvo nemirtingų robotų armija, kurios vienintelis tikslas buvo naikinti bet kokią gyvybę. Jų dievai yra mirties avatarai, mitiniai tamsos, apgaulės ir melo valdovai. Jie minta gyvybine energija, išspinduliuojama gyvybei apleidžiant šį pasaulį. Naujieji jų pavaldiniai buvo praminti Nekronais, o jų nenugalimi, nemirtingi ir amžini legionai lėtai, metodiškai, mašinos tikslumu sektorius po sektoriaus, pradėjo žudyti ir naikinti visa kas gyva ir visa kas susiję su bet kokia gyvybe. Tai buvo labai seniai. Nekronai sunaikino visa ką rado, jiems pasipriešinti sugebėjo tik Eldarai. Dabar, po daugybės tūkstantmečių, gyvybė vėl išplito po galaktikas. Ir mašinos, kadaise palaidotos po dulkių sluoksniais, pradėjo busti. Tūkstantmečius tylejusios sistemos atgijo, neaprėpiamose požeminiuose mauzoliejuose vėl suspindo šalta šviesa. Ir šimtai Nekronų Monolitų - mobilių tvirtovių-gamyklų-tankų-kosminių laivų - pajudėjo į žemės paviršių, kad vėl nutildytų visa kas gyva ir pamaitintų savo bundančius dievus. [Tikslios istorijos ieškokitės kūrėjų tinklapyje arba kur nors angliškoje wikipedijoje. Aš nupasakojau labai bendrais bruožais] Tau imperija Tai ne "Žemės jėgos". "Žemės jėgos" yra kosmoso desantininkai (Space marines) ir Imperijos gvardija (Imperial guard). Tau yra jauna komunistų rasė, kuri viską kurdama bendrai sugebėjo pasiekti dvasinių bei technologinių aukštumų per neįtikėtinai trumpą laiką (lyginant su kitomis rasėmis). Žaidimo metu jų technologija prilygsta, o gal net ir lenkia net Eldarų - seniausios rasės žaidime. Tau specializacija yra šaunamieji ginklai. Taip, pasirinkus "Kauyon" kelią galima "statyti" artimos kovos karius, tačiau jie, palyginus su bazinių Tau karių šaunamąja jėga, visvien yra nepalyginamai silpnesni. Tau rasė yra vadinamasis "glass cannon" - jie neturi stiprios gynybos, tačiau jų smogiamoji jėga yra neprilygstama. Pagrindiniai rasių niuansai: Space marines - subalansuoti. Gerai šarvuoti ir, tinkamai parinkus ginkluotę, daro nemažai žalos. Sisters of Battle - subalansuotos, tačiau kitaip nei Space Marines. Chaos Space Marines - subalansuoti, tačiau kitaip nei Space Marines. Imperial Guard - pasikliauja skaičiais. Kuo jų daugiau, tuo jie stipresni. Turi geriausius žaidime tankus. Eldar - pasikliauja greičiu bei apgaulėmis. Tiesioginėje kovoje labai silpni, tačiau turi daugybę būdų kaip išvengti tiesioginės kovos. Dark Eldar - pasikliauja greičiu, "hit and run", tačiau gerai valdant yra gana stiprūs tiesioginėje kovoje. Necrons - labai stiprūs tiesioginėje kovoje (tiek šaudantis tiek iš arti). Lėčiausia armija žaidime. Orks - nepaprastai stiprūs artimoje tiesioginėje kovoje. Pasikliauja milžinišku karių skaičiumi. Tau - neprilygstami šauliai, tačiau labai silpni artimoje kovoje. Visi šaudantys kariai bei tankai daro daugiausia žalos žaidime, tačiau turi mažiausiai "gyvybių". Ryškiausi žaidimo pliusai, lyginant su kitais šio žanro žaidimais: + Įdomus ir efektyvus ekonomikos valdymo sprendimas + Palygint nebloga grafika + Daug rasių, naudojančių labai skirtingas kovos strategijas + Galimybė bet kokiu kampu pasukti bei labai arti pritraukti kamerą Ryškiausi žaidimo minusai, lyginant su kitais šio žanro žaidimais: - Prastas įgarsinimas - Rimtos bėdos su "pathingu" - karių, ypač mašinerijos, judėjimas per žemėlapį - "Wide screen" nepalaikymas
  11. Goblinų netrūksta - yra visa atskira "rasė", kur rasi goblinų karius bei lankininkus. Goblinų "rasė" šiame žaidime susideda iš visų Žiedų Valdovo "neutralių" padarų (nesančių anei Saurono anei jo priešų sąjungininkais). Tai yra Goblinai, laukiniai troliai, vorai ir panašūs gyviai. Beigi, žinoma, drakonų giminė. Tarp kitko, goblinų pagrindinis herojus yra milžiniškas šarvuotas drakonų lordas. Toks galingas, kad protingai valdomas gali pats vienas sutriuškinti ištisas armijas. Apskritai paėmus šitas žaidimas yra geriausias iš man žinomų fantasy-RTS žanro žaidimų. Kas nebandė, pabandykit, pamatysit ką reiškia geras RTS.