Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Kuriami pluginai [FREE]


ArtHa

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3279 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,
Nusprendžiau turėdamas laisvo laiko kurti pluginus jums (jūs užsakot, turiu laiko - padarau). Galite net neužsisakinėti sudėtingų plugin, neskirsiu tokiems dalykams tiek laiko, kad atiduoti nemokamai, tačiau paprastus pasistengsiu visada padaryti. P.s. projektai, kurie nėra švarus,  plagiatoriai, galite neteršti šios temos.

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas
2. Funkcija
3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute)
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų)

Už sukurtus pluginus norėčiau gauti +REP, tačiau tai nėra privaloma ir panašiai.

Redaguota , nario ArtHa
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas Havanalife.lt Plug DJ
2. Funkcija Nesinaudoju Plug DJ TAI IR NEZINAU KA REISKIA
3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Privatus
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Havanalife.lt/forumas     

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:

1. Pavadinimas Havanalife.lt Plug DJ

2. Funkcija Nesinaudoju Plug DJ TAI IR NEZINAU KA REISKIA

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Privatus

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Havanalife.lt/forumas     

Gerbiamasis, labai jūs užjaučiu, tačiau pataikėte ne į ta skiltį (čia atliekami CS užsakymai, o ne SAMP).

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas: Knife vipmenu.
2. Funkcija:

 

VIPMENU

  • KNIFE SKIN: [ON/OFF]
  • GREITAS BĖGIMAS [ON/OFF]
  • +25HP kiek viena round'a [ON/OFF]
  • AUTO BHOP [ON/OFF]
  • FB Granata [ON/OFF]
  • 2x JUMP [ON/OFF]

P.s būtų puiku jeigu tik viena is šių 6 eitu įjunkti round'o metų.

 

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute). Privačia žinute.
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Nusiunčiau į pm.

Redaguota , nario Quen`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas Admin Menu
2. Funkcija
Uzbaninti žaidėja ( amx_ssbanmenu )
Uzgaginti žaidėja ( amx_gagmenu )
Iskickinti žaidėja ( amx_kickmenu )

Slay/Slap zaideja (amx_slapmenu)
Balsavimas uz map (amx_votemapmenu)
Padaryti sreenshot zaidejui (amx_ss)
0. Iseiti
--

Arba tiesiog pagal šita paeditink: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=176385
3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Atsiųsti man.
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) į PM numesiu.

Redaguota , nario Ernestas S.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymai bus padaryti 2-3 dienų bėgyje.

 

Uzbaninti žaidėja ( amx_ssbanmenu )
Uzgaginti žaidėja ( amx_gagmenu )

 

Užsakyma padarysiu, tačiau turėtum žinoti, kad teks įsidėti šiuos plugin:

 

ss ban

GAG

 

Ar nori, kad įdėčiau viską į vieną?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymai bus padaryti 2-3 dienų bėgyje.

 

Uzbaninti žaidėja ( amx_ssbanmenu )

Uzgaginti žaidėja ( amx_gagmenu )

 

Užsakyma padarysiu, tačiau turėtum žinoti, kad teks įsidėti šiuos plugin:

 

ss ban

GAG

 

Ar nori, kad įdėčiau viską į vieną?

Turiu šiuos įsidėjas amx_gagmenu ir amx_ssbanmenu tai , reikia kad tik komanda iskviestu

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas Edit vipmenu
2. Funkcija Išimt multijump , tiesiog iš csdm padaryt į public , padaryt , kad kulkų nebūtų 200 ir pnš. Perdaryt ir , kad awp , cs_deagle mapuose negautu vipmenu.


