Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • Kompiuteriniams žaidimams išleidžiame vis daugiau

    Ruzas
    • 1505
    • Šaltinis: VMI.LT

    kompiuteriniai-zaidimai.jpg.f293538ba24cdd745731f5e30e03afe9.jpg

    Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad Lietuvos gyventojai didina išlaidas žaisdami vaizdo žaidimus ir naudodamiesi Europos sąjungoje veiklą vykdančių bendrovių skaitmeninėmis paslaugomis. Išanalizavus nuo 2015 m. veikiančios „Vieno langelio schemos" – MOSS (angl. Mini One Stop Shop) duomenis paaiškėjo, jog už 2018 metus MOSS dalyviai deklaravo daugiau nei 7 mln. Lietuvai mokėtino pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM).

    „Nuo MOSS sistemos įdiegimo praėjus ketveriems metams pastebima, kad Lietuvos gyventojai vis dažniau naudojasi ES bendrovių teikiamomis elektroninėms, telekomunikacijų ir transliavimo paslaugomis, o kasmet didėjančios PVM sumos į Lietuvą sugrįžta ir iš žaidimų industrijos gigantų, sukūrusių tokius kompiuterinius žaidimus kaip „World of Warcraft", „Fortnite" „World of Tanks" ar „League of Legends"," - teigia VMI Verslo elektroninėje erdvėje ir elektroninėmis priemonėmis kontrolės skyriaus vedėjas Rolandas Puncevičius, primindamas, kad MOSS sistema sudaro galimybę e. paslaugas teikiantiems asmenims registruotis PVM mokėtoju tik vienoje ES valstybėje ir su PVM susijusius klausimus spręsti per tą valstybę narę, kurioje asmuo užsiregistravo PVM mokėtoju – t. y. nemokėti PVM tose šalyse, kuriose suteikiamos paslaugos.

    VMI taip pat pastebi, jog analizuojant MOSS duomenis pastebima, jog didėja ir sumos, kurias lietuviai išleidžia žaisdami vaizdo žaidimus. Preliminariais duomenimis, Lietuvos gyventojai pirkdami apmokestinamas skaitmenines prekes ir paslaugas iš „Sony", „Twitch", „Ubisoft", „Blizzard", „GOGׅ" ir „Epic Games" 2018 m. išleido daugiau nei 1,4 mln. eurų. Šių bendrovių apmokestinami pardavimai, lyginant su 2017-aisiais metais padidėjo beveik dvigubai (2017 m. buvo parduota apmokestinamų skaitmeninių prekių ir paslaugų už daugiau nei 800 tūkst. eurų).

    INFORMACIJA APIE MOSS DALYVIUS:

    • Ubisoft EMEA (Prancūzija) MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 14,0 tūkst. eurų.
    • Blizzard Entertainment SAS (Prancūzija) MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 373,3 tūkst. eurų, didžiausia suma 121,6 tūkst. eurų 2017 metais.
    • RIOT GAMES LIMITED (Riot Games Inc), MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 426 tūkst. eurų.
    • SONY COMPUTER ENTERTAINMENT EUROPE LTD MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 36,8 tūkst. eurų.
    • Epic Games InternationalS.à r.l. MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 88,6 tūkst. eurų, iš jų už 2018 metus 84,2 tūkst. eurų.
    • Twitch Interactive (US), MOSS įregistruota GB, MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 12,8 tūkst. eurų.
    • Adobe Systems Software Ireland Limited MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 182,8 tūkst. eurų.
    • Netflix International B.V. Nyderlandai MOSS sistemoje deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015 – 2018 m. 311 tūkst. eurų, iš jų už 2018 metus 184 tūkst. eurų.
    • Amazon grupės MOSS sistemoje įregistruoti mokėtojai deklaravo mokėtiną PVM sumą už paslaugų pardavimus Lietuvos galutiniams vartotojams už 2015
    • – 2018 m. už 1 479 tūkst. eurų (Amazon Web Services Inc už 216,1 tūkst. eurų, Amazon Digital Services, Inc. už 130,1 tūkst. eurų, Amazon Services LLC už 510,7 tūkst. eurų, Amazon Services Europe, Sàrl už 518,6 tūkst. eurų ir kt.)


