Peršokti į turinį

Geriausiai įvertinti


Geriausiai įvertintas turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys nuo 2019.02.19 visose srityse

  1. 37 taškai
    Sveiki Temą čia pradėsiu kaip visada, pasikartodamas, jog ilgą laiką čia nesiviešinau ir nekėliau savo darbų. O nekėliau todėl, nes galbūt nebuvo tokių darbų, kurie būtų verti jūsų dėmesio. Kadangi pavyko sukurti tokį, mano nuomone, vertą jūsų dėmesio darbą, tai su malonumu jį viešinu ir atiduodu jūsų kritikai. Pirminė idėja buvo sukurti pilį, galbūt kiek kitokio stiliaus žaidimui. Vietą pasirinkau kaip ir norėdamas pratęsti savo prieš kelis metus sukurto Gedimino pilies bokšto idėją, prie jo pridedant ir visą tvirtovę. Tačiau procese viskas gavosi ne taip kaip norėjosi ir vietovės nelygumai labai trukdė, tad teko ieškot naujų idėjų. Todėl Gedimino bokštą palikau ramybėj, nebenorėdamas kurti kadaise prie jo stovėjusios Vilniaus aukštutinės pilies interpretacijos. Tad galutinis rezultatas gavosi toks kokį matot. Stengiausi pilį daryti kiek galima masyvesnę, kad jos bokštai matytųsi dar ir iš miesto gatvių, ką ir pavyko padaryti. Tačiau jos matomumas labai priklauso nuo orų salygų. Net ir pakilus į kalną dažnai pilis ir jos bokštai paskendę rūke ar net debesyse, bet tai tik dar labiau sustiprina pilies didybę. Mapas buvo kuriamas pora savaičių, beveik kasdien vis prisėdant ir bent po kelias valandas pasikrapštant, todėl darbo įdėta nemažai. Mapinau "savo malonumui" tačiau jokio malonumo man pas save jo laikyti nėra, todėl mapas parduodamas. Ką su juo veikti ir kaip jį išnaudoti čia jau fantazijos reikalas, o pas ką ji labai ribota, tai galėsim pafantazuot kartu 😄 Nuotraukos: https://imgur.com/gallery/rNSmY9B
  2. 33 taškai
    Kovo viduryje vieno amerikietiško Minecraft serverio (Emenbee Minecraft server) savininkas Bryan'as pralaimėjo kovą su vėžiu. Serverio žaidėjai buvo šokiruoti išgirsta naujiena, kadangi pats savininkas šios informacijos nebuvo viešinęs. Bryan'as serveryje buvo žinomas vardu „Pendar2“, su kuriuo pradėjo visą serverio veiklą nuo 2011 metų. Visą gyvavimo periodą jis turėjo 10 atskirų Minecraft serverių, virš 1500 nuolat žaidžiančių žaidėjų ir net 1 milijoną apskritai bent kartą į serverį užėjusių žaidėjų. Žaidėjai nusprendė, jog serveryje turi būti Bryan'o atminimo vieta, tad jie pastatė milžiniško dydžio žmogeliuką ir atkūrė tokį patį skin'ą, su kuriuo Bryan'as mėgdavo žaisti. Ant jo visi serveryje žaidžiantys žaidėjai galėjo uždėti medinę lentelę ir parašyti trumpą atminimo tekstą. „Man Bryan'as buvo draugas, partneris ir nuostabus serverio savininkas. Dirbant su juo kelerius metus aš supratau, koks iš tiesų jis buvo genialus. Jis sugebėjo savo serverį padaryti labai sėkmingu ir populiariu, nors iš pradžių turėjo labai mažai informacijos ir niekad nebuvo daręs kažko panašaus. Mūsų kartu praleistas laikas serveryje buvo vienas geriausių mano gyvenime. Man yra didžiulė garbė, kad turėjau tokį draugą kaip jis. Jis padarė serveriui tiek daug, kiek dauguma žaidėjų net negalėtų įsivaizduoti. Aš būčiau nieko nepadaręs be jo pagalbos“ , - kalbėjo Bryan'o vienas iš draugų.
  3. 27 taškai
    Sveiki, SuperGames.lt forumo lankytojai, Informuojame, kad Lietuvos lankomumo rekordą pagerinęs ir pakankamai trumpą laiką žaidėjus džiuginęs projektas sugrįžta. Tiesa, atsikūrimo procesas nebus pats lengviausias, kadangi dėl tam tikrų priežasčių turėjome pasikeisti pavadinimą, o tai reiškia, kad neturime žaidėjų bazės, kurią pavyko susirinkti per pirmąjį startą. Visgi tas mūsų nestabdo, mes kartu su Reinu nepasiduosime ir kursime naują ir kokybišką projekto istoriją. Ne tik kalbėsime apie tai, kad mums rūpi žaidėjų nuomonė, tačiau tą įrodysime darbais. Plačiau apie projekto praeitį ir naują etapą – žemiau pateiktoje informacijoje. Ankstesnio projekto pasiekimai ir patirtas fiasko Praėjo kiek daugiau nei metai nuo to laiko, kai startavo (ir užsidarė) mūsų bendras projektas su Mariumi. Pripažinsiu, dar dabar gyvenu maloniu prisiminimu iš serverio starto, kai mūsų projekto komandos sunkus darbas kūrimo procese buvo įvertintas SA:MP žaidėjų, kurių dėka pasiekėme naują Lietuvos lankomumo rekordą ir dar smagiau žinoti tai, kad šis pasiekimas sunkiai įkandamas kitiems dabartiniams projektams. Žinoma yra tokių, kurie mus iki šiol kaltina nesąžiningai pasiektu rekordu, tačiau tai yra visiškas melas, mes dar visai neseniai tikrinome starto duomenis ir realybė tokia, kad tikrasis Lietuvos lankomumo rekordas galėjo būti dar didesnis, jei tik serveris būtų atsilaikęs nuo kibernetinių atakų. Aišku, blogiausia yra tai, kad mane tik starto pasiekimas ir džiugina. Viską kas vyko po to vadinu visišku fiasko ir to prisiminti visiškai nenoriu, kadangi