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
 
#define MaxPlayers 32
 
new const Float: g_flCoords[][] =
{
    {0.50, 0.40},
    {0.56, 0.44},
    {0.60, 0.50},
    {0.56, 0.56},
    {0.50, 0.60},
    {0.44, 0.56},
    {0.40, 0.50},
    {0.44, 0.44}
}
 
new bool: DoJump[33] = false
 
new bool: Status[33][6]
 
new bool: Bullet_Damage[33]
new bool: Multi_Jump[33]
new bool: Vampire[33]
 
new bool:HasC4[33]
 
new PlayerPos[MaxPlayers + 1]
 
new JumpNUM[33] = 0
 
new bool: toggle_m4a1[33]
new bool: toggle_ak47[33]
new ginklai[33]
new granatos[33]
 
new g_MaxPlayers
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CP] Server Menu", "1.0", "xS The Moon")
 
    register_cvar("cpsm_advert", "1")
    register_cvar("cpsm_advert_time", "20.0")
 
    register_cvar("cpsm_health_kill", "5")
    register_cvar("cpsm_health_hs", "5")
    register_cvar("cpsm_maxjumps", "1")
 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
 
    register_clcmd("say /vipmenu", "Main_Server_Menu")
 
    if (get_cvar_num("cpsm_advert"))
    {
        set_task(get_cvar_float("cpsm_advert_time"), "CPSM_Adv_Message", 0, _, _, "b")
    }
 
    register_event("DeathMsg", "Ev_DeathMsg", "a")
    register_event("Damage", "Ev_Damage", "b", "2>0", "3=0")
 
    g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}
 
public client_connect(id)
{
    DoJump[id] = false
    JumpNUM[id] = 0
}
 
public player_spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return HAM_IGNORED
ginklai[id] = 1
granatos[id] = 1
if(toggle_m4a1[id] == true && cs_get_user_hasprim(id))
{
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 112)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 52)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
else if(toggle_m4a1[id] == true)
{
    if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
        HasC4[id] = true;
    else
        HasC4[id] = false;
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife")
    give_item(id, "weapon_m4a1")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    give_item(id, "weapon_deagle")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    if (HasC4[id])
    {
        give_item(id, "weapon_c4");
        cs_set_user_plant( id );
    }
}
else if(toggle_ak47[id] == true && cs_get_user_hasprim(id))
{
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
else if(toggle_ak47[id] == true)
{
    if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
        HasC4[id] = true;
    else
        HasC4[id] = false;
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife")
    give_item(id, "weapon_ak47")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    give_item(id, "weapon_deagle")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    if (HasC4[id])
    {
        give_item(id, "weapon_c4");
        cs_set_user_plant( id );
    }
}
if(Status[id][0] == true)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang")
    give_item(id, "weapon_flashbang")
    give_item(id, "weapon_smokegrenade")
    give_item(id, "weapon_hegrenade")
    give_item(id, "item_assaultsuit")
    give_item(id, "item_thighpack")
}
return HAM_IGNORED
}
 
public Ev_DeathMsg()
{
    new attacker = read_data(1)
 
    new Health
    new HP_Add
 
    if (Vampire[attacker] == true)
    {
        if ((read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0))
        {
            HP_Add = get_cvar_num("cpsm_health_hs")
        }
        else
        {
            HP_Add = get_cvar_num("cpsm_health_kill")
        }
 
        Health = get_user_health(attacker)
        Health += HP_Add
 
        set_user_health(attacker, Health)
   
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
        show_hudmessage(attacker, "Healed +%d HP", HP_Add)
 
        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, attacker)
        write_short(1<<10)
        write_short(1<<10)
        write_short(0x0000)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(200)
        write_byte(75)
        message_end()
    }
}
 
public Ev_Damage(victim)
{
    if (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
    {
        new id = get_user_attacker(victim)
        if ((1 <= id <= g_MaxPlayers) && is_user_connected(id))
        {
            if (Bullet_Damage[id] == true)
            {
                new iPos = ++PlayerPos[id]
                if (iPos == sizeof(g_flCoords))
                {
                    iPos = PlayerPos[id] = 0
                }
                set_hudmessage(0, 100, 200, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
                show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
            }
        }
    }
}
 