    519039423_20190306VMIinfografikasapieaidimus.thumb.jpg.70b569706c1e8911442a4a35fc1c167a.jpg

    O kur ir ką Jūs dažniausiai perkate?

    Straipsnis remiantis VMI.LT informacija.

    • Teigiamai 2
    • Neigiamai 1

    Narių atsiliepimai

    Recommended Comments

    Skaičiai tik didės. Kadangi vis daugiau jaunų žmonių, kompiuterinius/internetinius žaidimus, renkasi kaip pramoga, laisvalaikio praleidimo būda. Tuo pačiu, žaidėjų amžiaus cenzas labai kinta. Prieš 10-15 metų, 26 metų vyras, reguliariai žaidžiantis internetinius žaidimus ar konsolinius žaidimus, būtų vadinamas mažvaikiu ar panašiais epitetais. Dabar tai visiškai priimtina, dingo stigma, kuri buvo naudojama žmonėms, kurie ''sėdi prie kompiuterio''. Taipogi per tuos pačius, paskutinius 10-15 metų, didžiosios kompanijos ir internetinės žaidimų platformos, surado būdų, kanalų, kaip prisikasti prie tų žmonių, kurie negyvena vakarų šalyse ir negali sau leisti pirkti ar pre-order'inti žaidimų, už tais laikais 150-200 litų. Per ateinačius 20-30 metų, skaitmeninė rinka - paslaugos, pramogos ir produktai, turėtų išaugti eksponentiškai, kadangi aktyviausios vartotojų grupės, bus užaugusios, jau post-internet eroje, ko dabar dar neturim, kadangi dar labai didelė(didžioji) ekonominių vartotojų dalis, vis dar yra žmonės, kurie gimė gerokai anksčiau, pre-internet eroje. Pamastykit, kai pasaulyje beliks tik tie žmonės, tik tie vartotojai, kurie užaugo su internetu, žaidimais ir skaitmenine komunikacija. Kaip taisyklė, darbo rinka, skaitmeninėje sferoje tik augs, tai turėsime skaitmeninį darbą, skaitmeninius įrankius, darbui atlikti ir visiškai tikėtina - skaitmenines pramogas. Savaitgalį, su draugais išvažiuoti į sodybą, bus taip pat reta, kaip dabar nuskristi į kokį Šanchaju.

    Nuoroda į komentarą
    Dalintis per kitą puslapį

    Nenuostabu, greitu metu gatvėse žmonių bus dar mažiau, nes kaitins savo dėžes. Labai viskas pasikeitė, aš vaikystėj su pokemonais žaisdavau, yugioh kortom, dabar penkiamečiai su išmaniais laksto, viskas keičiasi, technologijos tobulėja, žaidimai tobulėja

    Nuoroda į komentarą
    Dalintis per kitą puslapį

    2019-03-07 03:57, Offensive parašė:

    Skaičiai tik didės. Kadangi vis daugiau jaunų žmonių, kompiuterinius/internetinius žaidimus, renkasi kaip pramoga, laisvalaikio praleidimo būda. Tuo pačiu, žaidėjų amžiaus cenzas labai kinta. Prieš 10-15 metų, 26 metų vyras, reguliariai žaidžiantis internetinius žaidimus ar konsolinius žaidimus, būtų vadinamas mažvaikiu ar panašiais epitetais. Dabar tai visiškai priimtina, dingo stigma, kuri buvo naudojama žmonėms, kurie ''sėdi prie kompiuterio''. Taipogi per tuos pačius, paskutinius 10-15 metų, didžiosios kompanijos ir internetinės žaidimų platformos, surado būdų, kanalų, kaip prisikasti prie tų žmonių, kurie negyvena vakarų šalyse ir negali sau leisti pirkti ar pre-order'inti žaidimų, už tais laikais 150-200 litų. Per ateinačius 20-30 metų, skaitmeninė rinka - paslaugos, pramogos ir produktai, turėtų išaugti eksponentiškai, kadangi aktyviausios vartotojų grupės, bus užaugusios, jau post-internet eroje, ko dabar dar neturim, kadangi dar labai didelė(didžioji) ekonominių vartotojų dalis, vis dar yra žmonės, kurie gimė gerokai anksčiau, pre-internet eroje. Pamastykit, kai pasaulyje beliks tik tie žmonės, tik tie vartotojai, kurie užaugo su internetu, žaidimais ir skaitmenine komunikacija. Kaip taisyklė, darbo rinka, skaitmeninėje sferoje tik augs, tai turėsime skaitmeninį darbą, skaitmeninius įrankius, darbui atlikti ir visiškai tikėtina - skaitmenines pramogas. Savaitgalį, su draugais išvažiuoti į sodybą, bus taip pat reta, kaip dabar nuskristi į kokį Šanchaju.