didelių problemų turėjome ne tik modifikacijoje, tačiau ir pagrindinėje projekto komandoje, kurioje buvo sunkiai randama bendra kalba. Didžioji dalis SA:MP žaidėjų jau žino, kad ankstesnį projektą Marius pardavė kitiems žmonėms, todėl galiu drąsiai teigti, kad iš jo liko tik pavadinimas ir daugiau nieko. Dabartinė administracija gali džiaugtis tik garsiai SA:MP pasaulyje nuskambėjusiu pavadinimu, bet daugiau niekuo, nes ten neliko visiškai nieko iš senosios projekto komandos, kuri ir iškėlė šį pavadinimą. Galvoju, kad žaidėjų, kurie patikėjo projekto atsikūrimu su naujais savininkais laukia dar didesnis nusivylimas nei buvo po pirmojo starto. Iš tikrųjų projektas neturėjo patekti į visiškai svetimas rankas, tačiau taip gavosi. Kai prasidėjo ankstesnio projekto griūtis Marius nusprendė situaciją pakeisti vienas ir tiek man, tiek Reinui buvo pasakęs, kad nesėkmės atveju viską perduos į mūsų rankas ir galėsime tvarkytis vieni. Gavosi taip, kad projektas žlugo, bet Marius nebuvo linkęs laikytis duoto žodžio ir kai tik kalba pasisukdavo apie perdavimą, jis arba tempė gumą prašydamas palaukti, arba tiesiog ignoravo, kol galiausiai iš šono sužinojome, kad viskas parduota. Projekto ateitis Visgi mes sustoti neketiname ir kartu su Reinu verčiame švarų lapą, norime pratęsti ankstesnio projekto veiklą ir pagaliau pateisinti nuviltų SA:MP žaidėjų lūkesčius. Į visą žiūrime labai rimtai, todėl pasistengsime, kad sėkmingas būtų ne tik startas, bet ir tolimesnė naujo projekto raida. Mūsų pagrindinis siekis – pritaikyti serverį pagal žaidėjų norus. Tiesa, tas buvo skambiai deklaruota ir ankstesnio projekto tiksluose, tačiau pasiekimas nebuvo įgyvendintas ir žaidėjai negavo to, ko tikėjosi sulaukti. Kaip jau supratote mes naudosime LC modifikaciją, kuri tikrai nebuvo bloga, joje gausu dalykų, kurių žaidėjams nepavyko išbandyti per trumpą ankstesnio projekto gyvavimo laikotarpį. Jau kurį laiką vyksta atnaujinimo darbai, daug ką iš paliktų klaidų jau ištaisėme, bet nemažai dar ir liko. Žinoma, stengiamės ne tik klaidas likviduoti, bet ir įgyvendinti tai, ko žaidėjai troško anksčiau, kai pasiūlymų skiltis forume buvo užpilta, o dienos šviesą pasiekdavo vos keli pasiūlymai. Norime padaryti, kad žaidimas mūsų serveryje būtų ne tik kokybiškas, o ir įdomus, todėl esame atviri pasiūlymams. Retas SA:MP žaidėjas nėra išbandęs LC modifikacijos, taigi, nuo to tik lengviau mums, kadangi beveik kiekvienas patikėjęs mūsų galimybėmis gali išreikšti savo nuomonę apie tai ko serveriui trūksta. Galbūt atsiras ir tokių, kurie prisimins serveryje esančias klaidas, kurios trukdė žaidimui. Dėkoju tiems žmonėms, kurie kūrė vaizdo įrašus apie serverį ir jį kritikavo, tai yra puiki medžiaga mums. Dabar mes analizuojame vaizdo įrašus, taisome ten paviešintas klaidas ir tuo pačiu atsižvelgdami į kritiką generuojame naujas idėjas, kurios dar labiau pagyvintų serverį. Taipogi noriu pridurti, kad laukiame ne tik pasiūlymų ar klaidų paviešinimo, tačiau ieškome ir žmonių, kurie nori prisijungti prie projekto veiklos. Laukiame Jūsų žinučių, mielai išklausysime kiekvieną. Nudžiuginsiu pasakydamas, kad tiek iki forumo, tiek iki serverio starto ilgai laukti nebereikės, tačiau tikslesnės informacijos pateikti dar negalime. Daugiau informacijos suteiksime savaitės bėgyje, todėl sekite naujas mūsų pagrindinėje svetainėje www.LibertyLife.LT arba šioje temoje ir apie viską sužinosite pirmieji. Draugaukime Skype programoje, pridėkite mus į savo kontaktų sąrašą ir kilus klausimams rašykite iš karto, būtinai atsakysime į jūsų rūpimus klausimus. Su mumis galite susisiekti Jums patogiausiu būdu: Skype: libertylife.lt El. Paštu: [email protected] Facebook puslapyje: LibertyLife.LT
  4. 22 taškai
    Černobylis [Official Trailer] Aktoriai: @Andriuhha_Nike @The_Irmisas @Jeremy_Soprano Operatorius: @Linas_Svc Kviečiu pasižiūrėti SA-MP projekto Las-Venturas.LT žaidėjų iniciatyvą atkurti serialo Černobylis motyvus žaidime
  5. 21 taškai
    Kiekvienas iš mūsų nors kartą galvojo apie tai jog nori pavairuoti traktorių arba kombainą per laukus ,pabūti tarp karvių ir vištų , manau jog tai nėra kiekvienam prieinamas dalykas, Farming Simulator 2019 žaidime tai yra įmanoma ir ne tik tai. Visai neseniai Epic Games paskelbė jog ribotam laikui galima pasiimti Farming Simulator 2019 žaidimą nemokamai , žaidimą galima pasiimti tik ant Epic Games ir žaisti ant Epic Games launcher. Kaip pasiimti žaidimą? 1.Būti užsiregistravus epicgames.com tinklapyje . 2.Nueiti į https://www.epicgames.com/store/en-US/product/farming-simulator-19/home ir tada See Editions ir spaudžiate Get . Kiek laiko galios šis pasiūlymas? Pasiūlymas galios iki 2/6/2020 iki 18 val. Pasiimtas žaidimas išliks visam laikui .