public CPSM_Adv_Message(id)
{      
    print_color(id, "/y[/gCP/y] /ctrServerio Meniu/y: /gNoredamas atidaryti rasyk /y//ctrcp")
}
 
public Main_Server_Menu(id)
{
    if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
            new menu = menu_create("\d[\rVIPMENU\d] \yServerio Meniu\d:", "Server_Menu")
 
        new szMsg1[60]
        new szMsg2[60]
        new szMsg3[60]
        new szMsg4[60]
        new szMsg5[60]
        new szMsg6[60]
 
        format(szMsg1, 59, "\d[\rCP\d] \wGranatos/Sarvai. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][0] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg2, 59, "\d[\rCP\d] \wBullet Damage. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][1] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg4, 59, "\d[\rCP\d] \wM4A1 + Deagle. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][3] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg5, 59, "\d[\rCP\d] \wAk47 + Deagle. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][4] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg6, 59, "\d[\rCP\d] \wHP Uz Kill. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][5] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
 
        menu_additem(menu, szMsg1, "1", 0)
        menu_additem(menu, szMsg3, "3", 0)
        menu_additem(menu, szMsg4, "4", 0)
        menu_additem(menu, szMsg5, "5", 0)
        menu_additem(menu, szMsg6, "6", 0)
 
            menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, menu, 0)
    }
    else
    {
        print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] /ctrvipmenu /gtik V.I.P'ams ir ADMIN'ams.")
        return
    }
}
public Server_Menu(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
        {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
        }
 
        if (item == 0)
    {
        if (Status[id][0])
        {
            Status[id][0] = false
            granatos[id] = 0
        }
        else if(granatos[id] == 0)
        {
            Status[id][0] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else
        {
            Status[id][0] = true
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "item_assaultsuit")
            give_item(id, "item_thighpack")
        }
    }
        if (item == 1)
    {
        if (Status[id][1])
        {
            Status[id][1] = false
            Bullet_Damage[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][1] = true
            Bullet_Damage[id] = true   
        }
    }
        if (item == 2)
    {
        if (Status[id][2])
        {
            Status[id][2] = false
            Multi_Jump[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][2] = true
            Multi_Jump[id] = true
        }
    }
        if (item == 3)
    {
        if (Status[id][3])
        {
            Status[id][3] = false
            toggle_m4a1[id] = false
            ginklai[id] = 0
        }
        else if(ginklai[id] == 0)
        {
            Status[id][3] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else if (Status[id][4] == true)
        {
            Status[id][3] = false
            toggle_m4a1[id] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] AK47 jau ijungta.")
        }
        else
        {
            Status[id][3] = true
            toggle_m4a1[id] = true
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
            give_item(id, "weapon_deagle")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
        if (item == 4)
    {
        if (Status[id][4])
        {
            Status[id][4] = false
            toggle_ak47[id] = false
            ginklai[id] = 0
        }
        else if(ginklai[id] == 0)
        {
            Status[id][4] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else if (Status[id][3] == true)
        {
            Status[id][4] = false
            toggle_ak47[id] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] M4A1 jau ijungta.")
        }
        else
        {
            Status[id][4] = true
            toggle_ak47[id] = true
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            give_item(id, "weapon_deagle")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
        if (item == 5)
    {
        if (Status[id][5])
        {
            Status[id][5] = false
            Vampire[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][5] = true
            Vampire[id] = true
        }
    }
        Main_Server_Menu(id)
        return PLUGIN_HANDLED
}
 
public client_PreThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
 
    if (Multi_Jump[id] == true)
    {
        if ((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
        {
            if (JumpNUM[id] < get_cvar_num("cpsm_maxjumps"))
            {
                DoJump[id] = true
                JumpNUM[id]++
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
        }
   
        if ((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
        {
            JumpNUM[id] = 0
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    if (DoJump[id] == true)
    {
        new Float: velocity[3] 
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        DoJump[id] = false
 