    Labai smarkiai drįsčiau paneigti tavo šitą "protingą" rašliavą su žodžiais, kurie net neegzistuoja.

    Noriu, kad argumentuotum kaip gi tos žaidimų kompanijos per paskutinius 10-15 metų "prisikasė" prie žmonių ne iš vakarų šalių ir kurie neturi galimybės ar negali sau leist nusipirkt ar pre-ordinti žaidimus? Pasakei ir viskas, o tai kaip prisikasė? Dabar tie žmonės turi galimybę nusipirkt ar pre-ordinti žaidimus? Kaip?

    Kaip, po velnių, suprast:

    Citata

    "Per ateinačius 20-30 metų, skaitmeninė rinka - paslaugos, pramogos ir produktai, turėtų išaugti eksponentiškai, kadangi aktyviausios vartotojų grupės, bus užaugusios, jau post-internet eroje, ko dabar dar neturim, kadangi dar labai didelė(didžioji) ekonominių vartotojų dalis, vis dar yra žmonės, kurie gimė gerokai anksčiau, pre-internet eroje."

    Ką čia reiškia pats supranti? Kas toks "aktyviausios vartotojų grupės"? Aktyviausios kur? Aš pvz.: labai esu aktyvus kai sėdžiu ant klozeto ir darau didelį reikalą, nes tada telefonas rankose ir daug minčių kyla ką nuveikt ar padaryt, ar paieškot. 

    Žinai kas yra "post-internet" era? Ką čia reiškia? Kurioms šalims tai taikai? Šalyje, kurioje gyvenu, žmonės čiut pajudantys turi kompiuterius ir puikiai naudojasi internetu ar telefonais ir net snapchatu. Apie lietuvą nekalbam, ne visus buvo rusas prispaudęs, yra daug šalių, kurios išsivysčiusios ir kuriose nesvarbus amžius, bet dauguma moka naudotis technologijomis, tai čia tuos žmones, gimusius "pre-internet" eroje vadini senukais, pensininkais lietuviais? Deja, pasaulis neapsiriboja tik ties lietuva, tad gal nereik tavo spekuliacijų apie "post-internet" eras.

    Citata

    tai turėsime skaitmeninį darbą, skaitmeninius įrankius, darbui atlikti ir visiškai tikėtina - skaitmenines pramogas

    Kas yra "skaitmeninis darbas"? Tai yra darbas naudojant kompiuterį? O skaitmeniniu įrankiu vadini holograminį platuką ar ką? Konkretumo, nes naglais žodžiais nieko nepapirksi. :|

     

    Citata

    Savaitgalį, su draugais išvažiuoti į sodybą, bus taip pat reta, kaip dabar nuskristi į kokį Šanchaju.

    Na, priklauso nuo sodybos kainos, nes į Šanchajų nuskrist baisiai brangu.

    Nuoroda į komentarą
    Dalintis per kitą puslapį



    Prisijungti prie diskusijos

    Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

    Svečias
    Parašyti komentarą...

    ×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

      Galimi tik 75 veidukai.

    ×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

    ×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

    ×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.


  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...