  6. 21 taškai
    Dar vienas ainiaus eilėraštis apie tai koks puikus serveris bus. Gaila, kad šis žmogus tą ir temoka - rašyti ir įtikinti vaikus žaisti sampą. Ypatingai, kai kaip kekšė eini per projektus ir nieko kito kaip Admin rango matęs nesi, nes nemoki būti žaidėju ir gyventi žaidėjo vaidmenyje, taip geriausiai galima pamatyti iš tavo fiasko dogberry serveryje bandant įvedinėti žodžio cenzūrą, drausti žaidėjams bendrauti ir įvedinėti visiškai savo taisykles. Bet nieko tokio, juk dėl žodžio "liberty" kažkaip Reinas ir criticallife paliko ir nustojo kurti, kuomet "neturėjo laiko, buvo labai užimtas" ir updeitus kas mėnesį rašydavo, o vat libertylife idėjų ir laiko atsiras ane Du klounai, tetrūksta Mariaus sugrįžimo, galėsit su maybachu lygiuotis gyvenimo neturėjimo lygiu. Linkiu sėkmės kiekvienam 13 metų vaikinui (ar mergaitei) atrasti savo tikrąjį aš šiame Baltijos rekordą sumušusiame libertycity projekte! ai sori libertilife
  7. 20 taškai
    Labas. Skirdamas po labai labai nedaug laiko, šį darbą pradėjau prieš beveik dvejus metus, tačiau užbaigtas jis nėra ir dabar. Nors ir nemėgstu kelti neužbaigtų darbų, šio darbo užbaigti greitu metu nesitikiu, tad rodau tiek, kiek padaryta yra dabar. Jei kada darbas bus užbaigtas pilnai - temą atnaujinsiu. Nuotraukose nėra rodomas miegamasis, namų ofiso bei vonios kambariai (jie sumapinti, tačiau be tekstūrų). NUOTRAUKOS P.S Prieš pora metų dirbau ties smulkesniais San Fierro miesto darbais, tad kurią dieną mąstau įkelti ir juos.
  8. 19 taškai
    Viskas normalu čia kaip ir aš man 20 ir nesu turėjęs panelės draugės , kam turėt panelę nuo 16-17 ar dar anksčiau jei vis tiek išsiskirsi anksčiau ar vėliau , geriau palaukt subręsti , turėti savo pinigų , gyvenamą vietą , subręsti žinoti ko nori iš savęs , savo gyvenimo tikslą turėti , būti pasiruošusiam išlaikyti panelę ir save visapusiškai , bent jau aš taip galvoju ir neskubu , geriau 1 visma gyvenimui nei 10-15 per gyvenimą, viskam savas laikas nepanikuok ;)
  9. 18 taškai
    Laba diena, pagalvojus, senai teko kurti kokio nors tipo temą forume. Tačiau įvyko toks įdomus įvykis, todėl sumąsčiau padaryti diskusiją, kad išsiaiškintumėm ar viskas yra gerai. Gale paliksiu TL;DR. Išties ilgą laiką nežaidžiau SA:MP, kilo įdėja pražvelgti kas ten kur ir kaip vyksta. Nenorėjau eiti į populiariausius serverius kur didžiausia dalis žaidėjų yra 13yo virginai, kuriem galvoj yra tik BMW, vape, rusiškas repas ir pan. Sugalvojau! - Nueisiu į greenside.lt visgi jau vien pavadinimas parodo, kad kažkiek protingesni žmonės ten rinktųsi. All gucci, žaidžiam žaidimą. Šiaip pagalvojus, serverio problema, kad nėra itin daug žaidėjų, bet singleplayer content'as ir maža žaidimo zona gan susitvarko su šia problema. Bežaisdamas priėjau prie serverio "gamyklos" kurioje galima užsidirbti pinigų spaminant vieną knopkę prie dėžių ir gaunant nuo kiekvienos pinigų sumą nuo 15-20 žaidimo valiutos per vienetą. (nuotraukos spoileryje) Kas be ko, sugalvojau, kad tai yra pasipelnymo būdas! Pritaikius savo šeštos klasės matematikos žinias, paskaičiavau, kad pagal įdėja, šis dalykas duoda daugiau pinigų, nei topiniai serverio darbai. Kaip "programuotojas" sugalvojau pabandyti parašyti keletą skriptų. Pasirašiau sau skriptuką kuris automatiškai rinktų sugedusias prekes. Problema - AFK sistema, kuri specialiai išmeta lentelę kurią reikia patvirtini darbo tęsimui. Šito dalyko neskelbsiu, bet sugebėjau apeiti ir tą sistemą padarydamas FAMMS - fully automatic money making system. Nenorėjau iš to nieko blogo, SA:MP nekelia man jokių emocijų ir norėjau pagelbėti serverio kūrėjam, gal už šiokį tokį atlygį (XP, kad pratęsti savo žaidimo kelionę). Kadangi neturėjau 2000XP, negalėjau turėti paskyros forume, todėl parašiau asmeniškai į skype, galų gale išaiškindamas visa problemą. Gavau atsakymą, kad tai yra žinoma klaida, o paklausus kodėl jinai nėra taisoma, gavau atsakymą, kad tai nėra jų prioritetas. NANI? Klaida kuri naikina serverio ekonomiką įnešdama daug pinigų į serverį (kuri veikia AFK) nėra prioritetas? (nuotraukos spoileryje) Išsaiškinau, kad administracija nieko nežada daryti ir net nesidomi būdais kaip tą sutvarkyti, tiek to, jų pasirinkimas. Juokingiausia dalis buvo tame, kad prisijungęs į serverį, pamačiau, kad panaikino visus mano pinigus iš kurių gal 20% tebuvo klaidos sudaryti pinigai. Na kas be ko, dar buvo siūlomas man RCON banas (prieš visą tai). (nuotraukos spoileryje) TL;DR : Na, galų gale atsirado klausimai: Ar verta buvo pranešti apie klaidą administracijai, kuriai tai nieko nereiškia? Ar administracija turėtų elgtis taip? Kaip jūs manote? visas chat log:
  10. 17 taškai