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg,190,input,3)
    replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
    replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
    replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
    replace_all(msg,190,"/w","^2");// team txt
    if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch")
    for (new i=0;i<count;i++)
        if (is_user_connected(players))
        {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players)
            write_byte(players)
            write_string(msg)
            message_end()
        }
}

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Atsiusti
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Zinai

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Užsakymo anketa:

1. Pavadinimas Admin Menu

2. Funkcija

Uzbaninti žaidėja ( amx_ssbanmenu )

Uzgaginti žaidėja ( amx_gagmenu )

Iskickinti žaidėja ( amx_kickmenu )

Slay/Slap zaideja (amx_slapmenu)

Balsavimas uz map (amx_votemapmenu)

Padaryti sreenshot zaidejui (amx_ss)

0. Iseiti

--

Arba tiesiog pagal šita paeditink: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=176385

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Atsiųsti man.

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) į PM numesiu.

Darbas atliktas, kiti darbai bus rytoj.

 

bbe8e0b0921698bfa898ab0e679923c5308.jpg

 

Laukiame užsakovo nuomonės apie darbą.

Redaguota , nario ArtHa
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Užsakymo anketa:
1. Pavadinimas: Public VIP meniu pluginas.
2. Funkcija:

 

  • Rodo vipo, (jei jis turi flag "u" Admin, jei "a" S.Admin) prisijungimą chate;
  • Vip menu dingsta po 10 sekundžių jeigu nieko nepasirenki;
  • Neišmeta VIP meniu mažuose, awp, aim, fy ir pan. žemėlapiuose;
  • Už nužudymą +5hp, bet maksimalus HP kiekis 100;
  • Pats VIP meniu atrodytų šitaip:

 

1-2 roundas:

   1. Glock

   2. USP

   3. Deagle

 

3-... roundai:

   1. M4A1

   2. AK47
   3. Famas

   4. Galil

 

Pasirinkus vieną iš aukščiau pateiktų ginklų išmetama Pistols meniu:
  1. Glock

  2. USP

  3. Deagle

 

Taip pat kiekvieną roundą VIP žaidėjui duodamos visos granatos. (HE, 2x FB, Smoke)

 

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute): Privatus.
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų): Nusiunčiau į PM.

Redaguota , nario KIRIL
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Užsakymo anketa:

1. Pavadinimas: Knife vipmenu.

2. Funkcija:

 

VIPMENU

  • KNIFE SKIN: [ON/OFF]
  • GREITAS BĖGIMAS [ON/OFF]
  • +25HP kiek viena round'a [ON/OFF]
  • AUTO BHOP [ON/OFF]
  • FB Granata [ON/OFF]
  • 2x JUMP [ON/OFF]

P.s būtų puiku jeigu tik viena is šių 6 eitu įjunkti round'o metų.

 

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute). Privačia žinute.

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Nusiunčiau į pm.

Užsakymas padarytas ir nusiųstas privačia žinute, tačiau jame nėra 2x JUMP, kadangi redagavai savo pranešimą tuomet, kai buvo jau padaryta 80% plugin.

 

di-ORAO.jpg

 

 

 

Užsakymo anketa:

1. Pavadinimas Edit vipmenu

2. Funkcija Išimt multijump , tiesiog iš csdm padaryt į public , padaryt , kad kulkų nebūtų 200 ir pnš. Perdaryt ir , kad awp , cs_deagle mapuose negautu vipmenu.

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
 
#define MaxPlayers 32
 
new const Float: g_flCoords[][] =
{
    {0.50, 0.40},
    {0.56, 0.44},
    {0.60, 0.50},
    {0.56, 0.56},
    {0.50, 0.60},
    {0.44, 0.56},
    {0.40, 0.50},
    {0.44, 0.44}
}
 
new bool: DoJump[33] = false
 
new bool: Status[33][6]
 
new bool: Bullet_Damage[33]
new bool: Multi_Jump[33]
new bool: Vampire[33]
 
new bool:HasC4[33]
 
new PlayerPos[MaxPlayers + 1]
 
new JumpNUM[33] = 0
 
new bool: toggle_m4a1[33]
new bool: toggle_ak47[33]
new ginklai[33]
new granatos[33]
 
new g_MaxPlayers
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("[CP] Server Menu", "1.0", "xS The Moon")
 
    register_cvar("cpsm_advert", "1")
    register_cvar("cpsm_advert_time", "20.0")
 
    register_cvar("cpsm_health_kill", "5")
    register_cvar("cpsm_health_hs", "5")
    register_cvar("cpsm_maxjumps", "1")
 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
 
    register_clcmd("say /vipmenu", "Main_Server_Menu")
 
    if (get_cvar_num("cpsm_advert"))
    {
        set_task(get_cvar_float("cpsm_advert_time"), "CPSM_Adv_Message", 0, _, _, "b")
    }
 
    register_event("DeathMsg", "Ev_DeathMsg", "a")
    register_event("Damage", "Ev_Damage", "b", "2>0", "3=0")
 
    g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}
 
public client_connect(id)
{
    DoJump[id] = false
    JumpNUM[id] = 0
}
 
public player_spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return HAM_IGNORED
ginklai[id] = 1
granatos[id] = 1
if(toggle_m4a1[id] == true && cs_get_user_hasprim(id))
{
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 112)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 52)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
else if(toggle_m4a1[id] == true)
{
    if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
        HasC4[id] = true;
    else
        HasC4[id] = false;
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife")
    give_item(id, "weapon_m4a1")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    give_item(id, "weapon_deagle")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    if (HasC4[id])
    {
        give_item(id, "weapon_c4");
        cs_set_user_plant( id );
    }
}
else if(toggle_ak47[id] == true && cs_get_user_hasprim(id))
{
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 200)
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
else if(toggle_ak47[id] == true)
{
    if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
        HasC4[id] = true;
    else
        HasC4[id] = false;
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id, "weapon_knife")
    give_item(id, "weapon_ak47")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 200)
    give_item(id, "weapon_deagle")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
    if (HasC4[id])
    {
        give_item(id, "weapon_c4");
        cs_set_user_plant( id );
    }
}
if(Status[id][0] == true)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang")
    give_item(id, "weapon_flashbang")
    give_item(id, "weapon_smokegrenade")
    give_item(id, "weapon_hegrenade")
    give_item(id, "item_assaultsuit")
    give_item(id, "item_thighpack")
}
return HAM_IGNORED
}
 
public Ev_DeathMsg()
{
    new attacker = read_data(1)
 
    new Health
    new HP_Add
 
    if (Vampire[attacker] == true)
    {
        if ((read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0))
        {
            HP_Add = get_cvar_num("cpsm_health_hs")
        }
        else
        {
            HP_Add = get_cvar_num("cpsm_health_kill")
        }
 
        Health = get_user_health(attacker)
        Health += HP_Add
 
        set_user_health(attacker, Health)
   
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
        show_hudmessage(attacker, "Healed +%d HP", HP_Add)
 
        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, attacker)
        write_short(1<<10)
        write_short(1<<10)
        write_short(0x0000)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(200)
        write_byte(75)
        message_end()
    }
}
 
public Ev_Damage(victim)
{
    if (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6))
    {
        new id = get_user_attacker(victim)
        if ((1 <= id <= g_MaxPlayers) && is_user_connected(id))
        {
            if (Bullet_Damage[id] == true)
            {
                new iPos = ++PlayerPos[id]
                if (iPos == sizeof(g_flCoords))
                {
                    iPos = PlayerPos[id] = 0
                }
                set_hudmessage(0, 100, 200, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
                show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
            }
        }
    }
}
 
public CPSM_Adv_Message(id)
{      
    print_color(id, "/y[/gCP/y] /ctrServerio Meniu/y: /gNoredamas atidaryti rasyk /y//ctrcp")
}
 