    CriticalLife.lt yra RPG stiliaus projektas, kurio veiksmas vyksta visiškai naujoje San Pablo saloje ir atspindi 1994 metų atmosfera, mūsų projekto spalvos - juoda ir tamsiai raudona, kurios simbolizuoja kančią ir mirtį, sunkų darbą siekiant geresnio rytojaus. Šiuo metu turime suplanavę dvylika didelių atnaujinimų, kurie žaidėjus po starto pasieks kas 2 mėnesius, o jų eigą įtakoja, ne tik žaidėjų prašymai, idėjos, bet ir jų veiksmai atliekami žaidime. Žaidimas nepasibaigia nusipirkus namą, todėl pasiruošk išleisti MILIJARDUS San Pablo dolerių plėtodamas savo imperiją bei laukdamas atnaujinimų, kurie pristatys dar daugiau vietų, kuriose galėsi leisti savo sunkiai uždirbtus pinigus. Čia išgyvena tik aršiausi ir klastingiausi žaidėjai, kurie nejaučia limitų, todėl pasiruošk būti išnaudotas ir terorizuojamas bei tai daryk pats. CriticalLife - Your Critical Dose Of Life! CriticalLife.Lt projektas sukurtas remiantis populiariausiais MMORPG žaidimais. Iš šių žaidimų perėmėme keletą RPG projektuose plačiai naudojamų sistemų, ir pritaikėme tai sa-mp "Tikro gyvenimo" stiliaus serveryje. Taigi CriticalLife.lt - RPG tipo projektas, bet gerai pažįstamoje samp aplinkoje. Dauguma samp projektų Lietuvoje sau suteikia RPG titulą, norėdami išskirti save nuo 'GRP tipo' projektų, arba apsimesti sukūrę modifikaciją nuo "nulio". Taigi, pamirškite tai ką iki šiol žinojote apie samp RPG projektus, nes CriticalLife yra vienintelis serveris vertas RPG vardo! Kiekvienas žaidėjas gali tobulinti savo veikėją naudodami aksesuarų, talentų, įgudžių ir specializacijos sistemas. Šios sistemos žaidėjui suteikia įvairių privalumų, jas naudodami galite pakelti pinigų kiekį gaunamą iš misijų ir darbų, padidinti žaidėjo gyvybių kiekį, išmokti gaminti įvairius daiktus ar greičiau ir efektyviau naudotis turimais ginklais. Dėl didelės ir atviros inventoriaus sistemos, kiekvienas žaidėjas turi laisvę su savo turimais daiktai daryti ką nori - sužvejokite pora žuvų, pasigaminkite savo laužą, jas iškepkite ir parduokite alkaniems žaidėjams. Pasaulyje ieškokite retų daiktų ir parduokite juos relikvijų kolekcionieriams arba juos kolekcionuokite patys! Pirkite pigiau ir parduokite brangiau. Šiuo metu serveryje yra, šiek tiek virš dviejų šimtų daiktų ir šis skaičius sparčiai kyla. Serveryje yra įdiegta realaus laiko, automatinio ekonomikos balansavimo sistema, kuri veikia paklausos ir pasiūlos principu. Dažniausiai žaidėjai tiesiog praleidžia, kai kurias sistemas, darbus, misijas ir k.t. veiklas, nes pagal jų patirtį (XP) žaidime vykdyti tiesiog neverta. Sumažėjus žaidėjų susidomėjimui sistema pakyla iš jos gaunami privalumai. Jei tai darbas - žaidėjas jį dirbdamas gaus daugiau pinigų ir patirties taškų, iki kol sumažės jo paklausa, tokiu metodu, net ir didžiausio lygio žaidėjai dirbs darbus, kurie paprastai skirti mažiausio lygio žaidėjams. Prie ekonomikos balansavimo, taip pat prisideda ir inventoriaus sistema, apie kurią papasakojau seniau. Apie Diktatorių: Diktatorius - valdo serverio ekonomiką ir yra renkamas pačių serverio žaidėjų. Jis gali keisti PVM, VSD, PSD ir turto mokesčius, legalizuoti narkotikų vartojimą, keisti laiką gaunamą už nusikalstamą veiklą bei finansuoti viešąsias įstaigas. Diktatorius renkamas iš naujo, kai jis yra nužudomas vienoje iš gaujų misijų. Jis gauna dalį pinigų iš surinktų mokesčių, todėl būkite itin atsargūs ir rinkite tokį žmogų, kuris tenkins jūsų, o ne savo poreikius ! Apie darbus: Norėčiau išvardinti visus darbus, tačiau tai padaryti ganėtinai sunku, kadangi dauguma darbų priklauso nuo organizacijų, kurios juos turės nusipirkti ir dėl gan didelių jų kainų jie atsiras šiek tiek vėliau. Be to, kai kurie "darbai" pvž. medkirtys yra sukurti misijų pagrindu, todėl jie mūsų projekte nėra priskirti prie darbų ar atvaizduoti darbų saraše. Darant darbų sistemą daug dėmesio skyrėme į nuobodžius darbus tokius kaip: Taxi vairuotojus ir Medikus. Turbūt gan sunku įsivaizduoti, kad taksi vairuotojas galėtų daryti ką nors daugiau, nei vežioti žaidėjus iš taško A į tašką B !?... Be įprastų darbų ir "darbų misijų" turime ir darbų, kuriuos vykdyti galėsite tik turėdami tam tikrą licenziją ir atidarius nuosavą IV( invidualios veiklos ) įmonę. Norėdami sukurti konkurenciją tarp organizacijų sukūrėme dvi kiekvieno darbo versijas, kurios savo veiklą vykdys skirtingose miestuose. Organizacijos gali valdyti tik privačias įmones (UAB), viešąsias įstaigas (Všį) (įstaigos kurios priklauso valstybei) - Policijos nuovadas, ligonines ir t.t valdo serverio administracija ir direktorių prižiūrėtojas. Apie organizacijas: Organizacijos (korpuracijos/kompanijos) perka ir savo nuožiūra valdo fabrikus, naftos platformas, parduotuves ir kt. serveryje esančius verslus. Norint įsteigti organizaciją priima turite nusipirkti licenziją ir ofisą iš kurio valdysite savo organizaciją. Organizacijos tai pat gali pirkti žemės plotus kuriuose galės statyti savo pastatus, supirkinėti ir pardavinėti namus, pirkti ir savo nuožiūra valdyti darbus (UAB). Dauguma pirkinių prieinamų organizacijos sistemoje kainuoja milžiniškus pinigus, todėl turėsite skolintis pinigus iš banko arba pardavinėti savo akcijas kitiems žaidėjams kurie gaus dalį jūsų pelno. Organizacijas valdyti vienam yra gan sunku, todėl gausite samdyti kitus žaidėjus kurie ją valdys už jus. Kaip jau ir minėjau projekto veiksmas vyks milžiniškoje saloje pavadinimu San Pablo. Šiuo metu šioje saloje yra du miestai: San Pablo ir Rock Port. Žemiau rasite šiek tiek daugiau informacijos apie salos istoriją. APIE SAN PABLO SALĄ: Nuo 1940 iki 1945 metų, San Pablo sala buvo naudojama JAV atominių bombų testavimui. Seniau ji buvo žinoma kaip Rendi sala. Dėl eksperimentų atliktų JAV valdžios saloje ženkliai pasikeitė oro sąlygos, smėlio audros ir rūgšties lietūs suniokojo seniau buvusią flora, fauną, dar iki šių dienų čia galima rasti radiacijos likučių, požeminių bunkerių, apleistų JAV naudotų karinių bazių ir kaimelių vaiduoklių. Manoma, kad 1985 - 1992 m. ši apleista sala buvo naudota Pablo Escobaro, pinigų slėpimui ir kontrabandos pervežimui. Maždaug 1993 m. po Pablo mirties paslėpti lobiai ir kontrabanda buvo pasisavinti vietinių gyventoju, kurie kaip manoma, buvo samdomi juos prižiūrėti. Paslėptuose lobiuose buvo rasta Pablo šeimos nuotraukų rūbų bei keli padirbti pasai su naujomis tapatybėmis, manoma - tai galėjo būti vieta, kurioje jis žadėjo apsistoti, reikalams pasisukus netinkama tėkme. 