public Main_Server_Menu(id)
{
    if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
            new menu = menu_create("\d[\rVIPMENU\d] \yServerio Meniu\d:", "Server_Menu")
 
        new szMsg1[60]
        new szMsg2[60]
        new szMsg3[60]
        new szMsg4[60]
        new szMsg5[60]
        new szMsg6[60]
 
        format(szMsg1, 59, "\d[\rCP\d] \wGranatos/Sarvai. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][0] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg2, 59, "\d[\rCP\d] \wBullet Damage. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][1] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg4, 59, "\d[\rCP\d] \wM4A1 + Deagle. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][3] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg5, 59, "\d[\rCP\d] \wAk47 + Deagle. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][4] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
        format(szMsg6, 59, "\d[\rCP\d] \wHP Uz Kill. \yStatusas\d: \r%s.", Status[id][5] ? "\w[\yON\w]" : "\w[\rOFF\w]")
 
        menu_additem(menu, szMsg1, "1", 0)
        menu_additem(menu, szMsg3, "3", 0)
        menu_additem(menu, szMsg4, "4", 0)
        menu_additem(menu, szMsg5, "5", 0)
        menu_additem(menu, szMsg6, "6", 0)
 
            menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, menu, 0)
    }
    else
    {
        print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] /ctrvipmenu /gtik V.I.P'ams ir ADMIN'ams.")
        return
    }
}
public Server_Menu(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
        {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
        }
 
        if (item == 0)
    {
        if (Status[id][0])
        {
            Status[id][0] = false
            granatos[id] = 0
        }
        else if(granatos[id] == 0)
        {
            Status[id][0] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else
        {
            Status[id][0] = true
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "item_assaultsuit")
            give_item(id, "item_thighpack")
        }
    }
        if (item == 1)
    {
        if (Status[id][1])
        {
            Status[id][1] = false
            Bullet_Damage[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][1] = true
            Bullet_Damage[id] = true   
        }
    }
        if (item == 2)
    {
        if (Status[id][2])
        {
            Status[id][2] = false
            Multi_Jump[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][2] = true
            Multi_Jump[id] = true
        }
    }
        if (item == 3)
    {
        if (Status[id][3])
        {
            Status[id][3] = false
            toggle_m4a1[id] = false
            ginklai[id] = 0
        }
        else if(ginklai[id] == 0)
        {
            Status[id][3] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else if (Status[id][4] == true)
        {
            Status[id][3] = false
            toggle_m4a1[id] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] AK47 jau ijungta.")
        }
        else
        {
            Status[id][3] = true
            toggle_m4a1[id] = true
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 200)
            give_item(id, "weapon_deagle")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 200)
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
        if (item == 4)
    {
        if (Status[id][4])
        {
            Status[id][4] = false
            toggle_ak47[id] = false
            ginklai[id] = 0
        }
        else if(ginklai[id] == 0)
        {
            Status[id][4] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] Palauk kito round.")
        }
        else if (Status[id][3] == true)
        {
            Status[id][4] = false
            toggle_ak47[id] = false
            print_color(id, "/y[/gVIPMENU/y] M4A1 jau ijungta.")
        }
        else
        {
            Status[id][4] = true
            toggle_ak47[id] = true
            if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
                HasC4[id] = true;
            else
                HasC4[id] = false;
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife")
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            give_item(id, "weapon_deagle")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
            if (HasC4[id])
            {
                give_item(id, "weapon_c4");
                cs_set_user_plant( id );
            }
        }
    }
        if (item == 5)
    {
        if (Status[id][5])
        {
            Status[id][5] = false
            Vampire[id] = false
        }
        else
        {
            Status[id][5] = true
            Vampire[id] = true
        }
    }
        Main_Server_Menu(id)
        return PLUGIN_HANDLED
}
 
public client_PreThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
 
    if (Multi_Jump[id] == true)
    {
        if ((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
        {
            if (JumpNUM[id] < get_cvar_num("cpsm_maxjumps"))
            {
                DoJump[id] = true
                JumpNUM[id]++
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
        }
   
        if ((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
        {
            JumpNUM[id] = 0
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    if (DoJump[id] == true)
    {
        new Float: velocity[3] 
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        DoJump[id] = false
 