1993 metų pabaigoje suklestėjo ekonomika, įsikūrė pirmasis miestas San Pablo, taip pavadintas Pablo Eskobaro garbiai, vėliau jo garbiai buvo pakeistas ir visos salos pavadinimas. Dėl nelegalių pinigų šis regionas buvo ekonomiškai apribotas JAV valdžios, tačiau tai nesutrukdė tolesniai plėtrai, kadangi ši vieta sulaukė daug investuotojų dėmesio. San Pablo patapo šalimi, kuri buvo valdoma, ne diktatorių, prezidentų ar pačių gyventojų, o bankų, didelių korporacijų ir turtingų individų. Iš pirmo žvilgsnio San Pablo salą valdo diktatorius, tačiau visa tiesa ta, kad tikroji valdžia priklauso milžiniškoms korporacijoms. Nors iš išorės Rock Port ir San Pablo, atrodo kaip patraukli turistų aplankymo vieta, ši sala skirta tik adrenalino ir veiksmo mėgėjams. Melas, korupcija, dideli ir maži nusikaltimai šioje saloje yra kasdienybė. Čia išgyvena tik stipriausi, tik tie kurie nebijo padaryti to ko prireiks, tam kad kiltų karjeros laiptais. San Pablo yra pirmasis ir be abejonės didžiausias miestas saloje turintis nuosavą jūros uostą ir oro uostą. Tai ne oficiali salos sostinė, kurią kaip savo apsistojimo vietą renkasi daugiausiai turistų bei organizacijų iš viso pasaulio. Dėl didelio darbų kiekio ir svarbių vietų pasiekiamumo, tai puikus miestas ir dirbančiam žmogui. Rock Port, kol mieste pakankamai darbų patenkinti kiekvieno reikalavimus, jį dažniausiai renkasi tie, kurie nori atsipalaiduoti, turiningai praleisti laiką ir pasimėgauti milžiniškais paplūdimiais bei nuostabiais kalnais, esančiais netoliese miesto centro. Dėl puikios metro sistemos miestas turi puikų susisiekimą su netoliese esančiu Rendi kaimeliu. Tačiau atrodo, kad pramogų miesto titulą greit atims naujas miestas kuriamas vakarinėje salos dalyje, kuris sulaukė daug milžiniškų organizacijų susidomėjimo. Tai ne viskas apie ką norime papasakoti, bet manau, kad daugumai iš jūsų jau pabodo skaityti (o man rašyti), todėl kviečiu užsukti į mūsų projekto svetainę, kur apie tai ir daugiau papasakosime vaizdo įrašų formatu. Kelios nuotraukos iš projekto (mapp darbas dar yra kūrimo stadijoje, taip pat dar ir nesutekstūrintas):
  11. 17 taškai
    Perplatinu dB modifikaciją, ji buvo labai sena, ir ilgai laikyta apie 8 mėnėsių senumo. Ir iki šiol jos niekas neturėjo, kadangi žlugo dB, tai pamaniau kažkas atkurs arba bent jau nereikės kurti modifikacijos nuo 0. Sorry Edgar, Nerka tu mldc. Pačiame gamemode atnaujinimai. Atnaujinimai: Gamemode dB 2.5 versija. Mapai visi atkurti, bankas ligoninė, visi interjerai ir kt. Visos frakcijos, darbai be pakv sukurti, su sistemom veikiančiom. Lygių sistema, darbai, ir kiti būtini dalykai. Alkio Bar, veikiantis, kai nori pavalgyt mažėja alkis. Visos admin komandos /aod ir t.t. viskas veikia IŠVARDINAU PAGRINDINIUS ATNAUJINIMUS BŪDINGUS cRPG modifikacijoj. Gero naudojimo prasmingai . Versija beveik naujausia dB 2.5. Atsisiuntimas: http://www.solidfiles.com/v/nGXr57mAg6wxK Turbūt nustebote su kiekviena diena neplatintais gerais gamemodais? Jų bus ir daugiau nepamiršk užmesti +rep Gero naudojimo ! Dėmėsio norintiems apžiurėti patį gm: 45.125.66.177:8866
  12. 17 taškai
    Sveiki, dalinuosi SNG.LT Modifikacija. 0.00.4+ versija. Buvo pradėta daryti 5 versija, bet gavosi taip, kad išėjau iš projekto. Modifikaciją turi Mantas_White ir Ernish_Way taip pat ir Mister_Inny, kadangi ji yra bandoma parduoti, pagalvojau ja pasidalinti. Pridedu: Valiutos sistemos failus, textdrawus ir t.t. Nuoroda: ČIA
  13. 17 taškai
  14. 16 taškai
    Sveiki sampiniai, bei kiti protingesni žmonės. Tikriausiai kažkas susimąstė, kur dingo pats kiečiausias freeposteris ir trashtalkeris Zero Two. Trumpai tariant, buvau pagerbtas moderatoriaus @Adomas J. įspėjimais dėl kurių buvau užtildytas (bei užbanintas). Problema tame, kad, mano nuomone, moderatorius pats nežinojo už ką baudžia ir ieškojo betkokios priežasties prisikabinti (tai sklido iš jo atsakymų pokalbyje). Long story short, kažkoks IQ dropas pastoviai postino „pinigų užsidirbimo temas“, užmečiau -REP, jis užmetė man atgal. Būdamas lietuviu, pasielgiau kaip pridera – užmečiau jam dar 4 -REP, man gi neskauda. Po poros minučių gaunu ban‘ą su priežastimi – piktnaudžiavimas reputacija. Moderatorius nusprendė, kad pažeidžiu 1.15 taisyklę: Tačiau pagalvojus, reputacija panaudojau, nes žmogus rašė šlamštą forume. Reputacija naudojama su priežastimi susijusią su forumu. Šioje vietoje būtų įdomu išgirsti ką jūs manote: ar pažeista taisyklė ar ne? Juokingas dalykas tame, kad tas pats žmogus kuriam uždėjau -REP vėliau prisikūrė papildomų paskyrų, kad užsidėti sau +REP atgal, tačiau jo nestebi aukštesnės jėgos, todėl jis gyvena laisvėje: Šioje vietoje galėtu kažkas užduoti klausimą: „Gerbiamasis Zero Two, kodėl jūs rašote čia, o ne aiškinates su administracija?“. Atsakymas lengvas: visiem po*ui. Jeigu atkreiptumėmė dėmesį, administratorius @SomethingHappened paskutinį kartą prisijungęs buvo Birželio 25-ą dieną. Nieko nuostabaus. Galų gale aš šitą litaniją parašiau, kad pasiskųsčiau, kad „ant širdies būtų geriau“. Bet vistiek man įdomu, kaip jūs manote, kas čia šitoje situacijoje yra blogietis? Mano nuomone – moderatorius @Adomas J. , kuris kaip nuodėmės išpirkimą turėtu įvykdyti sepuku ( https://lt.wikipedia.org/wiki/Sepuku )
  15. 16 taškai
    Greenside.lt ieško kito „Steve Jobs“ Ieškome žmogaus, kuris gali pasigirti loginiu mąstymų, turi begale idėjų susijusiu su SA-MP, yra susidures su SA-MP .pwn ir supranta iš kur atsiranda tos visos komandos serverio gamemode. Paprasčiau kalbant ieškome žmogaus, kuris būtų dešinė ranka programuotojui t.y. mūsų projekte idėjos gimsta ne iš kelių sakinių, kuriuos išpildo programuotojas kode. Mūsų projekte idėjos yra aprašomos detaliai nuo A iki Z su visais GUI lentelių tekstais ir t.t. tam kad palengvinti darbą koduotojui ir kiek galima labiau apgalvoti visus galimus variantus. Asmeniškai pats tuo užsiimu apie ~3 metus ir žinau, jog šis darbas yra ganėtinai sunkus, todėl jeigu atsiratų toks žmogus, kuris atitiktų visus mūsų reikalavimus ir įrodytų savo naudą, laikui bėgant didelė galimybė prisijungti prie pagr. savininkų komandos su perspektyva ateityje perimti projekto valdymą. Keletas idėjų aprašymo pavyzdžių: https://www.dropbox.com/s/tveopqtn5l5qiti/Supaprastintas verslų modelis.docx?dl=0 https://www.dropbox.com/s/kul1h39qrwm2hnl/Helovino evento idėjos modelis.rtf?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hl69t4zls4126qk/Kalėdų užduoties modelis 2018.rtf?dl=0 Svarbu paminėti, jog žmogus turi būti ypač tvarkingas aprašant idėjas ir turi laikytis nuoseklumo. Tai yra ypač svarbu tam, jog koduotojui kiltų kuo mažiau klausimų peprantant idėją pries jos išpildymą. Susisiekti galite AŽ supergames.lt forume arba skype roks220. Taip pat galite rašyti į paštą [email protected]
  16. 16 taškai
    Nepadarymas nuo to, kad Lietuvos SA:MP žaidėjai nelabai vertina unikalumą skiriasi. Va ir pats po to sakai, kad sistemos iš rusiškų serverių, o sakai, kad nepadarom. :)))) Linkiu ir tau pinigus vežimais vežti, kad ne tik ant kebabo iš nutriušusios kaimo kebabinės užtektų, bet kad ir galėtum steikus ant jūros kranto valgyti ir kai užaugsi grey goosa gurkšnoti!
  17. 14 taškai
    Labas vakaras, noriu pranešti, kad ilgai lauktas GTA V roleplay serveris startuos jau Birželio 29 dieną 19:00 Lietuvos laiku. 6Sides projektas kone labiausiai laukiamas lietuviškas roleplay serveris, kuris jums siūlo subrendusią administraciją, tvarkingą serverį ir daug, daug nematytų bei įdomių sistemų ! Taip pat norėčiau pasinaudoti progą ir paminėti, kad užpildytumėte anketas ir veikėjo aprašymą iki birželio 27, kad spėtume viską patikrinti. Anketas rasite https://vvp.6sides.lt Daugiau apie projektą galite sužinoti nuėję į mūsų forumą https://6sides.lt Serverio pristatomasis video Norime pasakyti visiems 6Sides projekto sekėjams didelį ačiū už jūsų palaikymą! Be jūsų visų 6 mėnesiai sunkaus darbo būtų buvę daug sunkesni. Susitiksime serveryje ! Sena tema kurios nebegalime redaguoti
  18. 14 taškai
    Už 30 eurų tu gali savo draugo slyvai pripilti saleros, kad jis tave nuvežtų pas daktarus ir jie diagnozuotų tau ligą. Nes normalus žmogus tokiais pinigais nesišvaisto.
  19. 14 taškai
    Labas. Naujas darbelis - LV miesto uostas, galima naudoti kaip spawną. Parduodamas. Nuoroda į albumą: https://imgur.com/gallery/4kxLxzF Skype: pofka212
  20. 13 taškai
    Labai gera praktika taip įforminti idėjas, pagarba! Kam tai atrodo keista ar net beprasmiška tai nieko, pradėsit studijuoti kažką su IT, pamatysit kaip dirba įmonės ir suprasit, kad praktiškai kiekvieną sistemą kuriant yra naudojami tokie dalykai.
  21. 12 taškai
    Artėjant nuostabiausioms ir jaukiausioms šventėms, SuperGames.lt ir VPSnet.lt nori Jums įteikti dovanų. Norint jas gauti turėsite įvykdyti pateiktas užduotis ir taip gausite galimybę dalyvauti konkurse bei laimėti jo prizus. Konkurso užduotys Sukurti žaidimų ar technikos naujieną (sukurti temą apie kokią nors žaidimų ar technikos naujieną, turi būti "Žaidimų naujienos" arba "Technikos naujienos" skiltyje); Naudingos temos sukūrimas (sukurti naudingą pamoką, pvz.: „Kaip sukurti FiveM serverį?“, pamokos negalima kopijuoti iš kitur, turite patys pamoką sukurti nuo 0, nepamirškite patikrinti ar nėra tokios pamokos jau sukurta). Bent už vienos užduoties atlikimą turite šansą dalyvauti konkurse ir laimėti vieną iš prizų. Atlikus abi užduotis turite didesnį šansą laimėti vieną iš prizų. Beje, atlikę nors vieną iš užduotį į komentarus būtinai įdėkite temos ar temų nuorodas. Konkurso prizai 1 vieta - VPSnet.lt 50 eurų balansas ; 2 vieta - Red Dead Redemption 2 žaidimas (Rockstar Games Launcher raktas) ; 3 vieta - Premium narystė metams + 2 000 forumo eurų . Konkurso laimėtojai papildomai gaus forumo medalį “2019 metų Kalėdinis konkursas“. Laimėtojai bus renkami atsitiktinai per random.org , Gruodžio 31 d. Jaukių ir gražių švenčių linki VPSnet.lt ir SuperGames.lt komanda! P.S Pašaliniai komentarai nelaukiami išskyrus konkurso dalyvių temų nuorodas .