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32]
    static msg[191]
    vformat(msg,190,input,3)
    replace_all(msg,190,"/g","^4");// green txt
    replace_all(msg,190,"/y","^1");// orange txt
    replace_all(msg,190,"/ctr","^3");// team txt
    replace_all(msg,190,"/w","^2");// team txt
    if (id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch")
    for (new i=0;i<count;i++)
        if (is_user_connected(players))
        {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players)
            write_byte(players)
            write_string(msg)
            message_end()
        }
}

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Atsiusti

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Zinai

 

Senų plugin neredaguoju, darau naujus,tai būk malonus ir prašyk naujo, nes lengviau yra sukurti naują, nei redaguoti plugin'ą, kuriame tiek daug nereikalingų dalykų.

Redaguota , nario ArtHa
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Užsakymo anketa:

1. Pavadinimas: Public VIP meniu pluginas.

2. Funkcija:

 

  • Rodo vipo prisijungimą chate;
  • Yra awp limitas (5 kartus gali pasirinkti awp iš vipmenu);
  • Vip menu dingsta po 10 sekundžių jeigu nieko nepasirenki;
  • Neišmeta VIP meniu mažuose, awp, aim, fy ir pan. žemėlapiuose;
  • Pats VIP meniu atrodytų šitaip:

 

  •  o_e3aa7ce506.jpg

 

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute): Privatus.

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų): Nusiunčiau į PM.

„P.s. projektai, kurie nėra švarus, plagiatoriai, galite neteršti šios temos.“

 

http://amxmodx.lt/memberlist.php?mode=viewprofile&u=719

Šis vartotojas naudoja

! SLOWHACK !

Redaguota , nario ArtHa
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1. Pavadinimas VIPMENU
2. Funkcija
round 1:
1. USP
2. DEAGLE
3. GLOCK
4. Išjungti

Nuo 3 round:
1. AK47 + Deagle
2. M4A1 + Deagle
3. AWP + Deagle ( tik nuo 10 žaidėjų )
4. Išjungti
Reikia kad duotų granatas iškart , už kill ir hs kill po 5hp , awp_ aim_ fy_ mapuose neišmestu vipmenu , rodytu bullet damage.

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Privatus
4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Žinai

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nesvarbu bus ar nebebus, bet kokiu atveju, plagiatoriai čia nelaukiami.

 

"Plagiatoriai"? Nežinodamas, kad Anti KZH yra Slowhack įdėjau ir jau plagiatorius? Man iš to jokios naudos nebuvo, užtad buvo žaidėjams iš dalies, mažiau Scriptų serveryje.. O tai kas buvo.. jei buvo atsiųsta jiems niekaip neiškraipė ir nepablogino žaidimo kokybės. Tai koks gi iš manęs plagiatorius?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1. Pavadinimas VIPMENU

2. Funkcija

round 1:

1. USP

2. DEAGLE

3. GLOCK

4. Išjungti

Nuo 3 round:

1. AK47 + Deagle

2. M4A1 + Deagle

3. AWP + Deagle ( tik nuo 10 žaidėjų )

4. Išjungti

Reikia kad duotų granatas iškart , už kill ir hs kill po 5hp , awp_ aim_ fy_ mapuose neišmestu vipmenu , rodytu bullet damage.

3. Privatus/Viešas (Plugin paviešinti ar atsiųsti jums privačia žinute) Privatus

4. Jūsų projektas (Tam, kad galėčiau patikrinti jūsų serverius ar nenaudojate neleistinų dalykų) Žinai

74caea3403be97c9908307c1e425c216521.jpg

 

Pluginas nusiųstas privačia žinute!

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3279 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...