  22. 12 taškai
    Australijos policija penktadienį pranešė, kad buvo sulaikyti šeši asmenys, kurie įtariami nelegalia lažybų veikla viename iš CS:GO turnyrų. Skelbiama, kad reidai vyko keliuose šalies miestuose, o visi sulaikyti asmenys yra 19-22 metų vyrai. Pranešama, kad jiems pateikti įtarimai dėl nelegalios įtakos turnyro rezultatams darymo bei neteisėtos informacijos panaudojimu atliekant statymus lažybų kontorose. Visi įtariamieji buvo apklausti ir paleisti, tačiau tyrimas vyksta ir toliau. Tyrimas buvo pradėtas dar šių metų kovo mėnesį, kuomet viena lažybų bendrovė pateikė informaciją apie įtartinus veiksmus ir statymus CS:GO turnyre. Spėjama, kad bent penki mačai buvo sutarti bei atlikta apie nelegalių 20 statymų. Jeigu kaltinimai pasitvirtins, įtariamiesiems gresia iki 10 metų kalėjime.
  23. 12 taškai
    San Fierro Gas Station, Binco Clothes, Auto Parts. (pilna galerija: https://imgur.com/a/a3jFkmh)
  24. 11 taškai
    Laba, taigi, daugelis šio forumo vartotojų yra jaunesnio amžiaus asmenys, dar tik besimokantys mokykloje arba neseniai ją baigę, todėl nusprendžiau parašyti šį pranešimą, skirtą visiems jiems, tam, kad galbūt sudominčiau ir padėčiau jiems su ateitimi. Nors aš ir pats esu ne ką vyresnis, bet manau, kad turiu jau pakankamai patirties, kad galėčiau ja pasidalinti su kitais. Kas yra programavimas? Itin paprastai sakant, programavimu yra kažkokios problemos ar problemų sprendimas. Taip, šis apibrėžimas galbūt šiek tiek primena matematiką, tačiau taip nėra. Programavimas yra visai kas kita, nors tai ir asocijuojasi su matematinėmis problemomis. Programavimo dėka išsprendžiamos įvairios problemos, pasitelkiant minimalias matematinės žinias ir konkrečios programavimo kalbos veikimo žinias. Kaip pradėti programuotojo karjerą? Kalbų skirtumai Pačiu paprasčiausiu ir logiškiausiu atsakymu būtų vienos kalbos pasirinkimas ir mokymasis. Kiekviena programavimo kalba kažkuom skiriasi, sintakse, funkcijomis, galimybėmis, tačiau kiekviena programavimo kalba turi tokį patį veikimo principą - visur yra tokie “dalykai” kaip: - masyvai (arrays) - if sakiniai (if statements) - for, foreach, while ciklai (loops) - ir t.t. Taigi vienos programavimo kalbos mokėjimas smarkiai palengvina ir kitų kalbų mokymasį, kadangi visos kalbos turi kažką bendro ir nors gali prireikti parašyti kai ką kitokia sintakse (pvž.: vienoje kalboje gali prireikti padėti kabliataškį (;) eilutės pabaigoje, o kitoje ne; vienoje kalboje gali prireikti naudojant kokią nors funkciją apskliausti skliaustais siunčiamus argumentus į funkciją, o kitoje ne...), bet principas išlieka toks pats, nesvarbu su kokia kalba kažką rašysi, vis tiek kodas bus panašus, pvž.: Daugybos lentelės nuo 1 iki 9 išvedimas į ekraną/konsolę: PHP: for($i = 1; $i < 10; $i++) { for($y = 1; $y <= 10; $y++) { echo $i . “ * ” . $y . “ = “ . $i * $y . “<br>”; } } JavaScript: for(var i = 1; i <= 10; i++) { for(var y = 1; y < 10; y++) { console.log(i + “ * “ + y + “ = “ + (i * y)); } } Vienintelis dalykas, kuris čia skiriasi yra kintamųjų aprašymas ir teksto išvedimas, tad tai ir argumentuoja faktą, kad mokant vieną iš šių kalbų, galima laisvai šias žinias panaudoti ir kitoje kalboje, įgavus minimalias žinias apie kintamuosius ir žinant kaip išvesti rezultatą į ekraną (šiuo atveju į konsolę, jeigu su javascript ir web puslapį (bet nebūtinai), jei su php). Tad jau išsiaiškinome, kad norint pradėti programuotojo karjerą užtenka pradėti tiesiog išmokus vieną programavimą kalbą, bet kalbų juk yra daug, tad kaip ją pasirinkti? Kaip rinktis pirmąją programavimo kalbą? Renkantis reikėtų atsižvelgti į tai, kad pirmoji programavimo kalba būtų: Populiari bei plačiai naudojama. Tai palengvintų susidūrus su problemomis, kadangi, jei kalba yra populiari, greičiausiai kažkas kitas jau buvo susidūręs su tuo, ką bandai pats padaryti, tad gerai pagooglinus yra galimybė labai lengvai sutvarkyti savo kodą ir sužinoti, kaip tai daro kiti. Populiari programavimo kalba taip pat suteikia galimybė greičiau mokytis taip pat dėl to, jog turbūt jai yra sukurta daug daugiau kursų, pamokų, tad atsiranda tiek didesnis pasirinkimas, tiek daugiau kokybiškų šaltinių mokytis. Nesudėtinga. Dar vienas ypatingai svarbus aspektas renkantis pirmąją programavimo kalbą būtinai turi būti šis, kadangi sudėtinga programavimo kalba gali paprasčiausiai atbaidyti pradedančiuosius programuotojus ir labai greitai užbaigti jų trumpą programuotojo karjerą. O nesudėtinga ar net “lengva” programavimo kalba gali suteikti dar daugiau motyvacijos mokytis, pajutus, jog tau puikiai sekasi. Susijusi su tuo, ką nori veikti arba tiesiog tau patinkanti. Nors tai nėra pagrindinis aspektas, bet vertėtų atsižvelgti ir į tai, ką nori programuoti ateityje. Jeigu nori būti front-end (client-side) real time web aplikacijų kūrėjų, galbūt ir nevertėtų mokytis C++ ar C#, jeigu programavimo su šiomis kalbomis rezultatai nebus tau patinkantys ir vis galvosi, kada galėsi pradėti mokytis javascript ir kūrti web aplikacijas. Mano pasiūlymai rinktis pirmąją kalbą 1. JavaScript – labai populiari ir nesudėtinga programavimo kalba, turinti daugybę įvairių frameworkų (darbą su didesniais projektais, palengvinančių “įrankių”). Programavimo kalba skirta kurti tiek front-end, tiek back-end. Kitaip sakant, mokant JavaScript galima sukurti visą, pilną projektą, nepanaudojant jokios kitos kalbos (jeigu neskaičiuotume HTML, CSS, SQL, kurios nėra priskiriamos prie įprastų programavimo kalbų). Gana lengva ir ypatingai šauni kalba, kurios specialistai laukiami informacinių technologijų įmonėse Lietuvoje. 2. PHP - ypatingą vietą Lietuvoje užimanti programavimo kalba, kuri kai kurių programuotojų teigimu yra vadinama mirštančia, bet esanti tiesiog daugiausiai naudojama kalba Lietuvoje ir darbo skelbimų tinklapiai tai tik patvirtina, taip pat ji yra vis atnaujinama. Taip pat gana lengva ir darbą jums ateityje galinti suteikti kalba, nors nežinia kiek laiko dar užtruks PHP dominavimas Lietuvoje, kadangi kituose šalyse ji yra pamažu keičiama į kitas, greitesnes, modernės kalbas: į tą patį JavaScript’ą (node.js framework), ruby (rails framework), golang, python, asp.net. Tačiau PHP vis tiek turėtų išlikti populiari dar ilgam laikui, tad tai būtų neblogas pasirinkimas. Kita. Ne tokios populiarios Lietuvoje, tačiau taip pat ganėtinai lengvos išmokti, pagreitį įgaunančios programavimo kalbos, kurios ateityje turėtų turėti svarbesnę rolę: Python ir Ruby. Taip pat greičiausiai mokykloje jums teks mokytis ir C++, nors pats šiuos kalbos nesiūlyčiau, nes ji yra gana sudėtinga, tačiau galite pasirinkti ją, kadangi taip bus lengviau ir pasiruošti informatikos egzaminui (jeigu jį laikysite) bei dalyvauti lmio.lt programavimo olimpiadoje (iki 12 klasės) Kaip mokytis? Kadangi šiuo metu gyvename 2019 metais, visą galimą informaciją galime pasiekti internetu ir pats efektyviausias ir pigiausias būdas išmokti programuoti, yra mokytis savarankiškai. Užtenka turėti motyvacijos ir ... Ir tiek, užtenka tik motyvacijos ir minimalaus anglų kalbos supratimo. Rašant “motyvacija”, turiu omenyje turėti noro per dieną bent po 20-30 minučių pasėdėti prie kompiuterio ir paprogramuoti. Žinoma, galite skaityti visokius straipsnius apie programavimo kalbas, žiūrėti vaizdo įrašus, bet ypatingai svarbu yra pačiam prisėsti ir panaudoti teorines žinias praktikoje ir taip pat ypatingai svarbu paversti tai įpročiu ir net, esant labai pavargusiam, vis tiek prisėsti ir išmokti kai ką naujo. Taigi kaip mokytis kaip ir aišku, bet iš kur gauti kokybiškos informacijos? Štai sąrašas šaltinių, kurie man padėjo išmokti daugybę dalykų: https://udemy.com - Didžioji dalis kursų mokami, tačiau yra ir nemokamų. Gana gera mokymosi sistema, didelis kursų pasirinkimas, tačiau geresni kursai dažniausiai yra mokami. http://teamtreehouse.com - Labai kokybiškos pamokos, nemažai informacijos, yra galimybė gauti free trial savaitei https://www.freecodecamp.org/ - visiškai nemokamas tinklapis, tačiau pamokos pagrinde tik apie HTML/CSS/JavaScript (su framework’ais) https://www.skillshare.com/ - Kai kurių kursų kokybė kiek prastesnė nei viršuje išvardintų tinklapių, tačiau yra labai gerų mokytojų, nors realiai, tai narystė yra mokama, bet labai lengva gauti kelis nemokamus mėnesius, užtenka tiesiog prisiregistruoti per mano referralą https://skl.sh/2GMZi7R ir gausite 2 nemokamus mėnesius. https://www.youtube.com/ - sunku išvardyti geriausius youtuberius, besidalinančius programavimo pamokomis, kadangi jų yra nemažai, bet tik pateikiu youtube linką, dėl to, jog ten taip pat yra nemažai informacijos, nors dažnai ji yra ne tokia kokybiška (BET TIKRAI NE VISADA), kaip mokama. PDF knygos, anglų kalba https://www.pdfdrive.com/programming-books.html https://github.com/EbookFoundation/free-programming-books/blob/master/free-programming-books.md Ir t.t. Tačiau, jeigu ir neradote savo norimo kurso tuose tinklapiuose, galite laisvai pasinaudoti puikiu įrankiu norimo kurso paieškai. Tai yra https://hackr.io/, įvedus norimo kurso pavadinimą ar pasirinkus iš sąrašo, gausite sąrašą kursų iš įvairių tinklapių, todėl nepatingėkite pasinaudoti šio įrankiu norint rasti geriausią šaltinį mokslui. Jeigu visgi nežadate mokėti už kursus, galiu pasiūlyti nelegalų būdą juos gauti Yra tinklapis, kuriame galite rasti beveik bet kurį kursą iš udemy.com (ir ne tik) ir parsisiųsti torrent būdu. Tai yra https://freetutorials.us, tiesa yra taip pat ir kitų panašių tinklapių, kur galima gauti kursus nelegaliai, bet čia jau jūsų pasirinkimas, tiems, kas neturit pinigų, galit taip mokytis, bet kas turit, tai pagalvokit ir apie kūrėjo rėmimą nupirkus iš jo kursą. Turiu dar labai nemažai informacijos, kuria galėčiau pasidalinti, bet norėčiau sužinoti jūsų nuomonės, ar tai naudinga ir jei kas turit klausimų dėl pačio programminimo, prašau klausti, padėsiu visiem, kam tai įdomu
  25. 11 taškai
    Sveiki taigi vel keliu gamemode paketa bet šįkart paketa sudaro netgi ispudingu 33 Gamemodu!!! Yra LV,LS,SF,KAIMELIU GM Atsisiuntimas : https://www66.zippyshare.com/v/jBBYvCSw/file.html Dydis: 203,13 MB Įkelta: 24-04-2019 18:48 Patiko ? nepagailėk +Rep

×